http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-q3-bmw-x1-und-evoque-im-vergleichstest-in-der-hoelle-des-allrad-alltags-4075208.html?show=2
Q3 otti hienoin voiton, taakse jäi BMW ja Range Rover
Audin kiihtyvyys oli myös ihan omaa luokkaansa ja kulutuskin alle 6l/100 km. BMW oli ainoa joka ei päässyt alle 6 litran kulutukseen.
Q3 - voittaja jo syntyessään
11
340
Vastaukset
- 12345432
Englannissa Q3:sta pidetään luokkansa parhaimpana, tässä linkki: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/274867/audi_q3_vs_rivals.html
1. Audi
2. Ford
3. BMW - aubeme
maailmassa ei muita automerkkejä ole kuin audi,bmw,range rover ja ford.
- Q3
Hieno on!
- aubeme
autot siis laatu järjästyksessä huonoin ensin
- ibizalla vaan
Q3 kirjoitti:
Hieno on!
Onko se tämä uusi Seat Q 3, mitä tehdään talousvaikeuksissa olevan Espanjan tehtailla ja myydään sitten saksassa Audi Q3 nimellä .
- Youtube tietää
koska me saadaan tänne ne Quattro testit, joissa BMW, Mersu, Kia, Honda, jne. selvittää esteradan leikiten ja Audi joudutaan työntämään pois. Tsekatkaa Q5 videot youtubesta!
- gs birotor
Muistakaa myös se tosia asia ,että kaikki on totta jotka ovat youtubessa eikä missään nimessä ole milloinkaan manipuloitu....
- QQQ333
gs birotor kirjoitti:
Muistakaa myös se tosia asia ,että kaikki on totta jotka ovat youtubessa eikä missään nimessä ole milloinkaan manipuloitu....
Tilasin auton elokuussa, valmistus viikolla 49, Suomessa???
- susi merkki
vieköhän öljyä samoin kuin muut audit
- 0,3 l / 30 000 km
Samat moottorit kuin muissakin Audeissa, joten öljynkulutus on tietenkin samanlaista. Ei korimalli tähän asiaan vaikuta.
- 3.audi
vähällä pääset minun audi vie öljyä 1.5l samalla matkalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492