No niin, kirjoittelenpa tässä tänne "dilemmastani" (jos tätä siksi voidaan kutsua).
Olen 27v nainen. Netin kautta aloitin tosiaan ns. seksisuhteen erään miehen kanssa (koska en halua suhdetta ja ei kyllä olisi aikaakaan).
Seksi on mulle ollut aina tärkeetä ja varsinkin viime vuosina olen ns. vapautunut aivan täysin, nautin seksuaalisuudestani ja naiseudestani. Ja koska en ole ollut suhteessa pitkään aikaan, idea seksisuhteesta oli siten melko luonnollinen.
Dilemma tässä on siis juurikin se, että nyt kun ollaan tapailut jo joitakin kertoja, olen alkanut ihastumaan. Oikeastaan aika pahastikin. Jo ensimmäisellä kerralla ihmettelin miten kaksi ihmistä voikaan sopia yhteen niin hyvin seksuaalisella tasolla, ja netin kautta (!).
En ole avautunut näistä ajatuksistani, sillä en aio olla se nainen, joka alkaa ns. odottamaan mieheltä tunteita ja rakentamaan jotain pilvilinnaa. Tekisi kyllä mieli kertoa kuinka upeana häntä pidän kaikilla tasoilla, mutta olen päättänyt että kun olen leikkiin ryhtynyt niin sen kestänkin.
Hän on hyvin komea mies, ja ihailijoita varmaan riittää muutenkin. Tapaamme harvemmin kuin kerran viikossa, mikä auttaa hieman.
Minua kiinnostaisi tietää onko mulla ns. kohtalotovereita? Ja miehet, kertokaa etenkin te.. Onko seksi teille pelkkää seksiä, oletteko rakastuneet joskus seksin kautta naiseen ym. ajatuksia.
Kiitos jos jaksoitte edes lukea :)
Onko seksi miehelle pelkkää seksiä?
AfRiCa**
1
104
Vastaukset
Omien kokemuksien kautta sanoisin,että seksi on vain seksiä miehille. Siksi miesten on niin helppo pettää seurustelukumppania,koska miehen ajatusmaailman mukaan "hei,sehän oli VAIN seksiä!"... Mutta sitten kyllä,voi ihastua myös seksin kautta,niinkin on tässä päässyt käymään. Mikä minä olen neuvomaan,nauti niin kauan kuín juttua kestää,ja jos johtaa vakisuhteeseen,onneksi olkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917355- 373907
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 2302615
- 402403
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202065- 451922