Thai hieronta.

M 68

Onko raahessa thai hieronta paikkaa?. Jos on missä?.

17

12126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulukun imettäjä

      Pekan patsaalta kohti rantaa, likellä rantaa vasemmalla. Sitten toinen Antinkankaalla samassa kiinteistössä kuin Expert Pekka Saari , muut pohjoispäässä käynti sisäpihan puolelta.

      • M 68

        Ei kellää ois osotteita antaa?.


      • hhhh669
        M 68 kirjoitti:

        Ei kellää ois osotteita antaa?.

        Siitä osoite: http://g.co/maps/jk6ve


      • KOVANA.....

        KYLLÄ ANTINKANKAALLA SAA KYYTIÄ


    • M 68

      Huono kuva,en saanut selvää puhelinnumerosta :(

    • jäykkyyttä_miehellä

      Vieläkö nämä on voimissaan? Reissulle tulossa ensi viikolla ja tarttis "renotutua"...

    • Raahelainen12.1.2013

      THAIHIERONTA Brahenkatu 3.
      P. 046 583 9762,
      040 877 1368.
      Avoinna 9-21 joka päivä.

      • kokeillut

        Kannattaa kayda!
        Mukava tytto ja hyva suihinotto.
        Ja pillukin oli kunnossa.


      • vai miten on?
        kokeillut kirjoitti:

        Kannattaa kayda!
        Mukava tytto ja hyva suihinotto.
        Ja pillukin oli kunnossa.

        Eikö tämmöinen ole jo poliisi juttu!Eikö ilotalo jutskat ole suomessa
        laitonta touhua?Vai onko tämäki Raahessa laillista?
        Kuten mustalaiset sun muut örkit poliisien suojeluksessa.


      • hiekkaa vaginassa?
        vai miten on? kirjoitti:

        Eikö tämmöinen ole jo poliisi juttu!Eikö ilotalo jutskat ole suomessa
        laitonta touhua?Vai onko tämäki Raahessa laillista?
        Kuten mustalaiset sun muut örkit poliisien suojeluksessa.

        yksityis yrittäjiä nääs, saa se nyt kysyä haluatko muita palveluita? sano vaikka että pesee sun selän :D


    • Onks Rashen thai hieronta pikoissa mahdollisesti myös afrikkalaisia tyttöjä? Yhden mustsn pimun onn nähny muutamsn kerran flirtissä tosi mahtava tapaus tanssilattialla.

      • Mikalla19-9=10

        Susa varmaan joku paha vika?Eikö sua tosiian huoli kukaan?
        Ei normi mies tanssilattialta periä kattele.Eihän perät kerro
        mitään,ne voi olla vaikka jonku psyyke sairaan ala osa.


    • thai thai

      Ottakaahan vaimoksi niin imee joka pvä;)

      • metro2

        haista sinä vittu


      • soske

        Aika suppea elämä ,jos emännän pitää "Imee"joka päivä.
        Eikö kannattas hankkia oma elämä,harrastukset ,kaverit.................ym!!!!
        Olet varmaan niin nuori,että ajatukset pyörii kikkelin"päässä".
        Toivottavasti sinäki miehistyt ja opit ajattelemaan yläpäällä!


    • uteliaskin1

      Onko joku oikeesti käynyt, mitä siellä tapahtuu ja mitä maksaa?

    • Anonyymi00016
      UUSI

      jos akka vetää luukut kiinni ja et halua erota niin minusta huora pitäisi olla joka kulmalla ja raiskarit vois tyhjentää pussit niin että eivät kyttäisi pikkutyttöjä pitkin kujia. ja huora saisi rahansa. kaikki voittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe