Olen lentämässä Balille ja vaihto tapahtuu Singaporessa. Tarvitsenko siis myös Singaporeen viisumin? Jos tarvii niin paljonko maksaa ja saako kentältä?
Tarvitsenko vielä erikseen viisumin Balille? Ja jos tarvitsen niin saako myös sen kentältä?
Kiitos vastauksista :)
Singaporesta Balille, mihin kaikkialle viisumi tarvitaan?
5
512
Vastaukset
- Balibali
Denpasarin kentältä tullessa ostetaan viisumi, euroissa voi maksaa ja hinta 18€/naama. Lähtiessä maasta pitää maksaa 150 000idr:n lähtövero ja vain käteinen kelpaa. Singaporesta en osaa sanoa mitään
- -Sarana-
Ollaan kentällä vasta puolen yön aikaan. Varmaan viisumin voi siihenkin aikaan ostaa....?
- Singa
Just tulin Borneolta Sporen kentalle, matkalla Balille. Jouduin menemaan ulos (tayttaa lappusen ja passiin leimat, ei maksa mitaan) ja kaymaan AirAsian tiskilla, vaikka mulla oli jo mobiili tsekkaus tehty ja istuin nro Balille tiedossa, eika matkatavaroita. Ja sit takas taas tarkastusten kautta. Tama systeemi ainakin AirAsialla. Ei siina kauaa kestanyt kun ei ollut jonoja, turhaa kavelya vain. Indonesian viisumin hankin jo Suomesta.
- Sainonara
Singa kirjoitti:
Just tulin Borneolta Sporen kentalle, matkalla Balille. Jouduin menemaan ulos (tayttaa lappusen ja passiin leimat, ei maksa mitaan) ja kaymaan AirAsian tiskilla, vaikka mulla oli jo mobiili tsekkaus tehty ja istuin nro Balille tiedossa, eika matkatavaroita. Ja sit takas taas tarkastusten kautta. Tama systeemi ainakin AirAsialla. Ei siina kauaa kestanyt kun ei ollut jonoja, turhaa kavelya vain. Indonesian viisumin hankin jo Suomesta.
missä tuo Sopren kenttä on ? itsekin lähdössä Borneoon ja mietin sieltä lentoa Balille
- näkemiinvaan
Ei ole "Sopre" vaan Spore eli Singapore. Ja Singaporen Changi-airport on tietysti Singaporessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923934Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441702
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1081561- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317