Olen lentämässä Balille ja vaihto tapahtuu Singaporessa. Tarvitsenko siis myös Singaporeen viisumin? Jos tarvii niin paljonko maksaa ja saako kentältä?
Tarvitsenko vielä erikseen viisumin Balille? Ja jos tarvitsen niin saako myös sen kentältä?
Kiitos vastauksista :)
Singaporesta Balille, mihin kaikkialle viisumi tarvitaan?
5
544
Vastaukset
- Balibali
Denpasarin kentältä tullessa ostetaan viisumi, euroissa voi maksaa ja hinta 18€/naama. Lähtiessä maasta pitää maksaa 150 000idr:n lähtövero ja vain käteinen kelpaa. Singaporesta en osaa sanoa mitään
- -Sarana-
Ollaan kentällä vasta puolen yön aikaan. Varmaan viisumin voi siihenkin aikaan ostaa....?
- Singa
Just tulin Borneolta Sporen kentalle, matkalla Balille. Jouduin menemaan ulos (tayttaa lappusen ja passiin leimat, ei maksa mitaan) ja kaymaan AirAsian tiskilla, vaikka mulla oli jo mobiili tsekkaus tehty ja istuin nro Balille tiedossa, eika matkatavaroita. Ja sit takas taas tarkastusten kautta. Tama systeemi ainakin AirAsialla. Ei siina kauaa kestanyt kun ei ollut jonoja, turhaa kavelya vain. Indonesian viisumin hankin jo Suomesta.
- Sainonara
Singa kirjoitti:
Just tulin Borneolta Sporen kentalle, matkalla Balille. Jouduin menemaan ulos (tayttaa lappusen ja passiin leimat, ei maksa mitaan) ja kaymaan AirAsian tiskilla, vaikka mulla oli jo mobiili tsekkaus tehty ja istuin nro Balille tiedossa, eika matkatavaroita. Ja sit takas taas tarkastusten kautta. Tama systeemi ainakin AirAsialla. Ei siina kauaa kestanyt kun ei ollut jonoja, turhaa kavelya vain. Indonesian viisumin hankin jo Suomesta.
missä tuo Sopren kenttä on ? itsekin lähdössä Borneoon ja mietin sieltä lentoa Balille
- näkemiinvaan
Ei ole "Sopre" vaan Spore eli Singapore. Ja Singaporen Changi-airport on tietysti Singaporessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle984632Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493162Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 791677
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884