Hei! Meille on syntynyt tyttövauva ja haeskelemme nimeä. Isosisaruskset on
Julia Oili Emilia
Sofia Aino Linnea
Mitä itse laittaisitte?
Julin ja Sofin sisko!
13
149
Vastaukset
- 2+9
Jos aikoo jatkaa ia-loppuisten kanssa, niin mielestäni joukkoon sopii ainakin
Emilia
Cecilia
Natalia
Lyydia
Maria
Maaria
Livia
Olivia
Silvia
Neelia
Lilia
Vivia - LEILEILEI
Itse laittaisin pikkusiskolle nimeksi Maria. Mutta jos siskojen lempinimet kerran ovat Juli ja Sofi, niin sitten tuollainen samanmuotoinen lempinimi pitää pystyä muodostamaan myös pikkuisen nimestä, ja Mari ei kyllä ole lempinimenä sieltä kauneimmasta päästä (sori kaikki Mari-nimiset).
Siksi ehdotankin etunimeksi nimeä Lilia, jota 2 9 jo ehdotti. Eli pikkusiskolle nimeksi:
Lilia Elsa Ilona - -ada-
Lydia Eimi Amanda
Amalia Inka Matilda- jtoda.
Alisa
Elisa
Alisia
Elisia
Meria
- dgsupmä
Kun tyttöjä kutsutaan Julia- Juli ja Sofia- Sofi, niin pikkuisellakin voisi varmaan olla sellainen. Miten olisi Maria- Mari, Lumia- Lumi tai Sinia- Sini. Käykö joku niistä?
- ....
Lucia, Lydia/Lidia tai Vivia. Menis hienosti -lia,-fia,-cia,-dia ja -via. Ja kaikki ei alkukirjaimella.
Toka nimet
Elsa Olivia/Amalia
Else/Ilse Cecilia
Ista Teresia
Isla/Iisa/Iida Viktoria
Inga/Iira Viktoria
Isla Amelie/Klaudia
Ebba/Edda/Iida Adalia/Klaudia
Usva/Unna/Iina Minea
Usva/Unna Serafia - odijx
Miten olisi Deelia? Tai Delia?
- juliasofia
Hei!
Pidimme Lumiasta ja Liliasta. Mariaa ajattelimme, mutta se on niin yleinen, enkä itsekkään pidä Mari-nimestä, ainakaan lempinimenä. Kumpi näistä, vai onko jollain muita ehdotuksia? Mitä toisia nimiä ehdotatte? - heikunheikun...
Lilia on parempi. Maria ei ole yleinen ensimmäisenä nimenä.
Lilia Else Olivia
Lilia Aina Maria
Lilia Ulpu Aurora - 2+20
Sekä Lumia että Lumi ovat minusta ja ilmeisesti monista muistakin kovin kauniita. Mutta kun noilla nimillä on se ikävä merkitys espanjaksi.. Siksi itse pidän Liliaa parempana. Ja on Liliakin kaunis ja kaunis merkityskin sillä on.
- NimiTäti
Minea Elsa Maria.
- sibyllavon
Vaikkapa Teresia Elli Tuulia
- Magadath
Liliaa ehdottaisin itsekin, ja tuo Liliaa jo ehdottaneen LEILEILEIn kokonimiehdotus on kiva, Lilia Elsa Ilona.
Muita:
Lilia Elsa Maria
Lilia Elsa Matilda
Lilia Alma Maria
Lilia Alma Matilda
Lilia Olga Cecilia
Lilia Iida Olivia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477