Minulla todettiin yli 3 kk sitten kondylooma ja hoidin muutamien viikkojen ajan sen pois Wartec liuoksella. Näpyt häipyivät ja lääkäri totesi, että paikat näyttävät hyvältä. Papa-näytteessä ei näkynyt mitään kun tuo todettiin, joten se oli normaali. Nyt kuitenkin viikko sitten rupes taas kuivaan ja kutittaan alapäätä, joten otin hiivalääkkeen koska hiivaa minulla on tainnut usein olla. Kutina nyt jatkuu ja huomasin, että näyttäis siltä että pieniä näppyjä taas olisi. Aloitin omatoimisesti wartec hoidin uudestaan. JOTEN, onko muilla samanlaisia oireita tästä taudista? Eihän siitä ole kun lyhyt aika sitten viime hoidon. :( ei jaksa TAAS marssia lekurille...
mikä muukaan kun kondy..
hELP
1
132
Vastaukset
Kondy saattaa uusia nopeesti hoidon jälkeen. Lähde: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00244
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244