Tapsa Aamutv:ssä Huomenna !

Tapsaa hastatellaan huomenna TV1:n Aamu-TV:ssä klo 7.49 !!!

34

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukava haastattelu se oli. Aika paljon Tapsa jännitti . Oli varmaan vielä vähän väsynytkin kun kertoi, että normaalisti nukkuu aina puoliinpäiviin ja valvoo pitkälle yöhön, mutta nyt piti herätä jo aikaisin.
      Haastattelija kysyi Tapsalta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä johon Tapsa reilut kymmeenen vuottasitten sairastui ja fiksusti Tapsa siitä puhui. Joulukonserteista ja joululauluista oli myös puhe ja Tapsa kertoi myös, että on tehnyt jo uusia lauluja ensi vuonna ilmestyvälle uudelle levylleen. HYVÄ!

      • Annu.

        Huh, liian myöhään tosin varoitit mutta onneksi oli noin aikaiseen että nukuin vielä!


    • ********************
    • Lorujaje

      Tapsa vaikuttaa hyvävointiselta ja-voimaiselta. Paljon tasapainoisemman ja rauhallisemman oloinen kuin siinä Huomenta Suomen haastattelussa pari vuotta sitten, jolloin jutteli ihan omiaan täysmaidoista sun muista.
      Varmasti nyt on hienoja joulukonserttia luvassa !

    • r.moore

      Älykästä tasapainoista terveen ihmisen pohdintaa. Pajlon tasapainoisempaa kuin joidenkin kommentit täällä. Mielenkiinnolla odotamme Tapsan uutta tuotantoa.

      • :DDD

        XDDD just joo...


      • Buralin

        Tasapainoista, nojaa.... Tosin PALJON tasapainoisempaa kuin palstan sheriffin viimeaikainen käytös. Mihin voi ilmoittaa mielivaltaisin diktattorinelkein hallitsevan nimimerkki "uralinin" asiattomuudesta? Peräti perustuslakivaliokuntaan astiko (=mielipidevapaus on sisällytetty perustuslakiimme), suomi24 ylläpitäjiin (osoite?)?

        Nimimerkillä "valta se on pienikin valta"


      • Joku vaan

        Kyllä. Minä laitan myönteistä palautetta ja kiitoksia asiattomien viestien poistoista.


      • Buralin
        Joku vaan kirjoitti:

        Kyllä. Minä laitan myönteistä palautetta ja kiitoksia asiattomien viestien poistoista.

        Et vastannut kysymykseeni:

        Mihin voi ilmoittaa mielivaltaisin diktattorinelkein hallitsevan nimimerkki "uralinin" asiattomuudesta?

        Ja lisäksi pyytää vapauttamaan hänet heti "sheriffin" tehtävistä?

        Vain asiallisia vastauksia, kiitos! Tai oikeudessa tavataan.


      • Sepitini
        Buralin kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni:

        Mihin voi ilmoittaa mielivaltaisin diktattorinelkein hallitsevan nimimerkki "uralinin" asiattomuudesta?

        Ja lisäksi pyytää vapauttamaan hänet heti "sheriffin" tehtävistä?

        Vain asiallisia vastauksia, kiitos! Tai oikeudessa tavataan.

        Minä haluaisin tietää miten sinulle saisi tänne porttikiellon ? Täällä olisi muutamakin sellainen tyyppi ( Tapsan vihaaja ) jotka sietäisivät bannata tältä palstalta ja mieluusti pysyvästi.


      • Buralin
        Sepitini kirjoitti:

        Minä haluaisin tietää miten sinulle saisi tänne porttikiellon ? Täällä olisi muutamakin sellainen tyyppi ( Tapsan vihaaja ) jotka sietäisivät bannata tältä palstalta ja mieluusti pysyvästi.

        Minulle et pikkusieluinen Sepitiini saa ikinä hommattua porttikieltoa minnekään. Ja ainahan voi vaihtaa tietokonetta jos sellaisen teidän uralin-jumalanne niin päättää. Eli ei onnistu. Ei Suomessa. Ehkä Venäjällä ja Pohjois-Koreassa ja ehkä Tapsulandiassa mutta ei vapaassa Suomessa. Yhä edelleen muistutan, että Suomessa on sanaudenvapaus ja jos sitä ei suomi24-palstahyväksy niin ehkä olisi syytä valtion toimesta lopetuttaa koko palsta? Onhan täällä ollut näitä "yllättäviä" tietosuojavuotojakin.... Ehdotus: Perustakaa oma sisäsiittoinen palstanne jonne saa osallistua vain kutsun perusteella: mahtaa olla mielenkiintoista keskustelua kun ei ole eriäviä mielipiteitä: NeuvostoKANSAN oma foorumi. Anna mun kaikki kestää!


      • Sepitini
        Buralin kirjoitti:

        Minulle et pikkusieluinen Sepitiini saa ikinä hommattua porttikieltoa minnekään. Ja ainahan voi vaihtaa tietokonetta jos sellaisen teidän uralin-jumalanne niin päättää. Eli ei onnistu. Ei Suomessa. Ehkä Venäjällä ja Pohjois-Koreassa ja ehkä Tapsulandiassa mutta ei vapaassa Suomessa. Yhä edelleen muistutan, että Suomessa on sanaudenvapaus ja jos sitä ei suomi24-palstahyväksy niin ehkä olisi syytä valtion toimesta lopetuttaa koko palsta? Onhan täällä ollut näitä "yllättäviä" tietosuojavuotojakin.... Ehdotus: Perustakaa oma sisäsiittoinen palstanne jonne saa osallistua vain kutsun perusteella: mahtaa olla mielenkiintoista keskustelua kun ei ole eriäviä mielipiteitä: NeuvostoKANSAN oma foorumi. Anna mun kaikki kestää!

        Lue sinä myös tämän suomi24- palstan keskustelusäännöt ja mieti oletko niitä noudattanut ja tule sitten vasta ihmettelemään tänne jos ja kun viestejäsi poistetään.

        Oli se varmasti teille Tapsan vastustajille paha paikka kun kieli vyön alla odotitte ,että Tapsa haastattelussa käyttäytyisi ylimielisesti tai itserakkaasti, tai kiukuttelisi tai puhuisi levottomia, tai eksyisi aiheesta puhumaan jotain ihan muuta mistä kysymys oli tms. eikä näin sitten käynytkään, niin sitten pitää jotain valittamista keksiä..... Kun ei sattuneet Tapsalla edes ne pihkuran kulmakarvat nykimään missään kohtaa vaikka miten olisi yrittänyt sitä tihrustaa ja tarkkailla.


      • Sepitini
        Buralin kirjoitti:

        Minulle et pikkusieluinen Sepitiini saa ikinä hommattua porttikieltoa minnekään. Ja ainahan voi vaihtaa tietokonetta jos sellaisen teidän uralin-jumalanne niin päättää. Eli ei onnistu. Ei Suomessa. Ehkä Venäjällä ja Pohjois-Koreassa ja ehkä Tapsulandiassa mutta ei vapaassa Suomessa. Yhä edelleen muistutan, että Suomessa on sanaudenvapaus ja jos sitä ei suomi24-palstahyväksy niin ehkä olisi syytä valtion toimesta lopetuttaa koko palsta? Onhan täällä ollut näitä "yllättäviä" tietosuojavuotojakin.... Ehdotus: Perustakaa oma sisäsiittoinen palstanne jonne saa osallistua vain kutsun perusteella: mahtaa olla mielenkiintoista keskustelua kun ei ole eriäviä mielipiteitä: NeuvostoKANSAN oma foorumi. Anna mun kaikki kestää!

        kylläpä on teikäläiselle tämä tärkeä palsta, jos sen takia tarvitsisi ihan konekkin vaihtaa ,että pääsisi tänne valittamaan ja märisemään.


      • Buralin
        Sepitini kirjoitti:

        kylläpä on teikäläiselle tämä tärkeä palsta, jos sen takia tarvitsisi ihan konekkin vaihtaa ,että pääsisi tänne valittamaan ja märisemään.

        Muistutan yhä edelleen, kolmannen kerran:
        Suomessa on vapaus ilmaista mielipiteensä ja siitä minä pidän kiinni kuolemaani asti.

        Tuntuu Sepitiinille (ja monelle muulle) olevan Tapsa Kansa tosi tosi tärkeä, ehkä ihan sairaallollisesti, kun pitää henkeen ja vereen tätä puolustaa ja kehua. Onko sinulla perhettä ollenkaan tai ystäviä vai oletko ihan "taiteilijan" perheenjäsen???? Silloin ymmärtäisin.

        Minä puolestaan en pidä tätä mitenkään tärkeänä palstana muuten kuin ihmistutkimuksen kannalta. Tämä on hyvinkin mielenkiintoinen palsta: olette te Kansanfanit niin fanaattisia ja omalaatuisia, oma mielenkiintoinen ihmisrotunne. Tieteellisen tutkimuksen arvoisia. Todellakin: parhaat naurut olen täällä saanut kun olen teidän kommenttejanne lukenut. Elämä on fiktiota mielenkiintoisempaa.


      • voi vee
        Buralin kirjoitti:

        Muistutan yhä edelleen, kolmannen kerran:
        Suomessa on vapaus ilmaista mielipiteensä ja siitä minä pidän kiinni kuolemaani asti.

        Tuntuu Sepitiinille (ja monelle muulle) olevan Tapsa Kansa tosi tosi tärkeä, ehkä ihan sairaallollisesti, kun pitää henkeen ja vereen tätä puolustaa ja kehua. Onko sinulla perhettä ollenkaan tai ystäviä vai oletko ihan "taiteilijan" perheenjäsen???? Silloin ymmärtäisin.

        Minä puolestaan en pidä tätä mitenkään tärkeänä palstana muuten kuin ihmistutkimuksen kannalta. Tämä on hyvinkin mielenkiintoinen palsta: olette te Kansanfanit niin fanaattisia ja omalaatuisia, oma mielenkiintoinen ihmisrotunne. Tieteellisen tutkimuksen arvoisia. Todellakin: parhaat naurut olen täällä saanut kun olen teidän kommenttejanne lukenut. Elämä on fiktiota mielenkiintoisempaa.

        Niinpä poistettiin minunkin viestini jossa kehoitin sinua laittamaan ylläpidolle palautetta sheriffin toiminnasta. tämä alkaa olla jo todella naurettavaa.


      • voi vee
        voi vee kirjoitti:

        Niinpä poistettiin minunkin viestini jossa kehoitin sinua laittamaan ylläpidolle palautetta sheriffin toiminnasta. tämä alkaa olla jo todella naurettavaa.

        Juu ja paikka löytyy oikeasta yläkulmasta. Klikkaa ja laita sinne.


      • kaikkea sitä on
        Buralin kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni:

        Mihin voi ilmoittaa mielivaltaisin diktattorinelkein hallitsevan nimimerkki "uralinin" asiattomuudesta?

        Ja lisäksi pyytää vapauttamaan hänet heti "sheriffin" tehtävistä?

        Vain asiallisia vastauksia, kiitos! Tai oikeudessa tavataan.

        valita ensimmäisenä peilille. Sitten isille ja äiteelle jos vielä ovat olemassa. Sitten on EVIRA ja VALVIRA ja AVI ja EU:n ihmisoikeusneuvostot. Eduskunta on hyvä. Eli tarkoitukseni on sanoa että kun täällä haastaa noin riitaa, niin onhan lapsellista vielä sitten kysyä, mihin saa valittaa kun ei muka ymmärretä. No kyllä ymmärretään.


    • taas iskee sensuuri

      Tällä palstalla vallitsee järjetön sensuuri ! Ei saa asiallisesti ääneen sanoa, että Tapsa on ihan normaalisti vanhentunut yli 60v mies ! Heti poistetaan sellainen kirjoitus.

      Kyllä olisi Uralillakin itsetutkiskelun paikka !

      • Joku vaan

        Se sinun poistettu kommenttisi oli niin syvältä kuin olla voi. Kymmenkertainen hurraa- huuto ylläpidolle tai sheriffille kun älysi sen poistaa. Jos sinun käsityskykysi ja ymmärryksesi ei riitä kuin esim. jonkun ulkonäön ruotimiseen, niin turha porata täällä jos sellaiset viestit poistetaan.
        Ilmeisesti olet niin pinnallinen ihminen ettet käsittänyt sanaakaan siitä mitä Tapsa tuossa haastattelussa puhui ? Lienee teikäläisellä itsetutkiskelun paikka, kun väenväkisin täytyy täällä jollain konstin päästä täysin turhanpäiväisiä asiattomuuksiaan laukomaan.

        Neuvoisin sinua poistumaan tältä palstalta, niin ei tarvitsisi poistettujen viestiesi perään täällä yhtämittaa inistä ja vinkua. Sinulta kun on asiallista kommenttia turha odottaa tai toivoakkaan.


      • hyvin säilynyt

        Niin Tapsa on keski-ikäisen tyylikkäästi ikääntyneen miehen näköinen . Eipä ole Tapsa juurikaan yhtään muuttunut ulkonäöllisestikkään viiden vuoden aikana. .
        Tämä uutisvuoto on vuodelta 2006 :

        http://www.youtube.com/watch?v=FHnpbKJcL5w


      • taasko lähtee ?
        Joku vaan kirjoitti:

        Se sinun poistettu kommenttisi oli niin syvältä kuin olla voi. Kymmenkertainen hurraa- huuto ylläpidolle tai sheriffille kun älysi sen poistaa. Jos sinun käsityskykysi ja ymmärryksesi ei riitä kuin esim. jonkun ulkonäön ruotimiseen, niin turha porata täällä jos sellaiset viestit poistetaan.
        Ilmeisesti olet niin pinnallinen ihminen ettet käsittänyt sanaakaan siitä mitä Tapsa tuossa haastattelussa puhui ? Lienee teikäläisellä itsetutkiskelun paikka, kun väenväkisin täytyy täällä jollain konstin päästä täysin turhanpäiväisiä asiattomuuksiaan laukomaan.

        Neuvoisin sinua poistumaan tältä palstalta, niin ei tarvitsisi poistettujen viestiesi perään täällä yhtämittaa inistä ja vinkua. Sinulta kun on asiallista kommenttia turha odottaa tai toivoakkaan.

        No just, nyt kyllä haukut väärää puuta. Itse olen laittanut tänne vain muutaman mielipiteen, eikä niissä liian henkilökohtaisiin ole menty.

        Mutta tällä Tapsan palstalla kuin ei saa näköjään ääneen sanoa sitä, että Tapsakin vanhentuu, vaikka sitä eivät fanit näköjään huomaa ollenkaan. Kyllä yli kuusikymppistä miestä saa jo sanoa vanhaksi, sen ei pitäisi loukata itse artistiakaan.

        Ja tuosta Uralin mielivallasta taitaa kyllä mennä nyt aika monen eri kirjoittajan valitus ylläpidolle. Alatyylin kirjoitukset saa minunkin mielestä poistaa, mutta ei sellaisia joissa sanotaan vain asioita, joita jokainen näkee silmillään.

        Sheriffi vaihtoon ja heti tällä Tapsan palstalla !


      • Safira~
        taasko lähtee ? kirjoitti:

        No just, nyt kyllä haukut väärää puuta. Itse olen laittanut tänne vain muutaman mielipiteen, eikä niissä liian henkilökohtaisiin ole menty.

        Mutta tällä Tapsan palstalla kuin ei saa näköjään ääneen sanoa sitä, että Tapsakin vanhentuu, vaikka sitä eivät fanit näköjään huomaa ollenkaan. Kyllä yli kuusikymppistä miestä saa jo sanoa vanhaksi, sen ei pitäisi loukata itse artistiakaan.

        Ja tuosta Uralin mielivallasta taitaa kyllä mennä nyt aika monen eri kirjoittajan valitus ylläpidolle. Alatyylin kirjoitukset saa minunkin mielestä poistaa, mutta ei sellaisia joissa sanotaan vain asioita, joita jokainen näkee silmillään.

        Sheriffi vaihtoon ja heti tällä Tapsan palstalla !

        Ei kuusikymppinen ihminen nykypäivänä ole vanha, muttei nuorikaan. Ja mitä ihmeellistä on vanhenemisessa ? Me kaikki vanhenemme joka päivä. Huomenna olet vanhempi kuin tänään jne... On paljon parempi vanheta, kuin olla kuollut. joka on se toinen vaihtoehto.
        Tapsa on näyttävän näköinen mies. Charmantti ja tyylikäs.
        Siinä missä naisartistit yrittävät epätoivoisesti näyttää ikäistään nuoremmalta miesartistien kohdalla rypyt, harmaantuneet ohimot jne. antavat vaan lisää charmia, karismaa ja uskottavuutta.

        Tuo TV- haastattelu oli hyvä. Tapani jutteli siinä rauhalliseen tahtiin hyvinkin syvällisiä ja fiksuja ajatuksia. Toivoisin ,että tekin turhamaisia jonninjoutavuuksia arvostelevat olisitte kiinnittäneet huomiota siihen.


      • limpukka
        Safira~ kirjoitti:

        Ei kuusikymppinen ihminen nykypäivänä ole vanha, muttei nuorikaan. Ja mitä ihmeellistä on vanhenemisessa ? Me kaikki vanhenemme joka päivä. Huomenna olet vanhempi kuin tänään jne... On paljon parempi vanheta, kuin olla kuollut. joka on se toinen vaihtoehto.
        Tapsa on näyttävän näköinen mies. Charmantti ja tyylikäs.
        Siinä missä naisartistit yrittävät epätoivoisesti näyttää ikäistään nuoremmalta miesartistien kohdalla rypyt, harmaantuneet ohimot jne. antavat vaan lisää charmia, karismaa ja uskottavuutta.

        Tuo TV- haastattelu oli hyvä. Tapani jutteli siinä rauhalliseen tahtiin hyvinkin syvällisiä ja fiksuja ajatuksia. Toivoisin ,että tekin turhamaisia jonninjoutavuuksia arvostelevat olisitte kiinnittäneet huomiota siihen.

        Näin on ! Yli viiskymppisen miesartistin ei tarvitse olla mikään silonaamainen kiiltokuvapoika. Vuodet saa ja pitääkin näkyä. Se tekee sen charmin. En ole fani, mutta monasti Tapsan livenäkin nähneenä sanon ,että hän on mukiinmenevän näköinen mies.


      • jassoo
        limpukka kirjoitti:

        Näin on ! Yli viiskymppisen miesartistin ei tarvitse olla mikään silonaamainen kiiltokuvapoika. Vuodet saa ja pitääkin näkyä. Se tekee sen charmin. En ole fani, mutta monasti Tapsan livenäkin nähneenä sanon ,että hän on mukiinmenevän näköinen mies.

        Ai jaa, pikemminkin olut-tuoppiin voisi tunkea eikä mihinkään mukiin.


      • tympääntynyt
        Safira~ kirjoitti:

        Ei kuusikymppinen ihminen nykypäivänä ole vanha, muttei nuorikaan. Ja mitä ihmeellistä on vanhenemisessa ? Me kaikki vanhenemme joka päivä. Huomenna olet vanhempi kuin tänään jne... On paljon parempi vanheta, kuin olla kuollut. joka on se toinen vaihtoehto.
        Tapsa on näyttävän näköinen mies. Charmantti ja tyylikäs.
        Siinä missä naisartistit yrittävät epätoivoisesti näyttää ikäistään nuoremmalta miesartistien kohdalla rypyt, harmaantuneet ohimot jne. antavat vaan lisää charmia, karismaa ja uskottavuutta.

        Tuo TV- haastattelu oli hyvä. Tapani jutteli siinä rauhalliseen tahtiin hyvinkin syvällisiä ja fiksuja ajatuksia. Toivoisin ,että tekin turhamaisia jonninjoutavuuksia arvostelevat olisitte kiinnittäneet huomiota siihen.

        Safiralle tiedoksi että siksi täällä jotkut sanoo Tapsaa ikäisensä näköiseksi mieheksi koska lukuisat fanit täällä hehkuttavat Tapsan olevan niin nuoren näköinen ettei uskoisi ikäisekseen.

        Saanen sanoa omankin mielipiteeni. Tapsa on ollut komea ja todella ihanan näköinen mies. On sitä vieläkin, mutta on ihan ikäisensä näköinen, ei nuoremman eikä vanhemman vaan ihan sen näköinen kuin on ikääkin.
        Kunnioitan Tapsaa laulajana ja muusikkona, tehnyt mielettömän upean uran.
        Olen muutaman kerran tänne palstalle kirjoittanut. Jos on ollut asiallista, huom. asiallista kritiikkiä, sen on sheriffi poistanut. Sen vuoksi olen myös sheriffistä kritisoinut tänne mutta ainakaan se ei ole tuonut tänne uutta, asiallista sheriffiä.
        Minulla ei ole tapana kirjoittaa hävyttömyyksiä ym, eli sen vuoksi viestejäni ei ole voitu poistaa.

        Olen ymmärtänytkin sen niin, että tämä sheriffi on niin Tapsa-fani, että minkäänlaista kritiikkiä hän ei tänne suo. Ymmärrän törkeydet, ne pitääkin poistaa mutta ei asiallista kritiikkiä!!!
        Kai tämäkin viesti kohta poistetaan...


      • ********************
        tympääntynyt kirjoitti:

        Safiralle tiedoksi että siksi täällä jotkut sanoo Tapsaa ikäisensä näköiseksi mieheksi koska lukuisat fanit täällä hehkuttavat Tapsan olevan niin nuoren näköinen ettei uskoisi ikäisekseen.

        Saanen sanoa omankin mielipiteeni. Tapsa on ollut komea ja todella ihanan näköinen mies. On sitä vieläkin, mutta on ihan ikäisensä näköinen, ei nuoremman eikä vanhemman vaan ihan sen näköinen kuin on ikääkin.
        Kunnioitan Tapsaa laulajana ja muusikkona, tehnyt mielettömän upean uran.
        Olen muutaman kerran tänne palstalle kirjoittanut. Jos on ollut asiallista, huom. asiallista kritiikkiä, sen on sheriffi poistanut. Sen vuoksi olen myös sheriffistä kritisoinut tänne mutta ainakaan se ei ole tuonut tänne uutta, asiallista sheriffiä.
        Minulla ei ole tapana kirjoittaa hävyttömyyksiä ym, eli sen vuoksi viestejäni ei ole voitu poistaa.

        Olen ymmärtänytkin sen niin, että tämä sheriffi on niin Tapsa-fani, että minkäänlaista kritiikkiä hän ei tänne suo. Ymmärrän törkeydet, ne pitääkin poistaa mutta ei asiallista kritiikkiä!!!
        Kai tämäkin viesti kohta poistetaan...

        Minä ainakin olen sanonut Tapsaa 56- vuotiaan näköiseksi. En miksikään 20 vuotta ikäistään nuoremman näköiseksi. Joten jos siitä nyt vohkaat ,että minusta Tapsa näyttää muutaman vuoden ikäistään nuoremmalta, niin senkus vohkaat. Tapsa on useamman vuoden ajan pysynyt saman näköisenä. . Monasti kun ihminen on täyttänyt 50- vuotta tuntuu, että hän ulkonäöltään muuttuu hitaammin, kuin nuorempana. Olen sen huomannut monen muunkin ihmisen kohdalla, niin joidenkin muiden julkkisten, kuin ihan myös ihan omassa tuttavapiirissänikin. Eipä esim. 50 ja 60 vuotiaan ulkonäössä kovin suurta eroa ole, mutta esim. 30 ja 40 vuotiaan ulkonäössä voikin jo olla.


      • Gilla*
        tympääntynyt kirjoitti:

        Safiralle tiedoksi että siksi täällä jotkut sanoo Tapsaa ikäisensä näköiseksi mieheksi koska lukuisat fanit täällä hehkuttavat Tapsan olevan niin nuoren näköinen ettei uskoisi ikäisekseen.

        Saanen sanoa omankin mielipiteeni. Tapsa on ollut komea ja todella ihanan näköinen mies. On sitä vieläkin, mutta on ihan ikäisensä näköinen, ei nuoremman eikä vanhemman vaan ihan sen näköinen kuin on ikääkin.
        Kunnioitan Tapsaa laulajana ja muusikkona, tehnyt mielettömän upean uran.
        Olen muutaman kerran tänne palstalle kirjoittanut. Jos on ollut asiallista, huom. asiallista kritiikkiä, sen on sheriffi poistanut. Sen vuoksi olen myös sheriffistä kritisoinut tänne mutta ainakaan se ei ole tuonut tänne uutta, asiallista sheriffiä.
        Minulla ei ole tapana kirjoittaa hävyttömyyksiä ym, eli sen vuoksi viestejäni ei ole voitu poistaa.

        Olen ymmärtänytkin sen niin, että tämä sheriffi on niin Tapsa-fani, että minkäänlaista kritiikkiä hän ei tänne suo. Ymmärrän törkeydet, ne pitääkin poistaa mutta ei asiallista kritiikkiä!!!
        Kai tämäkin viesti kohta poistetaan...

        Tapani oli nuorena ihan söpö, mutta varttuneemmalla iällä ulkonäkökin on miehistynyt ja karisma vaan vahvistunut. Siis komea mies ikäisekseen.

        Ulkonäöstä en jaksa jauhaa sen enempää, koska tuo haastatattelu sisälsi ihan mielenkiintoista asiaa josta voisi keskustella, mutta täällä se taitaa olla mahdotonta.
        Haastattelussa oli hyvä tunnelma ja pidin myös toimittajasta. Hän ei ollut heti keskeyttämässä Tapsaa vaan antoi tämän vastata vähän pitemminkin joihinkin kysymyksiin.


      • tympääntynyt
        ******************** kirjoitti:

        Minä ainakin olen sanonut Tapsaa 56- vuotiaan näköiseksi. En miksikään 20 vuotta ikäistään nuoremman näköiseksi. Joten jos siitä nyt vohkaat ,että minusta Tapsa näyttää muutaman vuoden ikäistään nuoremmalta, niin senkus vohkaat. Tapsa on useamman vuoden ajan pysynyt saman näköisenä. . Monasti kun ihminen on täyttänyt 50- vuotta tuntuu, että hän ulkonäöltään muuttuu hitaammin, kuin nuorempana. Olen sen huomannut monen muunkin ihmisen kohdalla, niin joidenkin muiden julkkisten, kuin ihan myös ihan omassa tuttavapiirissänikin. Eipä esim. 50 ja 60 vuotiaan ulkonäössä kovin suurta eroa ole, mutta esim. 30 ja 40 vuotiaan ulkonäössä voikin jo olla.

        No kylläpä nimimerkki "****************" nyt itse vohkaa!!! On sinulle kova paikka että ihmiset sanovat Tapsaa ikäisensä näköiseksi, mikä on aivan totta. Älä nyt ota sitä omana henkilökohtaisena loukkauksena, voi hellan lettas sentään.
        Koetahan nyt relata.
        Olet tyypillinen kiihkofani, maailmasi menee sekaisin kun muiden mielipiteet ei ole samoja kuin sinun!!!!


      • mitä sitten ?
        tympääntynyt kirjoitti:

        No kylläpä nimimerkki "****************" nyt itse vohkaa!!! On sinulle kova paikka että ihmiset sanovat Tapsaa ikäisensä näköiseksi, mikä on aivan totta. Älä nyt ota sitä omana henkilökohtaisena loukkauksena, voi hellan lettas sentään.
        Koetahan nyt relata.
        Olet tyypillinen kiihkofani, maailmasi menee sekaisin kun muiden mielipiteet ei ole samoja kuin sinun!!!!

        Mitä siitä sitten, että on ikäisensä näköinen ? Tapsa on komea kuuskybänen mies. Kyllä mies voi kypsälläkin iällä olla komea, kun on siisti ja huoliteltu olemus ja on karismaa, kuten Kansan Tapsalla !
        Rautavaaran Tapsakin oli nuorena komea, mutta jestas, miten charmikas oli kuuskymppisenä ja myös ihan ikäisensä näköinen . Ja onneksi niin !


      • tympääntynyt
        mitä sitten ? kirjoitti:

        Mitä siitä sitten, että on ikäisensä näköinen ? Tapsa on komea kuuskybänen mies. Kyllä mies voi kypsälläkin iällä olla komea, kun on siisti ja huoliteltu olemus ja on karismaa, kuten Kansan Tapsalla !
        Rautavaaran Tapsakin oli nuorena komea, mutta jestas, miten charmikas oli kuuskymppisenä ja myös ihan ikäisensä näköinen . Ja onneksi niin !

        nimimerkille "mitä sitten". Voi elämä teitä kun ette ymmärrä kirjoitettua. Siis ei yhtään mitään vaikka Tapsa on ikäisensä näköinen. Se on ihan ok. Komea mies hän on vieläkin.
        Väännän nyt rautalangasta: täällä kun nuo fanit hehkuttavat että Tapsa on niiiin nuoremman ja nuorekkaan näköinen, vastasin vain että kyllä Tapsa on ihan ikäisenä näköinen, kuten täällä monet muutkin sanovat. Ei yhtään sen kummempaa. Toivottavasti joku älykääpiö ei taas tule kyselemään että mitä sitten.....huokaus.


      • toiset meistä
        hyvin säilynyt kirjoitti:

        Niin Tapsa on keski-ikäisen tyylikkäästi ikääntyneen miehen näköinen . Eipä ole Tapsa juurikaan yhtään muuttunut ulkonäöllisestikkään viiden vuoden aikana. .
        Tämä uutisvuoto on vuodelta 2006 :

        http://www.youtube.com/watch?v=FHnpbKJcL5w

        Kyllä Tapanilla on sitten miehekäs olemus aina puheääntä myöten.On se hyvä kun on vielä miehiä eikä vain poijankloppia,joilla ei ole mitään sanottavaa.Hyvä Tapani.


      • toiset meistä kirjoitti:

        Kyllä Tapanilla on sitten miehekäs olemus aina puheääntä myöten.On se hyvä kun on vielä miehiä eikä vain poijankloppia,joilla ei ole mitään sanottavaa.Hyvä Tapani.

        Jetsulleen ! Nim.merk. "toiset meistä" osui naulankantaan kommentissaan. Enpä olis asiaa itekkään osuvammin voinut todeta. HYVÄ!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe