Läpipeluohjeet oli Tratlantis- sivuilla Suomeksi, mutta nyt on sivut lopetettu.
Onko kukaan imuroinut ohjeita koneelleen?
Maksaisin vaivannäösta, jos joku lähetäisi minun sähköpostiosoiteeseen ohjeet
E. Kolehmainen.
Läpipeluuohjeet kaikkiin Tonb Ridereihin?
7
472
Vastaukset
- youtube 339
Joku on nähnyt paljon vaivaa kirjoittaessaan noita, ja niissä monissa mainitaan omistusoikeuksista. Esim. ign:ssä uhataan joissain oikeudella, jos niitä myy tai käyttää luvatta, myymisestä puhumattakaan. Ilm. näitä suom.kielisiä ohjeita oli ehkä käännetty joistain ohjeista. Youtubessa on videoita moniin peleihin, jos ei englantia osaa riittävästi.
- eikäh!
Voi fuck! Onko sivu lopetettu :(
- NatsuQiqqeli
on lopetettu :(( on toiset tomb raider sivut olemassa: http://www.trscion.arkku.net/
- ...
hei olen tossa tomb raider underwold.issa jumittunut tokaan kenttään en löydä semmosta toista avainta missää osaisko joku neuvoa mistä sen avaimen löytäis
- +öö
Kyllä ne avaimet siellä ovat suht lähellä luolissa toisiaan, löydät vaan oikean tunnelin sinne.
- apuva1
Voisiko joku jelppiä uudessa tomb raiderissa lara on vankina ja äijä rupee kuristtaa
enkä saa laraa pelastettua vaan kuolee aina . Siis miten pääsee irti ja karkuun- martti67
Terve,
Onko ongelma ratkennut ? ......minulla on sama ongelma jo heti ensimmäisessä kentässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221