mitä tekisit jos voittaisit lotossa 10 miljoonaa?

joku vaan

Mitähän yksinäisyyspalstan porukat tekisi jos voittaisi
ison kasan rahaa.
lottovoiton saanti on oikestaan melko turhaa
täytyisi tehdä noin 15 miljoonaa erilaista lottoriviä että varmasti osuisi

14

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haistattaisin paskat kaikille jotka tunnen. Loppuelämä olisi lyhyt ja siihen sisältyisi lähinnä kokaiinia ja huoria.
      Eli ehkä olisi ihan hyvä, jos en voittaisi.

• 457767969

Yrittäisin tehdä sillä 15 miljoonalla vielä enemmän, 50, 100 miljoonaa. Sitten elelisin ELÄMÄÄ (kokaiini, naiset, huvijahti, mansion...). Hoitaisin asiat niin, että perheenjäsenten ei tarvitsisi tehdä töitä enää. Lopuksi kuoltuani lahjoittaisin jäljelle jääneen omaisuuden hyväntekeväisyyteen.

Mutta todennäköisempää saada asteroidi päähänsä kuin voittaa lotossa. Etenkin Viking Lotossa sen onnennumeron saaminen täydet oikein riviin on varmaan (en ole laskenut) vielä epätodennäköisempää kuin Loton 7 oikein.

• pollux

Mä ostaisin muutaman yrityksen ja rupeisin johtajaksi :)
      Huvila merenrannalla olis kiva
      Sitten olisi paremmat mahdollisuudet perustaa perhekin kun raha ja valta kiihottaa naisia :)

• ilman kavereita

ostaisin huoran jota panisin muutaman kerran ja heittäisin pois. Kertoisin kaikille et olen voittanut mut en antaisi muille rahaa kuin veljelleni. muuten eläisinkin ihan normaalisti yksinäisyydessä

• Logiikkas on virhellinen. Lotossa ei koskaan varmasti osu (=. Kolikkoakaan heittämällä ei koskaan varmasti tule klaavaa.

• pollux

datis90

oletko laskenut todennäköisyyslaskuja?
      Kyllä on olemassa todennäköisyys jolla saa 7 oikein lotossa
      ja se on noin yhden suhde 15 miljoonaan

• Pilkun viilailu on jännää (:

Todennäköisyyden perusteella ei voi päätellä millon jotain tapahtuu.

• datis90 kirjoitti:

Pilkun viilailu on jännää (:

Todennäköisyyden perusteella ei voi päätellä millon jotain tapahtuu.

Oikeestaan alotusviestissä ei mainittukaan pelataanko rivit yhdellä kertaa vai erikseen, joten mun pilkunviilaus on turhaa XD

• tuorein haku

no voihan niit rivejä pelata muutaman per viikko vaikka miljardi kpl, ei se takaa minkäänlaista voittoa. eri asia ois pistää kerralla se reilut 15 milj riviä. varma 7 oikein, mutta rahaa meni enemmän kuin saat takas. moni kutsuu lottoa tyhmyysveroks, eikä suotta.

• fr!da

en ikinä lottoa, en edes haaveile rikastumisesta. Olenko outo?

• pollux

Mulla on netissä lotto vetämässä joka viikko ja vain neljä vakiriviä on eli ei tule kalliiksi

• pollux

Viime viikolla mulla oli neljä oikein :)
      Sillä voittorahalla taas pelaa ainakin pariviikkoa

• 2982d

Antaisin molemmille sisaruksille ja mutsille miljoonan ja eläisin ihan tavallista elämää rikkaana.

Mä en oo ikinä ollu kiinnostunu överi huviloista tai mistää muustakaa "luxus" jutuista,pinnallisuus ärsyttää mua.

• kymppi kioski

Ostaisin naisen itelle! Olkoot vaikka rahojen takia kuhan vaan ois mun kanssa. Mitäpä se yksinäinen rahalla tekis? Ois se hienoo kun on Lamborghini pihassa, iso talo, paljon kiinteistöjä jne jne. jos ei voi nauttia siitä jonkun kanssa. Matkustelu ois varmaan ihan hienoo mut läheppä sitä maapalloo kiertää yksinäs. Mahdollisesti lähtisin sansibarin hiekkarannoille ihan sairaan halpoihin mökkeihin asumaan ja ettimään itteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3994
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2393
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2230
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1592
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe