Jippu nainut Parviaisen kanssa...

lukija nro 1111

''Laulaja Jippu oli meidän lyhyen seurustelun viimeisenä yönä kanssasi vuoteessa ja me rakastelimme. Rakastelun jälkeen Jippu toivoi että voisinko ensikerralla kiskoa häntä rakastelun aikaan tukasta. Varhain aamulla Jippu nousi suuttuneena, eteisessä puolioven takana touhuavien koirieni ääneen, puki ärripurrina päälleen ja lähti pois rauhoittelustani huolimatta.''



Kirjoittaa Jussi blogissaan. On se melkoinen siitossonni.

74

15683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 578

      Juu, Jussi nyt vetää näitä juttujaan kun on ns. hullu ja ei varmaankaan ole oikeudessa edesvastuullinen. Osa voi olakin totta, mutta osa tuntuu taas aivan uskomattomalta soopaslta. Ihme ettei näistä ole iltapäivälehdetkän innostuneet, lienee joku syy siihenkin. Toisaalta jos juoruiksi sanoo, onko silloin missään vastuussa ylipäätään vaikkapa oikedessa? Silloinhan voi sanoa kenestä mitä tahansa, jos vaan sanoo että kuulin jostain. Tosin sitähän tällä palstalla tekee aika moni. Joko keksii omiaan tai levittää jotain kuulopuheita julkkiksista. Mutta ihan mielenkiintoista, menee ainakin enemmän asiaan kuin Matti-Esko Hytönen. Saispa hänestäkin Jussi jonkun juorun omassa blogissaan.

      • Kohta Jussi väittää viettäneensä yösä Matti-Esko Hytösen kanssa ,jos sitä alatte yllyttämään,yllytys hullua ei saa yllyttää,mieli on sairas,niin jutut on silloin aika lennokkaat.


    • Salen kosto

      Ei kai naimisessa ole mitään rikollista. Tosin kokoomusjohtoinen poliisiylijohto voi vielä kieltää tämänkin. Päällimmäisenä tässä on kuitenkin Salen kosto Tanja Karpelalle.

      • Anonyymi

        Hahhaaa.....


    • jep jep

      Eiköhän päinvastoin Iken kosto Saulille syrjäyttämisestään.

    • rererr

      Jussilla on niin pieni muna että ihmettelen kuka muija haluaa sen kanssa muhinoida!

      • åpszefwefmj

        itelläs on pienempi. ja kyllähän nus-siminen ja naiminen on kaks aivan eri asiaa!!


    • Shshshshsh...

      Eikös kukaan kyseenalaista sitä, että miksi media on kuin tätä ei olisikaan? Tällainen julkisuushan voisi olla ikävää joillekin merkittäville henkilöille. Ollaan siis iiiiihan hiljaa...

      • Mies vaaan

        Minä olen ollut jussin kanssa sukupuolisessa kanssakäymisessä ja olen mies!


      • lehtienlukija

        Nää on niin hurjii juttuja että mediaakin hirvittää. Jos näistä kirjoittais joku niin oikeudenkäyntejä käytäs vähintään kolkytvuotta.


      • nbdjfbqhjio
        Mies vaaan kirjoitti:

        Minä olen ollut jussin kanssa sukupuolisessa kanssakäymisessä ja olen mies!

        no mitä sitten homppeli???


      • mee kaappiin
        Mies vaaan kirjoitti:

        Minä olen ollut jussin kanssa sukupuolisessa kanssakäymisessä ja olen mies!

        takasin.
        homous on sairaus.


    • Toinen mies

      Olen minäkin.Etkä ole ensimmäinen ,etkä viimeinen mies,joka on pyllistänyt Jussille.

    • Kulta Jippu
      • nice

        Kyl on täytyny Jipun olla kovassa puutteessa tai sit 4 woltin kännissä.


    • kirkkovene.

      Takapillu-Jippu.

    • tosin mulla ei seiso

      Mä oon kade Jussille, kun hän on saanut panna niin monta kaunista naista.

    • Desperado

      Eipä olisi Jipustakaan uskonut. Toivottavasti "fakta" ei pidä paikkaansa.

    • Jansser Khan

      Jippua on ''taiteilijapiireissä'' aika monet muutkin päässeet pumppaamaan...

    • acton k-18

      Jussi voisi nyt julkaista sen hänen ja Jipun rakasteluvideon blogissaan.

    • sekasin toi parviainen..

      julkisuus pimentää pään kyllä!

    • suomihuora=15nussima

      Hyvä että suomalaiset pillunnuolija pääsevät oppimaan kuinka asiat suomessa ovat.

    • VIEKÄÄ HOITOON

      TÄYSIN PERÄTÖN JUTTU

      PARVISHOURUILUA

    • nussi-Jussi

      ''TÄYSIN PERÄTÖN JUTTU

      PARVISHOURUILUA ''



      Alkaako hermostuttaa, kun tämäkin tuli nyt julki...

    • 25

      jos se tuli julki niin sehän on totta

    • akkujukka

      mä en usko et jussi on saanut ketään julkkis naista panna.ei kukaan akka oo itteensä niin kyllästynyt,et antais jussille.vetäköön räpyylääsä koko jussi.

    • hra Tölvänen

      ''mä en usko et jussi on saanut ketään julkkis naista panna.ei kukaan akka oo itteensä niin kyllästynyt,et antais jussille.vetäköön räpyylääsä koko jussi. ''


      Etpä vois enempää pihalla olla.

      Jusa on ollut naimisissa julkkisnaisten kanssa. Mitäs luulet, onko avioseksiä harrastettu, jos lapsiakin on kertynyt?

      Tapani Kansan eukkokin antoi Jusalle tuheroansa...

    • ketä

      kiinnostaa?

    • lmaodffdd

      taitaa jippua nyt hävettää :D kuinkahan monta kääkkää sitäkin vaan on tuupannu

      • Tukka putkella kaner

        MIKÄ VITTU SUOMESSA ENÄÄ VOIS HÄVETTÄÄ. Kun vanhuksia tapetaan avoimesti ja vertaillaan tilastoihin meneekö läpi ettei vaan synny liikaa ikävää julkisuutta. Joku vitun jako oli sitten Jippu tai Karpela munstkin suht koht hyvän näkösiä ois ehkä joskus kännissä panettanut noi lyylit. Ei jaksa enää kiinnostaa pätkän veretaa täällä totuus on pahempi, julmempi ja rumemepi kuin kuvitelmissaan pystyis kehittelemään. Vale koulutetut kierot lahjotut johtavat maata kuin sattuu kieroilla suhteillaan ja huijatuilla pennosillaan. Kansalle julkaistaan pikku hiljaa juoruja rahan himossa. siis jippu tykkää kullista toi ei oo mikään uutinen kaikille sattuu vahinkoja kännissä. Kamerat pitäis kieltää laissa ei kestä Suomen kerman touhut julkisuutta. Kanerva nai senkun vanhus viellä kerkiää, entä sitten Kiikko se se hul..u on kun antaa kävylle. Ihmiset ei voi olla näin toopeja ja vietävissä mitä Suomessa näkee, täytyy olla jotenkin oma lehmä ojassa mukana. Ainakin toive siitä että viellä se seisoo edes viakran voimalla. Rahalla saa ja limusiinilla pääsee.


    • Kari Kantola

      Takapillu-Jippu tykkää ottaa meisseliä takaa ja lujaa..

      Ja lopuksi roiskeet naamalle.

      • namijippunami

        Pitääkö paikkaansa? Ja että sillä on takapillu? Jos pitää niin nam mä lähen heti mettästään sitä...


    • ruunaldo
    • tota noin niin.

      Hectorin kaunis äärimmäisen herkkää tulkintaa vaativa "jos sä tahdot niin" ja Rantasilan aikoinaan esittämä ihana "Vain rakkaus" tämän laulajan esittämänä covereina.....mukajänskät villasukat jalassa tai ilman, mut ei kiitos ikinä mun korvilleni.

    • paskan marjat

      ei ne mukulat toditettavasti jussin ole siitä avioliitosta huolimatta.tumputakoon mun puolesta käteen vaan.höh,muka jukkis naisia sillä,joku kapinen urheilija...julkkis...paskat.

    • jamic

      juoru kyllä pitää paikkansa meni jipulta pisteet minun osalta kylläkin aika kuvottavaa ajatella jussia ja jippua hyi olkoon..... mutta ehkä moraali nuorilla naisilla on höveli ja uran eteneminen tärkeää.

      • Langennut pensseli

        Kuinkahan ura urkenee, jos jonkun luonnevikaisen spurgun kanssa vähän paneskelee? Ja miksei nainen saa paneskella siinä missä mieskin, minua ei ainakaan haittaa yhtään, "panokoneitakin" on luonteiltaan niin monenlaisia.

        Jippukin vaikuttaa lehtijuttujen perusteella ongelmakimpulta ja liiaksi omaan napaan tuijottelijalta, mutta mitäpä siitä, ei se minun elämääni millään tavalla suista raiteiltaan, niin kuin näyttää jollain kohkaajilla tekevän.


    • 17+9

      ''Jussi Parviainen on ollut naimisissa kolme kertaa ja hän on neljän lapsen isä. Ensimmäisestä avioliitosta Riitta Havukaisen kanssa ei Parviaisella ole lapsia. Vanhin poikalapsi on jo aikuinen, joka syntyi lyhyestä suhteesta. Avoliitosta Sanna-Kaisa Palon kanssa Parviaisella on kaksi aikuista lasta, tytär ja poika, ja avioliitosta Satu Ruotsalaisen kanssa yksi lapsi, pieni tytär.''


      Sinä, nimim 'paskanmarjat' muka-asiantuntevasti siinä yrität päteä, mutta kuinkas taas kävikään. Sinä saat rauhassa nysvätä dildosi parissa, kun Parviainen hoitaa nuo naimahommat.

      • Hyvä...Hyvä.Jussi

        Toimittajat on näköjään oikeesti tiukassa ottessa ja antaa kuvan siitä, et on vapaata tutkia ja kirjottaa mitä tahansa. Ne oikeesti kirjottaa mitä niille sanotaan, koska muuten joku oikea toimittaja olis tarttunu näihin juttuihin. Lehdissä lukee se mitä teille halutaan näyttää.
        Eräs venäläinen naistoimittaja ei ymmärtäny taannoin sääntöjä ja sit kävi niin ku kävi ja toki monet muutkin on kokenu saman kohtalon.
        Hytönen on kova kolumnisti ja oottaisin siltä suunnalta jotai näihin Parviais juttuihin.
        En usko, Että Jussi omasta päästään niitä keksii ja on luultavasti jotai todistusaineistoakin.
        Hyvä Parviainen jatka samaa rataa.


      • Samoja mietteitä
        Hyvä...Hyvä.Jussi kirjoitti:

        Toimittajat on näköjään oikeesti tiukassa ottessa ja antaa kuvan siitä, et on vapaata tutkia ja kirjottaa mitä tahansa. Ne oikeesti kirjottaa mitä niille sanotaan, koska muuten joku oikea toimittaja olis tarttunu näihin juttuihin. Lehdissä lukee se mitä teille halutaan näyttää.
        Eräs venäläinen naistoimittaja ei ymmärtäny taannoin sääntöjä ja sit kävi niin ku kävi ja toki monet muutkin on kokenu saman kohtalon.
        Hytönen on kova kolumnisti ja oottaisin siltä suunnalta jotai näihin Parviais juttuihin.
        En usko, Että Jussi omasta päästään niitä keksii ja on luultavasti jotai todistusaineistoakin.
        Hyvä Parviainen jatka samaa rataa.

        Kyllä vain! Ehdottomasti näin on! Lehdissä ei todellakaan kerrota asioista neutraalisti. Jos ei joku media pomo pidä jutusta monestakaan sattuneesta syystä, niin sitä ei sellaisenaan julkaista. Maailma esitetään kansalle sellaisena kuin halutaan, jolla saadaan vaikutettua kansan mielipiteisiin asioista.


      • akkujukka

        onko tehty dna testit kakaroista?onko näytetty toteen,että JP olis isä?on eri asia tunnustaa lapsi omakseen,kuin todella todeta dna testillä hyväksyä se tosi asia.mulla itellä 2 lasta,ja toinen on varmuudella oma,mut toisesta ei voi viel tietää...enkä enää haluakkaaan ottaa selvää,onhan se jo aikuinen.kuuluu joka tapauksessa mun eläämääni,oon sentään kasvattanut hänet.


    • --------------------

      Laulajatar Jippu on ihan "asiallisissa lehdissä" suorastaan rehvastellut sillä, että hänellä on ollut paljon suhteita. Näitä lausuntoja vasten Parviaisen väite voi hyvinkin olla totta.

    • liian lyhyt ei ylety

      Jussi olisi pannut Jippua jos se olisi ollut mahdollista, mutta sillä harmaalla, ryppyisellä ja lyhyellä nysäpippélillä hän ei ylettänyt Jipun sisään, vaikka yritti.

      3 cm nysäpili ei riitä, Joten yhdyntää ei ole tapahtunut.

      • Tuore Jussi-fani

        Eihän se koko mitään merkitse, vaan se, että miten sitä osaa käyttää.


      • Ron Jeremy

        Jospa Jussi tarkoittikin että hän sai sormipillua?


      • Anonyymi

        Taidat olla itse ollut hänen kanssaan, kun vallan tietänet sen koonkin. ;)


    • jos sää tahdot nii-i

      Tuli ihmeteltyä kauan ja hartaasti miksi sympaattinen ja lämmin Samuli Edelman valitsi taannoin duettokaverikseen tämäntyyppisen kiekukaulaisen naisen jossa on herkkyyttä yhtä paljon kuin siperiassa.
      Mikä ihmeessä sai ees harkitsemaan moista?

    • Nathan 13

      Jos epäilyttää juttujen Parviaisen juttujen todenperäsiyys niin kun luette tarkkaan Jussin blogia huomaatte että ne jutut jotka perustuvat häneen omiin silminnäkijähavaintoihin hän kertoo myös itse nähneensä, sitten on jutut kuten Paavin homoudesta jotka ovat vihjailevia luonteeltaan ja tosiaankin juoruja joiden todenperäisyydestä ei ole varmuutta. Ja sitten on jutut jotka on kuullut Jorma Uotiselta ja Helena Lindgreniltä ja jotka ovat tapahtuneet heidän kolmen ollessa kaksin tai kolmin liikkeellä. Täytyy muistaa että Jussilla on ollut laaja julkkis ystävä ja tuttavapiiri yli 30 vuoden ajalta, ja sinne kyllä mahtuu juttuja ja tarinoita. Lapsi Palon suvussa, josta tulee Esko Salminen (Tauno Palon poika) ja Palo tarinat. Sitten on ihan suoria hyökkäyksiä esim. Jari Kurria ja Mikko Leppilampea kohtaan, jotka ovat kylläkin täysin tosia. Jussi on nyt sellaisessa eron jälkeisessä tilassa että ajattelee, vitut, ei mitään menetettävää, laitetaan haisee ja mielikin järkkyy samalla, kelläpä meistä ei kun oikein rakkaasta eroaa. Nyt saa kuulla kunniansa koko suomen julkkiskategoria ja se on täysin oikein, anna palaa Jussi, pisteet nousi niin perkelee korkeelle omalta osaltani.

      • Finska filmens älska

        Jussin eka vaimo on Sanna-Kaisa Palo, joten Esko Salminen on Taunon poika se on yleisesti tiedetty 65 vuotta.
        JIPPU eiole nippu sähköjohtoja, vaan jakorasia.


    • Jahangir Khan

      ''Jussi olisi pannut Jippua jos se olisi ollut mahdollista, mutta sillä harmaalla, ryppyisellä ja lyhyellä nysäpippélillä hän ei ylettänyt Jipun sisään, vaikka yritti.

      3 cm nysäpili ei riitä, Joten yhdyntää ei ole tapahtunut. ''


      Niinhän sinä Jipun tuoreena aviomiehenä kovasti toivot, mutta totuus on ankara totuus. Jusa pani roisisti Jippua useita kertoja. Yritä hyväksyä se.

    • pikkulexa7

      Mautonta

    • JK

      VAI IIN

    • tietopenkki

      Jippu tykkää pitää villasukkia jalassa myös panotouhujen aikana.

      • geryt

        niinmpä,ja varmaan liimaa kynän viel otsaansa.


    • juoruja

      Tässäpä lisää hupia samasta paikasta:

      "Naiskeihäänheittäjistä on liikkeellä paljon lesbojuoruja, mutta niitä ei kannata ottaa vakavasti, sen tietää jokainen, että jos miesheittäjä hauaisi oikein kunnon panon, niin keihäänheittäjäähän siinä olisi saatava. Arto Härkönen ja valmentaja Isänsä joka valmensi myös Tiina Lillakkia, panivat Tiinaa vuotellen. Lääkäri Salmimies kirjoitti Tiinalla ja Artolle ravihevosille tarkoitettuja hormooneja. Pillereinä sellasia luumun kokoisia jotka puhalletaan hevosen nieluun työnnetyn putken läpi tämän ruoansulatukseen. Ei hevonenkaan niitä muuten söisi, mutta Arto Ja Tiina vetivät niitä aamupuron kanssa kuin sattumia."

      "Eräänä yötä tyttö heräsi Miehensä Arton kanssa siihen että kerrotalon alaoven lasi, siis se oven kokoinen lasi lyötiin rikki. Ja sitten soi heidän ovikellonsa. Tiina Lillak seisoi siinä alaoven lasin läpi tulleena. Pariskunnan avattua oven puuskuuti Tiina-"Onko Artolla mitään?" Ja ryntäsi sen jälkeen tämän kaapille ja ahmi kaikkea mitä käteensä sai. Lääkkeitä oli kaikenkaisia ja Tiina meni makaamaan sohvalle, niin teki Aina kotona valmentajansa Isä Härkösem ja Arton kotona. Makasi sohvalla ja pieri sumeilematta."

      Jne... jne...

    • Jukan akkukenkä

      ''onko tehty dna testit kakaroista?onko näytetty toteen,että JP olis isä?on eri asia tunnustaa lapsi omakseen,kuin todella todeta dna testillä hyväksyä se tosi asia.mulla itellä 2 lasta,ja toinen on varmuudella oma,mut toisesta ei voi viel tietää...enkä enää haluakkaaan ottaa selvää,onhan se jo aikuinen.kuuluu joka tapauksessa mun eläämääni,oon sentään kasvattanut hänet. ''


      Onko testattu, että sinä olisit ''isäsi'' lapsi? Taisi lorahtaa sekaan melko paljon kustakin, kun et oikein osaa kirjoittaa...

      Oot melkoinen oman elämäsi sankari sinäkin. Annat muiden polkea eukkosi paksuksi ja sitten ihmetellään, kenen lapsi se mahtaa olla. Heh heh.

    • Arja Saijonaara

      Jippu on laulajana korkeintaan keskinkertainen (ei edes lähelläkään sitä), mutta uusi ura voisi avautua maksullisena sutturana.

      Osaa kuulemma sen verran hyvin nuo kullinvemputushommat...

      • namijapami

        Onko oikeesti hyvä runkkaan kullia? Onko fakta kans, on nimittäin sen verran hyvännäköinen nainen että nams heti lähden Jipun perään jos on hyvä sängyssä.


    • Vissi

      Siinä on vissi ero.

    • Irmeli Kirpeä

      Aikamoinen sonni tuo Jussi.

    • Anonyymi

      Nyt kun Jipulla on rillit ja sitte villasukat vielä nii erikeepperit lentää heti

    • Anonyymi

      Kertokaa lisää ja myös muista turhista julkkiksista!

    • Anonyymi

      Saitko nyt rauhan?

    • Anonyymi

      Jippu oli teininä namu pimu.

    • Anonyymi

      Onko tämä kaikki vauin julkeaa panettelua vai tosiasiaa?

      • Anonyymi

        Mietipä sitä. Mieti oikein ankarasti ja ehkä totuus selviää viimein sinullekin....


    • Anonyymi

      Onko asiallista? Oli aikoinaan teatterin jumala, että ei mahdotonta, mutta vaikea uskoa Lillakista tommosta.

    • Anonyymi

      Onko Parvianen sanoutunut irti nosita sanboistaan. Jos ei niin sitten hän on edelleen samaa mieltä itsensä kanssa. Eli hän siis pitää niitä tosina. Parviainen, kerro mitä mieltä olet!

    • Anonyymi

      Takapillu-Jippu on vihdoin päätynyt tilintekoon hässimisistään Parviaisen ja Jussi Lammen kanssa.

    • Anonyymi

      Jussi yök-mies...kuinka kukaan pystyy olemaan sen pikkumiehen kanssa?
      160cm?

    • Anonyymi

      Ihanaa olisi naida ensin Jipun takapillua ja lopuksi roiskaista kiisselit hänen paksuille pullonpohjansilmälaseille. Sitten polttelisimme tupakit ja mahdoliisesti syömään ravintola Lehtovaaraan.

    • Anonyymi

      Jippu on todella ruma ja tyhmä uskovainen. Ällöttävä ihminen!

    • Anonyymi

      Jippu oli teininä Suomen seksikkäin pimu.

    • Anonyymi

      Hänhän on laihduttanut aika paljon. Oli aika turvoksissa jossain vaiheessa. Viina varmaan maistui.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe