Hei, osaisiko joku neuvoa Helsingissä (tai pääkaupunkiseudulla) asianajajaa joka ajaisi hylkäyspäätöksen kumoon hallinto-oikeudessa?
Vai kannattaako kokeilla ilman, palkkiot tuntuu olevan 500e ja ylöspäin joten turhauttaisi maksaa se jo päätöstä ei kumota.
Minulla on todisteita/sanottavaa jolla voin kumota kaikki hylkäyksen perustelut joten uskon voivani voittaa, mutta pelkään että he löytävät porsaanreiän tai sanon jotain väärin joka kusee kaiken, siksi olen harkinnut lakimies apua.
Aika harva tuntuu tuolla voittavan edes niistä jotka ovat 'oikeassa'.
Kiitos, ja toivottavasti saan vastauksia pian sillä mennyt jo 5pvä päätöksen saannista:)
Hallinto-oikeuteen valittaminen
epävarma
2
253
Vastaukset
- 7+16=jotain
Lakimies ottaa viissatasen jo siitä kun sanoo sulle päivää. Eli kallis juttu tiedossa jos otat lakimiehen hoitamaan asiaa. Koeta vain hoitaa homma itse, niin on paras.
Useista kokemuksista tiedän etteivät lakimiehet tunnu edes ymmärrävän aselaista mitään. Raha kyllä kelpaa. - lakimies peliin
Jos et ole aivan persaukinen, niin ota tietenkin se lakimies asiaa hoitamaan, kukaan ei mitään takeita lopputuloksesta anna, luultavasti viranomaiset ovat suhteesi kuitenkin oikeassa ja hylkäämispäätös on oikea ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746