Suolahden palvelut vuonna 2020

Suolahti irti

Henkilökohtaisesti toivon niiden kaikkien sijaitsevan äänekosken taajamassa, koska on täysin järjetöntä ruokkia köyhää homehtunutta taajamaa näin likellä oikeaa Äänekoskea.
Suolahden ammatitaidottomat kunnan valtuutetut sössivät asiansa aikanaan ja jättivät kaiken p....n sitten avattavaksi, kun kunnat yhdistyivät.
Nyt tätä tuhon tietä tarjotaan koko suur Äänekoskelle.
Vielä ei olisi liian myöhäistä katkaista Suolahden napanuoraa.

11

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Jotakin ahistaa ja pahasti.....

    • napanuora poikki

      Seon juuri näin

    • Näin on

      Älyttömin päätös oli rakentaa suolahtisali sekä siirtää vanhainkoti suojarinteelle. Vanha vanhainkoti on rakennuksena paljon terveempi, ja nythän se on peruskorjattu käyttöön taas.

      • On se vaan kumma....

        Mitäs vikaa suolahtisalissa on? Missä monet konsertit pidettäisiin ellei siellä? Kyllä noita vanhuksia riittää molempiin päihin, dont worry!


    • tulevaisuus2020

      Ei ole enää 2020 vuonna suolahtea eikä äänekoskea, maisemointi on jo aloitettu, viimeisenä purtaan suolahdesta viinakaupan siipi, itse s-marketin puoli puretaan noin vuosi ennen viinakaupan lopettamista eli viinakauppa tulee olemaan viimeinen rakennus sen jälkeen ei ole enää muuta kuinlepikkoa ja pajukkoa, energiapuuta kasvaa pian koko ääneseutu.

      Ydinjätteitäkin vois harkita sitten ääneseudun kallioperään.

    • qwerty

      Kaikki palvelut tullaan ajanmittaan keskittämään Äänekoskelle, se on vain ajan kysymys. Vain koulut tulee jäämään.

    • koski2012

      ÄÄnekoski pitäisi liittää kokonaan uuraisiin tai saarijärveen.


      Äänekosken asukkaat ja päättäjät eivät tajuneet minkä mahdollisuuden saivat koonginkankaan, suolahden ja sumiaisten myötä.

      Kartalta koko äänekoski pois pakkoliitos uuraisiin, konneveteen , laukaaseen tai saarijärveen. Paperitehdas kuin vähentää on koko Äänekoski koko suomen ongelma ja kärkyy verorahoja muilta.


      Itse Äänekoski saarijärveen ja sumiainen ja suolahti sekä kongingangas liitettäköön konneveteen, säästyy veroeurot.

    • ökymiäs

      suolilahti

      • assi2

        änkkäkoski


    • mitä mitä

      sagnaknignok konginkangas

    • Hokkanen

      Onneksi on Sumiainen. Pakko ajaa Perslahden ohi kun ei jaksa kiertää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe