Lappeenrannan MIMM-tutkintoon erillisvalinnassa 2012

PiiPaa

Hei,

Olen hakemassa Lappeenrannan teknilliseen yliopistoon erillisvalinnan kautta MIMM-ohjelmaan (Master of International Marketing Management) tradenomin papereilla. Onko jollain kertoo millaisilla pisteillä erillisvalinnassa pääsee sisään? Kuulemma hakijoita oli n. 200 tänä vuonna (2011) ja 30 pääsi sisään. Haluaisin tietää kuinka paljon sisäänpäässeet ovat saanet pisteitä ensimmäisessä vaiheessa? Ja mitä toisen vaiheen haastattelussa on kyselty?

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riva_

Itse oon hakemassa DI-puolelle AIMO-ohjelmaan AMK-papereilla ja samoja asioita pohdiskelin, kunnes viime viikolla soitin hakusihteerille ja hän valaisi asiaa, suosittelen sullekkin samaa. DI-puolella erillisvalinnoissa katotaan työkokemusta ja keskiarvoa ja niistä saadaan pisteet, jonkun tietyn kaavaan mukaan. Haastattelua sihteeri sanoi "motivaatiohaastatteluksi", missä on ihan peruskysymyksiä miksi haet ja miksi juuri sinä ym., kaikki hakijat oli tänä vuonna haastateltu. Tosin hakijoita paljon vähemmän kuin tuo 200.

En tosiaan varsinaisesti kysymyksiisi vastannut, mutta suosittelen soittamaan hakusihteerille ja kyselemään, ainakin mulle vastaili ihan kaikkiin kysymyksiin oikein informatiivisesti ja aika rauhallisin mielin voi nyt laittaa paperit sisään alkuvuodesta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      140
      2806
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      269
      2473
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1466
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      35
      1452
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1182
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1143
    7. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1043
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      1012
    9. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      59
      906
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      297
      877
    Aihe