Yömetrossa joukko tumamihoisia hillujia piiritti yksinäisen miesmatkustajan ja pyysi lompakkoa.
Miesparka ei voinut muuta kuin kaivaa kuvettaan. Sieltä hän veti lompakon sijaan pienen pistoolin ja ampui jokaisen tummaihoisen ympäriltään ja soitti poliisille.
En muista kuolivatko kaikki, mutta sen muistan, että ampuja oli insinööri.
Suomessahan näin ei saa tehdä, vaan sun pitää peräytyä (jos pystyt) tai tulla ryöstetyksi.
Jenkkilässä kerran
2
147
Vastaukset
- Noin se ei mennyt
Ei ollut yömetro, vaan aikaisin iltapäivällä. Kukaan neljästä ammutusta ei kuollut. Ampuja ei soittanut poliisille vaan lähti pakoon ja ilmoittautui poliisille yhdeksän päivää myöhemmin.
Ampuja tuomittiin oikeudessa aseen laittomasta hallussapidosta, mutta hänet vapautettiin murhan yrityksen syytteistä. Hän sai vuoden vankeustuomion sekä joutui olemaan vuoden psykiatrisessa hoidossa.
Myöhemmässä siviilioikeudenkäynnissä ampuja tuomittiin maksamaan yhdelle uhreistaan 43 miljoonan dollarin korvaukset, ja ajautui vararikkoon.
Nykyisin, lähes 30 vuotta myöhemmin Bernhard Goetz viettää hiljaiseloa New Yorkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165