~ Kuun silta ~

~~ ♥

Sinä olet minulle kuin kuu taivaalta
aina iltaisin kun arkiset pilvet ovat kaikonneet
kohotettu katseeni ei voi olla näkemättä sinua siinä

Sen loiste valaisee tietäni pimeässä
ja kuitenkin minä tiedän sen

Meidän avaruutemme eivät koskaan kohtaa

~~ ♥

Mc Mane: Hiljainen ilta feat. Valveuni
http://www.youtube.com/watch?v=D_TUYfV7G0M

10

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - eräs lukija -

      Tämä on niin kaunis ja harras runo että, en voi sanoa muuta kuin
      kaunis, kaunis ja kiitos Sinulle, lukuelämyksestä !

    • *laudi*

      Revontulet

      katoavat hitaasti
      eikä niitä sitten enää näy..
      vain vihertävä savuvana talvisella yötaivaalla..

      Tähdenlento

      ja pieni hetki
      kunnes se katoaa jäljettömiin

      Avaruus
      jäisen usvan kierrellessä ympärilläni
      korppilauman tavoin
      tiedän että vain harvoilla on mahdollisuus
      kuulla puhetta avaruuden

      ymmärtää sitä. Koska on kiire.

      p.s. Arkisten askareitten keskeltä vastarunoni :)





      http://www.youtube.com/watch?v=lQ-pK-DQ4sQ

      • Hei Laudi !

        Kiitos sinulle pohjoisen vastarunostasi
        Siellä sinun valtakunnassasi taitaa jo olla lunta mutta täällä etelässä roiskii nyt vettä hämärän keskeltä...mutta eiköhän tämä tästä..uutta valkoista lunta odotellessa...

        Kivaa päivää ! :)

        http://www.youtube.com/watch?v=3_mZ2R_hOE0


      • pipapo

        ...mihin kuu katoaa
        sydämessäni erämaa
        tule taas ja täytä
        sydämeni sopukat ja näytä
        miten tunteet kohtaa
        ei olisi sydämessäni enää parempaa

        Kaukomaasta ajatukset kiirehtii
        myös avaruuden läpi ja sinua tervehtii :)

        Näin yritys runoilemiseen ulkomaalaisen kynästä.... saattaa olla virheellinen, mutta ajatus runoiluun elää...:)))


      • pipapo kirjoitti:

        ...mihin kuu katoaa
        sydämessäni erämaa
        tule taas ja täytä
        sydämeni sopukat ja näytä
        miten tunteet kohtaa
        ei olisi sydämessäni enää parempaa

        Kaukomaasta ajatukset kiirehtii
        myös avaruuden läpi ja sinua tervehtii :)

        Näin yritys runoilemiseen ulkomaalaisen kynästä.... saattaa olla virheellinen, mutta ajatus runoiluun elää...:)))

        Runoissa ajatus onkin minusta juuri tärkeintä...
        Ja kun runokin elää niin ihminenkin elää... :))

        Kiitos palautteestasi pipapo ! :)

        T: (*J*)


    • tämä runo soitti kaunista mutta
      myös niin surullista melodiaa
      ettei tästä voinut muutakuin tykätä
      tuo viimeinen lause "Meidän
      avaruutemme eivät koskaan kohtaa" oli
      kaunis ja samalla kuvaava ilmaisu
      rakkauden menetyksestä.

      • Hei Liona !

        Avaruudessa on monta tarinaa
        jotkut niistä kohtaavat
        jotkut eivät kohtaa koskaan

        Niinkuin et näe puhetta puhelimessasi
        niin et näe tarinoita taivaan avaruuksissa
        ja kuitenkin ne elävät aina siellä
        hengittävät näkymättömyydessä

        Kivaa päivää ! :)

        T:(*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=qUXfQXk-Wac&feature=related


    • minulta,,,

      Pidin

      • Sinulle...
        Kiva kun pidit.... :)

        (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe