Mitä veisin tupaantuliais lahjaksi mökille, jossa jo melkinpä kaikkia löytyy?
Pariskunta on jo yli viisikymppisiä, erittäin huumorintajusia kuitenkin. Minä olen pariskunnan tyttären ystävä ja meidät on kutsuttu juhannukseksi sinne mökille.
tuparit mökillä
3
3325
Vastaukset
- tarja
tosi kivan huussikirjan,sopis oikein hyvin jos sattus olemaan ulkohuussi.Sittenhän on näitä Hörölä? tuotteita,tyynyliinoja,t-paitoja mukeja yms. joku sopiva teksti niin huumoriihmisille oiva juttu.
- minä
...kyseessä tosiaan tuparit eli onko mökki juuri hankittu? Se nimittäin tietysti osittain voi vaikuttaa siihen, mitä viedä.
Itsekin olen mökkeilijä, ja veisin tuliaiseksi jotain sellaista, jota mökillä todella tarvittaisiin ja vaikka sellaista tavaraa, joita voisi olla useampiakin kappaleita.
Et sanonut, paljonko lahja saisi maksaa joten vähän vaikea ehdottaa mitään, mutta yritän kuitenkin.
Tässä lahjoja, joista itse ilahtuisin:
- harava (niitä ei ole koskaan liikaa)
- sadevesitynnyriin suojaverkko (estää veden roskaantumisen)
- mökkiruuanlaittoon liittyviä juttuja esim. kesäkeittiön keittokirja, savustuspusseja, erilaisia yrttejä ruukussa tms.
- uusien perunoiden "pesulaite" (sellainen katiskaverkosta tehty), kävisi myös valkoviinin jäähdytykseen (järvessä näin alkukesästä), pullonkin voisi laittaa sinne jo valmiiksi sisälle...!
- jos kalastavat, kalaverkko
- nikkarointikirja
- pelejä sadepäiviä varten
- ulkopelejä esim. petankki
- kirja kasveista, kaloista, perhosista...
(mökillä on mukava tarkkailla luontoa)
Tässä näitä ideoita.
Itse en pidä mistään "hömpästä" mökillä esim. "hassuista" mukeista tms. mutta ko. asiahan riippuu ihan henkilöstä eli makuasia.- Johanna
Kyllä kyseessä on tuparit.Tämä kyseinen pariskunta on ostanut mökin. Mökki ei ole aivan uusi ja edellinen omistaja jätti sinne paljon kaikenlaista mökki tavaraa ja kun en oikein sitten tiedä mitä sinne jäi. mutta luultavasti saunakiulut löytyy ja muuta sellaista. En ole ajatellut lahjan arvoa. eipä kai ainakaan 50 euroa enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762