´Sims 2 tietokoneelle!

yuipöå

Niin, siis, oon aatellu ostaa Sims kakkosen koneelleni, joka on emachinesin läppäri. Toimiiko noi pelit läppärillä? Täälläki on ollu juttua niistä peleistä, jotka aiheuttaa bugeja tai ei toimikkaa, vaikka ois ihan rehellisesti kaupasta ostettu eikä mistään netistä ladattu. Onko toi kaupasta ostettu sims huono valinta? Ja eniten ihmettelen tässä sitä, miksi tietokonepelit eivät toimi tietokoneella?! Pikaisia vastauksia kiitos!:)

3

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlSimhara

Miten niin pelit eivät toimi tietokoneella? Totta kai toimii. Minulla on suuri valikoima erillaisia pelejä ja kaikki simit Sims 1:stä aina Sims 3:seen asti lisäosineen, eikä ole ollut minkään valtakunnan ongelmia.

Yleensä jos ei toimi, kyse on siitä että jokin tietokoneen kokoonpanossa mättää tai on liian vanha kone. Koneen pitää uudistua pelien mukana kun laitteistovaatimukset kasvaa. Monet kauppojen pöytäkonepaketit ovat ehkä ostohetkellä hyviä mutta ei välttämättä pitkällä tähtäimellä. Läppärit taas on yleensä suunnattu enemmänkin netissä surffailuun, chattailuun, opiskeluun ym. mutta ei aina pahemmin pelaamiseen.

Jos haluaa panostaa kunnon koneeseen, joka toimii hyvin ja eikä vanhene heti parissa vuodessa, kannattaa se koota itse. Eli kuten itse tein, niin valitsin haluamani kotelon valitsin itse siihen haluamani osat ja sen sen jälkeen paketti koottiin tietokoneliikkeessä. Kokoonpanon lähtökohtana oli tehokas ja helposti osien kannalta päivitettävä pelikone. Ei se tullut hirveästi valmispakettia kalliimmaksi ja maksaa itsensä takaisin pitkällä tähtäimellä. Jos taas haluaa edullisen valmispaketin/läppärin, niin kannattaa kiinnittää huomiota niiden osiin, jottei tarvitse jälkikäteen murehtia sitä kun peli ei toimi. Kyllä valmispaketeistakin kunnollisia löytyy.

Miksi kaupasta ostettava peli olisi huono? Asia on kyllä täysin toisinpäin; laittomasti ladatut ovat yleensä lähes aina huonompia (toimintavikoja, pelitoiminta puutoksia esim. puuttuva tai vain osittain toimiva rakennusvalikko, jne.)

Totta kai Sims pelit toimii läppäreillä, Sims 2 varmemmin kuin Sims 3, koska Sims 3 on melko vaativa. Jos haluat tietää toimiiko se sinun koneellasi, niin suorita ilmainen Can You Run It? -ohjelma. Helppo, yksinkertainen ja nopea.
      http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

• yuipöå

Kiitos vastauksesta, mistä saisin ton sims kakkosen? Täällä päin ei ole hirveästi pelikauppoja :d

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe