Mitä vanhempi nainen, sitä parempi seksi

Game Man

On näitä naisia pantu, tummia, vaaleita, laihoja, lihavia, nuoria ja vanhoja. Halukkaita riittää välillä liiaksikin asti, mikä on kummallista, sillä en ole erityisen komea ja vähän läskiäkin on. Perhana, jos en olisi varattu niin varmasti olisi tonni paukkunut jo aikaa sitten.

Mutta asiaan. Olen huomannut, että mitä vanhempi nainen on, sitä paremmasta seksistä saa nauttia. Nuorilla on ne estot ja jännitykset vielä päällä ja pimpsloorakin pidetään piilossa ihan viimeiseen asti. Vaan kun nainen on kypsässä iässä, siinä päälle 40 vuotta, niin hässiminen muuttuu kunnon naimiseksi ja ukko saa kyytiä niin että tuntuu. Silloin ei tuheroita peitellä eikä tisuleita salata, vaan annetaan palaa koko rahan edestä ja hyvältä tuntuu!

Niin että naiset, jos vanheneminen huolettaa, niin on siinä hyvätkin puolensa. Me miehethän tunnetusti vain paranemme vanhetessamme, mutta että sama koskee naisiakin, se voi olla joillekin uutinen. Siksi postasin tämän tänne.

67

4650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööö tai

      mitä rumempi nainen, sitä varmemmin lahna

    • Nainen-69

      Tää aktiivinen vanhempi rva kiittää :)

      • Game Man

        Eipä kestä kiittämisiä, kiva että olet aktiivinen.

        Tuossa taas tänään pääsin lemmiskelemään naiseni kanssa, ikää hänellä yli 40 vuotta ja voi pojat mitä kyytiä oli. Eikä mitään alkuhurmaa vaan vuosia ollaan oltu jo yhdessä.

        Siinä tulee mieleen, että ei monikaan nuori taida tietää miten nainen rakastelee ihan oikeasti. Hän tietää, että miehet tykkäävät katsoa eikä häpeile itseään, on mukana täysillä ja osaa ottaa ilon irti. Päälle kunnon orkut ja kyllä siinä vaiheessa mies on jo valmista tavaraa.

        Ja ei siinä kyllä yhtään mietitä onko pimpsa parturoitu tai onko pitkä vai lyhyt tukka tai joku pieni ulkonäkövirhe jossain, sillä kun ottaa peffasta kiinni ja sopivasti puristaa niin silloin tietää mitä on todellinen kauneus. Tuntuu kyllä aika naurettavalta nämä palstan hössötykset, tosin enpä täällä paljoa ole käynytkään.

        Että anna mennä vaan, Nainen-69, ja arvosta itseäsi. Kyllä varmasti kumppanisikin arvostaa tai kenen kanssa nyt ikinä teetkään. Mitä enemmän tykkäät itsestäsi, sitä kuumemmaksi myös partnerisi teet.


      • Nainen-69
        Game Man kirjoitti:

        Eipä kestä kiittämisiä, kiva että olet aktiivinen.

        Tuossa taas tänään pääsin lemmiskelemään naiseni kanssa, ikää hänellä yli 40 vuotta ja voi pojat mitä kyytiä oli. Eikä mitään alkuhurmaa vaan vuosia ollaan oltu jo yhdessä.

        Siinä tulee mieleen, että ei monikaan nuori taida tietää miten nainen rakastelee ihan oikeasti. Hän tietää, että miehet tykkäävät katsoa eikä häpeile itseään, on mukana täysillä ja osaa ottaa ilon irti. Päälle kunnon orkut ja kyllä siinä vaiheessa mies on jo valmista tavaraa.

        Ja ei siinä kyllä yhtään mietitä onko pimpsa parturoitu tai onko pitkä vai lyhyt tukka tai joku pieni ulkonäkövirhe jossain, sillä kun ottaa peffasta kiinni ja sopivasti puristaa niin silloin tietää mitä on todellinen kauneus. Tuntuu kyllä aika naurettavalta nämä palstan hössötykset, tosin enpä täällä paljoa ole käynytkään.

        Että anna mennä vaan, Nainen-69, ja arvosta itseäsi. Kyllä varmasti kumppanisikin arvostaa tai kenen kanssa nyt ikinä teetkään. Mitä enemmän tykkäät itsestäsi, sitä kuumemmaksi myös partnerisi teet.

        Toki nuoret hakee itseään ja tarvinnevat siihen "pönkitystä", mutta täytyy olla sinut itsensä kanssa ja se on tuo "juttu". Mukavahan se olisi olla mallinkaunis, mallin mitoissa... No en vain ole, mutta olen minä itse. Annan ja otan nautinnolla :) Ja kyl aviosiippa on ollut ihan tyytyväinen.... Mukavaa joulun odotusta Sinulle ja kaikille lukijoille! Nautitaan... :)


      • Game Man
        Nainen-69 kirjoitti:

        Toki nuoret hakee itseään ja tarvinnevat siihen "pönkitystä", mutta täytyy olla sinut itsensä kanssa ja se on tuo "juttu". Mukavahan se olisi olla mallinkaunis, mallin mitoissa... No en vain ole, mutta olen minä itse. Annan ja otan nautinnolla :) Ja kyl aviosiippa on ollut ihan tyytyväinen.... Mukavaa joulun odotusta Sinulle ja kaikille lukijoille! Nautitaan... :)

        Oikeaa meininkiä! Annetaan me pelimiehet ja -naiset palaa ja ollaan tyytyväisiä itseemme ja kumppaniimme. Kerran täällä vain ollaan ja kauneus on katsojan silmissä. Ihan todella.

        Mukavat joulun odotukset, taidankin lähteä tässä vähän jututtamaan tuota kauniimman sukupuolen edustajaa!


    • ollipekko

      Tämä on asiaa! Sama huomio myös täällä. Kunnon rehevä elämää nähnyt nainen on paras!!

      • Game Man

        Näin on! Kerran melkein pääsin hoitelemaan yhtä aika hyvässä iässä olevaa pyöreää rouvaa, mutta koska olen kiltti niin järkkäsin niin että eräs toinen henkilö pääsi hänen luoksensa.

        Vieläkin harmittaa että en itse mennyt, mutta sellaista se elämä on, ihan kaikkea ei voi saada.


    • 20-v paras kokemus

      Ompahan itellä kyllä toisenlaiset kokemukset : )

    • jussi24:

      Kattelen omaa ikäluokkaa vanhempii naisia. En kyllä mittään pyöreitä ja reheviä, vaan hyväkroppasii hoikkia sinkkupimuja. Varatut ei kiinnosta. Monet alkaa vasta kolmekymppisenä näyttää naiselta ja toimia naisen elkein. En ole koskaan ollut kiinnostunut oma ikäisistä parikymppisistä naisista. Vanhempien kanssa voin keskustella eri tavalla, kaikki on helpompaa ja seksii haluu molemmat paljon. Ei tule samanlaisia riitoja kun nuorempien kanssa. Tämä oma kokemukseni. Mukaan on mahtunut pari poikkeusta oma ikäsistä.

      • ukm61

        On aivan tosi,että nainen jos mikä paranee vain vanhetessaan.Itse menetin poikuutenikin yli 40v itseäni vanhemmalle naiselle ja olen hänelle ikuisesti kiitollinen hyvästä opista.Vieläkin haluaisin saada nauttia seksistä vanhemman ,yli 65v naisen kanssa,mutta tuntuu olevan vaikeata löytää sellaista salarakkaaksi.Ainakin chatissa kaikki etsivät vakituista kaveria ja painottavat aina ,että seksi ei pääasia ,joten tällaaisen yli 60v ukkomiehen on vaikeata löytää vanhempaa seksiseuraa.


      • alkup.
        ukm61 kirjoitti:

        On aivan tosi,että nainen jos mikä paranee vain vanhetessaan.Itse menetin poikuutenikin yli 40v itseäni vanhemmalle naiselle ja olen hänelle ikuisesti kiitollinen hyvästä opista.Vieläkin haluaisin saada nauttia seksistä vanhemman ,yli 65v naisen kanssa,mutta tuntuu olevan vaikeata löytää sellaista salarakkaaksi.Ainakin chatissa kaikki etsivät vakituista kaveria ja painottavat aina ,että seksi ei pääasia ,joten tällaaisen yli 60v ukkomiehen on vaikeata löytää vanhempaa seksiseuraa.

        No ensinnäkin, ei sitä chattia tarvitse ottaa niin vakavasti. Niin kuuluu sanoa, jotta kaiken maailman häntäheikit, pukit ja huiputtajat pysyisivät loitolla.

        Tosiasiahan on se, että kun on tutustuttu, niin kyllähän se seksi ainakin aluksi on pääasia ja miksi luulet että ne naiset siellä chatissa roikkuisivat? Juttuseuran vuoksiko? Älä nyt! Kyllähän sun ukkomiehenä pitäisi naiset tuntea!

        Mutta malttia sulta kysytään ja en oo ollenkaan varma onko chat oikea paikka salarakkaan etsintään. Jos haluaisin 65-vuotiaan kanssa pehkuihin, mitä tietenkään en korkean moraalin miehenä halua, menisin yksinkertaisesti baariin testaamaan tilannetta.


      • Anonyymi

        Sit käy kyllä huonosti uskoisin. Olen tuota ikäryhmää ja en käy ravontoloissa ainakaan yksin. Ja silloin ei salarakkaan pokaus onnistu:) Ja taitaa teillä miehilläkin täällä ihan pikkuisen olla se seksi mielessä.


    • Anssi 78

      itseäni n 10 vee vanhemmat naiset on seksikkäitä, kypsiä, muodokkaita ja naisellisia. Ja kauniimpia kun teinit tai alle30 ppiset. En tarkoita kaikkia mutta sellaisseet 35 -45 vuotiaat hoikahkot, kauniit naiset -ei niitä niin paljoa ole- on kauneimpia tietämiäni naisia. Olen kimpassa 41 vuotiaan naisen kanssa joka on varsinainen kaunotar ja seksi on enemmän kun mahtavaa. Sitäpaitsi tärkeintä on se että rakastan häntä! Nuoret likat on niitä joita voi kusettaa

    • wi2m

      Tässä sohvalla toipuessa eilisen illan / viime yön sessiosta 48v sulottaren kanssa ei voi kuin olla samaa mieltä.
      Tulin matkoilta ja en päässyt tuulikaappia pidemmälle kun hoito alkoi.
      Naiseni oli pukeutunut seksikkäästi sukkanauhaliiveihin jne mekkonsa alla.
      Ei tullut hetkeksikään mieleen 2-kymppiset likat, seksi oli sen verran täydellistä.
      Nainen on nainen vasta kun hän itse sen tajuaa ja tämä tapahtuu yllättävän myöhään.

      • alkup.

        Mahtava kirjoitus, tähän ei paljoa ole lisättävää! Mukava huomata että löytyy monia muitakin, jotka osaavat arvostaa hekumallisia aikuisia naisia. Vaikka kyllähän minä sen tiesin muutenkin, ovat nimittäin hyvinkin haluttuja miesten keskuudessa ja vapaina näitä herkkupaloja ei juurikaan ole. Sattuneesta syystä.


    • Aaro¤

      aikuinen, seksikäs nainen peittoaa mennen tullen kaikki teinit tai 20 ppiset pimatsut. Aikuinen nainen on mielestäni kauniimpi, kypsä ja seksikäs ja löytänyt tyylinsä. Ei tarvi pitää nenärenkaita tai värjäillä päätään millon miksikin. Seksuaalisesti aikuisen naiset ovat tavattoman uskomattomia, se seksi on jumalaista!!!! Mulla *33v* oli pari vuotta sitten suhde sillon 38v naiseen eli se oli mua 7 vuotta vanhempi. se oli naimisissa mutta olisin halunnut omaksi. tänä päivänä kaipaan sitä ja tiedän ettei se leikkinyt mulla. jos se eroaa menen sen luo salamana. meidän suhteen välissä oli vaan pari juttua mitkä vaikutti. ei meillä nyt ole suhdetta mutta haluun sen takaisin. sen jälkeen 20-30 vuotiaat ei ole yksikään tuntunut miltään!

    • Kaskinen(

      Mulla oli vanhempi nainen 9 vuotta itteeni vanhempi. Rakastin sitä kun hullu puuroa. Menetin sen ja rakastan sitä vieläkin: Kukaan ei koskaan ole sen veronen vaikka muita on ollut jälkeen ne ei ole mitään kun vertaa mitä meillä oli

    • Jake:

      vanhemmat naiset on älyllisesti parempaa seuraa ja niitteen jutut ja touhut ovat kypsempiä. sen lisäksi ne on seksin kuningattaria *ei toki kaikki* ja ovat häpeilemättömiä, aktiivisia ja hyviä sängyssä

    • ei teini seksiä...

      Ite 23-vuotias ja nykyään harrastan seksiä mieluiten vain 30v naisten kanssa...Seksi parhaimmillaan 30v-55v naisten kanssa..Nuoret 2-kymppiset muijat vaikka olisi kuinka kauniita valitsen silti kauniin 3-kymppisen naisen...
      Seksi on PALJON parempaa...

    • Niko

      Älkää kääntäkö veistä haavassa - mä nimittäin rakastan 10 vuotta itseeni vanhempaa naista. Voisin kehua sen maasta taivaaseen. Oleellista on se että se on naimisissa ja silti meillä on 1 kuuma yö takana. Ollaan työn kautta tekemisissä ja molemmat tuntee mutta tilanne on hankala ja sillä on 2 lasta. Mulla ei mutta olen valmis ottamaan kaikki 3.

    • tahtoo kuuman

      Itseäni*33* vanhemmat kuumat naiset on mielettömiä sängyssä!

    • mies stadista

      Jooo hyvä pojat!! Mitä vanhempi nainen sen herkumpi! haha.. Ottakaa vaan joka jätkä itellenne jokunen isoäiti hoidoksi!

      Kyllä me aikamiehet hoidetaan sitten ne tyttäret!

    • 48v taxikuksi Stadis

      Osaa ne nuoret ja kiinteätkin neidot hoitaa hommia ja jossain määrin ne ei oo niin estyneitä/rajoittuneita kuin vanhemmat naiset !!! Esim viime yönä kyydissä olleet 25v neidot halusivat mut kimppakivaan heidän väliinsä, vanhalle setälle koitti aikainen joulu :-)

    • Anssi 78

      Mutta vanhemmat naiset on eri tavalla hyviä sängyssä. Ne ei tarvi kimppaa tai kahta kalua sisäänsä. Ne neuttii sensuellista seksistä jossa on tunnetta mukana ja se tekee siitä loistavaa seksiä. Ei nuo vanhemmat naiset tarvi sitä että niitä venyttelee ja muuta vaan niitten henkisyys ja rakastelutaidot yhdistyy

    • pim68

      Tässä kuuma nainen vm68, vapautumassa..heh..joo..pakko sanoa nuorempaa miestä saisi vaikka kuinka paljon. Vähän olen ihmetellytkin, että miksi.
      Olen hyvännäköinen ja kiihotun helposti, tykkään kiihottaa miehen aivan hulluksi..
      Akti menee siten, että koko yö..aina vaan kun taas nukkuu hetken..niin kokeilen josko mies heräilee.Ei sitä yhden sperman tähden, vaan monien..
      Mä annan miehelle mitä haluaa, mitä sitä ujostelemaan. Miksikö? Saan siitä itsekin valtavaa nautintoa. Haluan monet orkut ja siten pyrin pitämään miehen kuumana.Olen nimitäin sitä mieltä, että miehen kalu seisoo just niin kauan kun haluan..nam
      Ei sen väliä jos jalkoväli on arkana seuraavat päivät , sitä muistelee hyvällä.
      Enkä mä tyydyty mistään kielen lipottamisesta pimpussa, patukkaa vaan sisälle..;)

    • Pano muna

      Pääosin näin. Ja mitä kauniimpi nainen, sitä huonompi sängyssä. Siis pääpiirteittäin. Sellainen 40 v. hiukka pullukka (ei mikään läski) tavallisen näköinen on paras.

    • suski 31v.

      Täällä yx kolmekymppinen nainen. Viime vuosina olen alkanut kiinnostumaan myös itseäni nuoremmista miehistä (kuitenkin 18-vuotiasta pidän vielä liian nuorena.). Johtunee ehkäpä tästä nykyistä sallivampaan suuntaan menevästä ilmapiiristä, jossa naisenkin on lupa olla itseään huomattavasti nuoremman kanssa ilman kateellisten ja katkerien mulkoilua.

      Seuraani änkeävät päälle nelikymppiset miehet eivät viehätä minua lainkaan. En yhtään ihmettele, että monet naiset (esim. Jaana Pelkonen, Demi Moore (tosin suhde on nyt ohi), Kapasen ex-vaimo, Courtney Cox yms.) ovat valinneet rinnallalleen nuoremman kumppanin. Nuoremmissa miehissä on jotain, joka puuttuu yli 40-vuotiailta miehiltä.

      Tuo puuma-sanan käyttö on vain loukkaava. Miksi nainen ei voisi seurustella/harrastaa seksiä nuoremman miehen kanssa siinä missä vanhempi mieskin nuoremman naisen kanssa? Kukaan ei ihmettele miehiä, jotka ovat huomattavastikin itseään nuorempien naisten kanssa (esim. Sauli Niinistö on syntynyt -48 ja Haukio -77), mutta naiset ovat heti puumia, jos heitä viehättää vähänkin nuorempi mies. OUTOA asennetta!

      Emme elä enää missään maatalousajan yhteiskunnassa, jossa naisen piti valita itselleen vanhempi mies, joka elätti perheen ja naisen. Nykyajan naiset ovat itsenäisiä ja elättävät mielellään itse itsensä. Toki joku nainen voi vielä kaivata vanhempaa miestä elättämistarkoituksessa tai paksumman rahapussin toivossa. Tai sitten vain vanhempi mies koetaan jotenkin turvallisemmaksi (jos ikäeroa on reilusti yli 20v., niin ehkäpä jonkinlaisena isähahmona) tai muuten vain paremmaksi.

      Itseäni viehättää kuitenkin huomattavasti enemmän nuoremmat kuin vanhemmat miehet. Enää en huoli yli 40v. miestä parisuhteeseen (kokemusta on!) tai vähemmän vakavaankaan. Olen huomannut, että nuorempien miesten kanssa on vain paljon mukavampaa ja komeutta/lihaksikkuutta riittää!

      • gatti

        Hyvä juttu tuo, että nainen ja nuorempi mies on nykyään aivan ok. Sitä kun ei koskaan tiedä, kenen kanssa oikein synkkaa. Olisi harmi, jos ikäero muodostuisi esteeksi.


    • Hyvin saanut usein

      Olen 64 v ja ollut jo kauan yksin, kun luulin, että minua ei enää onnista miesten kanssa. Kerran olin sitten ystävien kanssa laivaristeilyllä ja siellä tapasin . 40 v miehen, joka oli ihan innostunut yhdessäolosta kanssani. Sen jälkeen olemme tavanneet usein, mutta olen myös ollut yksin risteilyillä Tallinnaan ja Tukholmaan ja joka ainoa kerta on viuhka käynyt. Kaikilla miehillä sama ajatus: He pitivät erikoisen paljon vanhemmista naisista. Olen toki siistiytynyt. Käytän sensuelleja alusasuja ja muutenkin pidän olemuksestani huolta.
      Kyllä seksistä voi vanhakin nauttia täysin siemauksin.

      • alkup.

        Hienoa kuulla tuo. Jos nainen pitää itsestään huolta niin menekki on taattu iästä riippumatta. Vanhat kuluneet asenteet voi kuopata ja tajuta että seksiä voi ja saa harrastaa niin kauan kuin vain terveyttä riittää.

        Sen verran olen naisten kanssa keskustellut, että jopa orgasmit voivat muuttua iän myötä paremmiksi, kun estot väistyvät ja voi ottaa koko vartalon ja aivot siihen käyttöön mihin ne on tarkoitettukin. Olisihan se vähän hassua jos tällaisen tilaisuuden jättäisi käyttämättä, jonkinlaista tuhlausta ainakin.

        Niin että onnea vain jatkossakin, kannattaa elää tässä hetkessä ja tehdä sitä mikä hyvältä tuntuu! Saa sitä muuten muuallakin kuin ruotsinlaivalla...


      • Anonyymi

        Missähän muualla sitä yhtä huomaamatta saisi?
        On se niin harmi, kun naisellisuus ja naisena olemisen upein siivu jää käyttämättä, se on synti jos joku;)


    • kaipaus.T

      Olen ihastunu erääseen yli 30v. naiseen. Ikäeroa meillä on 12 vuotta, mutta ei se minua haittaa. Mutta en tiedä haittaisko se tätä naista. En vaan tiedä miten saisin tämän ihanan tumman kaunottaren itelleni tai voisiko hän edes ajatella vakavampaa kanssani. Hän on sen verran kaunis, että miehiä pyörii varmasti paljon ympärillä. Kunpa riittäisi rohkeutta kertoa hänelle että hän on jäänyt mieleeni ja ajatuksiini.

    • Eikka*78

      Tajuttoman hyvä yhdistelmä tuo nuorempi mies vanhempi nainen. Siinä suhteessa vaan kohtaa kaikki. Ja seksi, taivaallista se on! Itsellä 9 vuotta vanhempi nainen ja tästä pidän kii!

    • Herr Lederhose

      Väittäisin, että nainen löytää otollisissa olosuhteissa oman seksuaalisuutensa 30-40 vuotiaana, mies ei ehkä koskaan löydä samalla tavalla. Nuoren naisen seksuaalisuus on sekoitus pelkoa, epävarmuutta, suorittamista ja miellyttämistä, vaikka se olisi putettuna kovaan ulkokuoreen tai varmaan käytökseen. Kun nainen lopulta hyväksyy seksuaalisuutensa, taivas voi aueta. Meillä miehillä se on iästä riippumatta pullistelua, suoriutumista, suorittamista, laukeamista... toipumista... suorittamista, eiku ..... :D Eihä seksi vaikeeta ole. Pitää vaan uskaltaa tuntea ja tahtoa välittää aidosti.

      • on se vaikeeta

        No sun tapauksessa elämällä lienee sitten vielä jotain kerrottavana.

        Omasta mielestäni seksi on vaikeata ja naisen tunteiden kanssa pitää olla herkkänä. Vähänkin huono fiilis itsellä ja sitten se menee jyystämiseksi.

        Vaan kun näkee naisen nättinä ja hienona ja kuulostelee tarkasti mitä hän haluaa, niin silloin voi tehdä vaikka vaikutuksenkin.


    • JANIMATTI

      Ei voi oikeen kehottaa teitä muita nuorii miehii kokeilemaa vanhempaa naista sillä tiedän että sydän menee siinä samalla. Mieletön kokemus jonka ei toivois koskaan loppuvan

    • Kopo ..

      Aikuinen, kypsä nainen 35-45 vuotta on parasta mitä on!

    • Pekka

      Tiijetään tiijetään, haluun myös vanhemman 5-10 v uotta itseeni vanhemman kuuman naisen! Ei miehet ota nuorta naista siksi että tekee mieli nuorta tai teinipimpsaa vaan siksi että ne nuoret on niin tyhmiä että niitä voi kusettaa, ne uskoo ja luottaa kun toinen valehtelee, pettää ym. Nuori otetaan hyötyäkseen, ei siksi että ne olis parempia. Päinvastoin. Vanhempi nainen ei taas alistu moiseen ja on kypsää hyvää seuraa ja seksuaalisesti aktiivinen ja halukas. Hänelle menettää sydämen helposti. VAnhempi nainen on onnenpotku niille jotka sellasen onnistuvat itselleen saamaan.

    • hengga,

      SAISIKIN vanhempaa naista aaaaah

      • aatu64

        Oikeassa olet,parasta pimppiä olen saanut yli 60siltä naisilta.


      • nksiw
        aatu64 kirjoitti:

        Oikeassa olet,parasta pimppiä olen saanut yli 60siltä naisilta.

        Olen rakastellut yli 100 naisen kanssa ja muutama on ollut yli 60v.
        Viime syksynä lapin reissulla sain sänkyyni 63v naisen, jolla on vartalo ihan hyvässä kunnossa.
        Kuvittelin, että pillu olisi ollut jo väljä tms., mutta olikin siis todella tiukka ja ihana.
        Kostuikin ihan luonnollisesti ja koko sessio oli mieleenpainuvan hyvä.
        Vanhempi nainen tietää ja hänen kanssaan ei tarvitse leikkiä mitään kissa ja hiiri leikkejä.
        Kaikki sujuu luonnostaan.


    • Damnation's woman

      Kiitän! Ikää minulla 30.

    • Markus//

      Kyllä! N. 40 nainen *kaunis* enemmän kuin kiinnostaa. Sen kanssa ei olekaan mitään pallien tyhjennystä vaan se ottaa sydämen.

    • Late*

      Muutama *vanhempi* 40 nainen tullut vastaan - niin kauniita että huh huh! Itse olen 31 ja järki lähtee sellasen kauneuden edessä. Iät ovat merkityksettömiä siinä niin

    • otto84

      Paras parisuhde syntyy kun nainen on sua reilusti vanhempi. Yhden illan juttuja voi harrastaa nuorempienkin kanssa. vanhempaan ihastuu tosiaan helpommin. Mistä johtuu.. viehättäviä ovat ainakin.

    • Kauneuden ihailija

      Minusta nainen voi näyttää nelikymppisenä kauniimmalta kuin hän ehkä näytti kaksikymppisenä. En tiedä miksi niin on mutta niin vain on.

      Enkä pidä kauniina mitään missejä, tai ovathan ne toki kauniita mutta silti. Tavallinen perunanenäinen paksupylly on minusta nätein, riittää jos sellaisella on kiva asenne ihmisiin niin siitä tulee kyllä helposti värinää. Liian kauniit ovat koppavia ja niitä jotenkin hylkii. Ei ole helppoa semmoisellakaan, voisin arvata ja ilman kateuspykälää.

      Olkaatten siis tyytyväisiä, te päälle nelikymppiset tolppajalat, ja katsokaa ympärillenne. Tod näk yhdellä kauppareissulla olette olleet monen kiinnostuneen silmäparin kohteena.

    • Petri32v

      Naisellisuus on kaunista ja nelikymppisenä nainen tietää kuka on ja varmuus on seksikästä. Lisäksi naiselliset muodot ja itsestään huolehtiminen ilman sotamaalausta naamalla on älyttömän seksikästä. Ja seksi nuori mies - vanhempi nainen on mitä parasta!!!!

    • Sakke

      Mä sain itseäni 8 vuotta vanhempaa naista ja kinkas kävi? Haluan lisää ja entistä enemmän häntä

    • 159cm, 54kg, 27"/30"

      Kiva että tykkäätte meistä kypsistä naisista.Joku tuolla alkumetreillä totesi, että nainen on nainen kun vasta itse sen tajuaa ja se tapahtuu suhteellisen myöhään. TOTTA! Minulle se on juuri tapahtunut.Ennen olen murehtínut lyhyttä varttani ja pieniä rintojani, enkä ole ollenkaan tajunnut, että vaikka olen saanut lapsen minulla ei ole ainoatakaam raskausarpea mahassa ja uumani on niin kapea että mies saa lähes kätensä sen ympärille. Pyllyssäkin on mielestäni ollut vikaa, mutta kun useampi vieras mies on kehunut sen hyväksi on kai alettava uskoa. Hieman katkeralta tuntuu ajatella, että olisin voinut nauttia seksistä itseäni häpeämättä jo nuorempana, jos olisin tämän kaiken tajunnut. Nyt on otettava kahden vuosikymmenen vahinko takaisin loppuelämän aikana...varokaa vain miehet, sillä täältä pesee :)

      • ARVO SURVO

        MIKÄ SEN KAUNIIMPAA KUN KYPSÄ NAINEN OMANA ITSENÄÄN ,KILOISTA PIITTAMATTA,SE ON SILMÄLLE ILOA.....


      • Parempi myöhään

        Ja sitten kun vielä tajuat ettei se ukko mittaile sun uumaa tai perää niin sitten sä vasta vahvoilla oot. Hei, sä oot sä, se jota kuuluu tavoitella, parempaa ei olekaan! Se saa olla iloinen joka sun kanssa pääsee olemaan, jos pääsee, sinähän sen päätät.

        T. Mies


    • Topi ~~

      oon rakastunut 39 vuotiaaseen työkaveriin ja kyllä hän mua katsoo kivasti kanssa. sänkyyn en oo päässyt ja sitä toivon ja tahdon, ei kuitenkaan pelkkä seksi mielessä

    • Seksissä iän tai ikäeron pitäisi olla yksi vähiten merkityksellisiä asioita tänä päivänä.

    • pioss

      Ikäerolla ei ylipäätään pitäisi olla ihmissuhteissa nykypäivänä merkitystä. Lähinnä silloin vain, jos kyse on todella nuoresta (18v.) jonkun todella paljon vanhemman papan/mamman kainalossa. Ikäeron rajat ovat jo melko lailla hälvenneet esim. julkkishahmojen paritumisuutisten myötä. Hyvä niin.

    • ookke.

      tuo väite on enemmän kun totta, vanhempi nainen on peto sängyssä

      • Anonyymi

        Mä en niin peto ole:) Mutta lämpöä ja erotiikkaa täynnä. Ja on ollut ihania kohtaamisia, jopa kolmekymmentävuotta nuorempien miesten kanssa parikin.


    • Anonyymi

      Mistä löydän vanhemman naisen ,kun minä olen unelmoinut siitä olen 46 v .olis kiva saada kunnon puumaa eipä Kemissä ole tarjolla ja salaisesti vielä

      • Itse haen myös kypsempää naista pääkaupunkiseudulta pitempikestoiseen seksisuhteeseen, oma ikäni 36v. Mistäs sellainen löytyisi ?


      • SeikkailevaMies kirjoitti:

        Itse haen myös kypsempää naista pääkaupunkiseudulta pitempikestoiseen seksisuhteeseen, oma ikäni 36v. Mistäs sellainen löytyisi ?

        Mikä on kypsempi? Vaimo 45. Alkaa myös pääsemään vauhtiin. Kun saisi vielä kunnolla innostumaan kimpasta.


    • Anonyymi

      Pitänee paikkansa että vanhemman naisen kanssa seksi on yleensä huomattavasti parempaa, muutama kokemus itselläki ja tekis mieli lisää kun viime kerrasta jo tosi pitkä aika.

      Mies30v

      • Anonyymi

        Ei ehkä yhtä hehkeitä kuin nuoret naiset mutta se itsevarmuus, kokemus ja määrätietoisuus tekee heistä paljon seksikkäämpiä kuin nuoremmista naisista ja vanhemmilta naisilta saa parhaat kyydit.

        Mies30v


    • Anonyymi

      Olen nainut liki 300 naista parhaat panot on vanhemmat naiset sekä tosi nuoret jotka eivät ole saaneet orkkua ennen minua.

    • Anonyymi

      Tutustuin noin 75v harmaaseen naiseen laskettelukeskuksessa itse olen 42v, seuraavana päivänä käytiin yhdessä kävelylenkillä ja pyysi yllättäen pieneen pitzeriaan syömään, syötiin oluen kanssa. Kun lähdettiin jatkamaan matkaa kaivoi repustaan konjappipullon ja posliini mukit. Istuttiin polun vieressä penkillä ja nautittiin hyvästä ilmasta ja maisemasta. Kertoi että miehensä ei enää jaksa lähteä mutta antaa hänen käydä. Hotelliin mennessä pyysi mukaan huoneeseen. Huone oli kunnon sviitti olohuone makkari ja sauna. Kertoi että sauna on päällä voin käydä saunassa jos haluan, itse kävi makkarissa ja tuli saunatakki päällä olkkariin, Kaatoi shamppaniaa lasiin kilisteltiin ja sanoi älä jännitä tänne ei tule kukaan tummat silmät katsoi syvälle silmiin. Keskusteltiin kaikesta minusta ja hänestä. Nousi ja kysyi saunotko nousin perässä riisuin makkarissa ja menin saunaan. Katsoin kun oli suihkussa sievästi nostetut rinna oli kauniit vartalo ei ollut mikään paksu mutta ikäisekseen sutjakka. Menin saunaan viereen istumaan olimme jo aika nousuhumalassa ja skoolasimme shampanija laseista nauroi että tätä en ole ennen tehnyt kaatoi rinnoille vähän juomaa kiljahti suukotin rinnoilta juomaa kuiskasin en minäkään ja oikein työnsi rintoja eteenpäin ihanaa kun nuori mies tekee näin, näykin nännejä pidin kättä reidellä ja hieroin vähän liikutin kohti häpyä jalat leveni vähän antoi kokeilla sievästi. Siirsi kättä katsoi minua ja hyväili kalua, tätä en ole saanut moneen vuoteen kyykistyi ja imaisi suuhun, tätä haluaisin imeä vaikka kuinka.
      Sanoi tule, mentiin hikisenä sängylle suutelin ja imin rintoja kuiski kuinka ihanaa suutelin vatsaa ja kun menin alemmas piti päästä kuiskas älä älä sinne laskeuduin vaan ja suutelin kohta levitti jalkojaan kunnolla ja hoki ei voi olla totta minä annan eiih eiih mutta työnsi lantiota oli kostea kuin nuori nainen sormet liukastui heti työnsin sormia supussa sisään ja nuolin silloin tuli orgasmi alkoi vartalon tärähtely nopeaa värinää ja painoi päätä tiukasti. Nousin viereen halasi ja puristi itseään vasten. Makasimme siinä tovin kunnes lähdimme saunaan, Pesin hänet ensin joka puolelta, huomasi parranajo vehkeet nauroi teetkö minusta posliinin se kesti jonkin aikaa kun huuhtelin ja suukotin häpyä. Maarit pesi miut kunnolla ja huuhtelun jälkeen otti kovan kalun ja suukotti sitä ja imi , saanhan tämän kokonaan nuoli kielellä alhaalta ylös imi kertoi että on aikaa kun näin on saanut tehdä teki sen sievästi että voi tehdä pitkään, kun kerroin kohta otti suuhun vain kieli liikkui alareunassa kalu kasvoi ja räjähti nieli kaiken ja imi vielä tovin. Nousi ja suuteli, ihanan tuntuinen, mennään. Olin makuuhuoneessa sen aikaa kun tarjoilija toi iltapalan. Kun tulin huoneesta Maarit oli alasti tuli ja suuteli hieroi lantiolla ja minullahan kovettui, nauroi nyt syödään ja otetaan shamppaniaa. Syönnin päälle levättiin ja keskusteltiin kunnes Maarit nousi olen halunnut jo päivällä tätä en vain uskonut että saan imi kalua vähän levitti jalkoja tule kun menin kokonaan sisään Maarit kuiskas ihanan tuntuinen pillu aivan karvaton, olet liukas ja tiukka kuiskas en ole tehnyt lapsia ja olen reenannut sitä. Rakasteltiin pitkään näin Maarit sanoi että nauttii kun on antajana ja minä otan näin kiljahteli kuin nuoret kun oli saamassa puristi kovasti pääsin samaan rytmiin laukesin sisään voimalla kun nousin ei päästänyt pillusta mitään piti jalkoja yhdessä.Halasi ja sanoi ihanan lämmintä et usko kuinka se tuntuu hyvältä. Maattiin vierekkäin hyväilin rintoja kuiskas, näistä olen onnellinen onhan kauniit, on ja nousin suuteleen niitä, hyväilin häpyä kertoi että tuntuu aivan erilaiselta ja kiihottavalta kalu alkoi uudelleen nousta käänsin Maaritin vatsalleen tulin takaa sisään kuiskasin sinähän olet antanut jollekkin puisti päätä painelin kunnolla, olethan, nyökkäsi minut otti yksi nuori väkisin, levitin jalkoja ja vedin kontalleen täältähän valuu spermaa, niin valuu pane sinäkin pillu lotisi spermasta ja kiimasta Maarit huusi siemmennä sinäkin en odotellut enempää työntelin pohjaan ja laukasin sisään, makasin pitkään päällä Maarit piti kyljistä älä ota heti. Siirryin viereen ja nukahdettiin. aamulla heräsin suihkun ääneen menin mukaan pesin Maaritin selkää ja valuvan veden alla panin seinää vasten työnnyin sisään Maarit kuiski ihanaa levitti jalkoja ihanaa saada kalua heti aamusta, lupaathan että naidaan koko päivä aina välillä. Jos haluat niin naidaan,Maarit sanoi olet saanut minulle semmoisen himon että haluan monesti olet ihana.

    • Kun yli 40 vuotiaana alkaa lapset pärjätä omillaan ja ura on luotu, niin sitä alkaa miettimään myös itseään ja nautintoja jotka ovat jääneet kokematta. Itse nyt kohta 48 vuotiaana en nyt enää niin pahastu törkeitäkään lähentely yrityksiä ja mieli on avoin erikoistenkin asioiden kokemiseen.

    • Anonyymi

      Olen 53v mies ja etsin itseäni vanhempaa naista seksi, sauna, kahvi ja lenkkeilyseuraksi, mielellään rehevää naista kun en jaksa itsekään kävellä mitään maratonilenkkejä vaikka en olekaan lihava, painan 78kg.

    • Anonyymi

      Aloitus on niin faktaa. En mitään teinipilluja naisikaan, en saa mitään irti sellaisesta seksistä tai viivapilluista. Naisen muodot tulee olla pillussa ja vanhemmilla naisilla on enemmän älliä päässään, joten seksiin tulee potkua. Teini seksi menee näin; jos ei muijalla älliä, nait tyhjää pälliä.

    • Anonyymi

      Kaikki kunnia vanhemmille naisille. Mutta älkää unohtako että 2022 on nimenomaan savottamiesten pallien merkkivuosi!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe