Miksi kovia kokeneita koetellaan lisää.

Kanto.

Auto varkaat ovat murtautuneet tiettyihin autoihin ja vieneet navikaattorit ja turvatyynyt mennessään. Kuulemma Puolaan asti, ja myyneet sielä edeelleen. Eikö näillä varkauden kohteeksi joutuneilla autonomistajilla ole ollut jo ennestäänkin autostaan tarpeeksi kärsittävää, pitää vielä varkaat lisätä tuskaa. Ennen vanhaan kun "rautaesirippu" eristi rehelliset ja varkaat erilleen toisistaan ei onnistunut tämän kaltainen peli.Silloin Puolassa tehtiin itse autot, ne olivat parempia kuin ne mitä he nyt joutuvat osteleen ja niihin osia varasteleen. Ladassa ei ole varkaita kiinnostavia osia. Me samme olla levollisin mielin meillä on autossamme vain ja ainoastaan tarpeelliset varusteet. Meillä on lujaa laatua Lada eikä siihen pystytä murtautumaan vaikka olisi koko yö aikaa.

4

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runko.

Siinä Kannon tämän päivän kateusavaus. Tällaista asiaa hän joutuu Ladan ja köyhyyden aiheuttamassa katkeruudessa miettimään kieroutuneessa mielessään.

Totta siinä on sen verran mukana, että aiemmin Ladoilla ja muilla sosialistisilla ripuliautoilla ajaneet itäisen Euroopan ammattirikolliset ovat todellakin siirtyneet varastamaan ihan oikeita autoja. Myös se on totta, että niin epätoivoista varasta ei ole, joka Ladalla suostuisi ajamaan vaikka avaimet jättäisi paikalleen.

• Kanto.

Enkai minä ole kateellinen millekkään automerkille. Minulle ei kuulu kenenkä autoja varastellaan ja mitä niistä viedään.

• Ladafever

Niin totta taas.Onneksi Ladan turvallisuuskehitys kulkee valovuosia räppänöitä edellä. Meidän Ladistien ei tarvitse pelätä että airpäki varastetaan, koska Lada insinöörit ovat tämänkin seikan tarkasti ottaneet huomioon. Huoletonta on siis meidän Ladistien elämä verrattuna rappänistien ainaiseen huoleen että auto on taas varastettu tai ainakin sisätilat turmeltu. Huoletonta viikonloppua kaikille upeille Ladan omistajille !

• K28

Kiitos! Minun puolesta myös. Olen minäkin miettinyt että miten niin helposti voidaan autoon murtautua vaikka on kallis ja loppuun asti kehitelty auto. Ladaan ei niin vai mennäkkään sisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1371
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1104
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1060
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      859
    Aihe