rupeaisitko käyttämään kannabista jos se laillistettaisiin.

kanjjanpissi

tässä just tuli keksusteltua pienimuotoinen ja aika turha keskustelu taas ihmisen kanssa laillistuksen varjopuolista ja hyvistä puolista. ja sitten siinä selkeästi eniten nostettiin ylös sitä, että mitä ''jos'' kannabiksesta tulee yhtä suuri ongelma kuin alkoholista. siihen sitten mietin että miksi tulisi, mikä saisi elämänsä huumeitta elämään pyrkineen retkahtamaan kannabikseen oli se laillista tai ei?

toinen ylös vedetty asia oli että sit huumeita sais kaikkialta, no kyllähän niitä saa jo nyt kaikkialta ja sillon päin vastoin joidenkin tahojen bisnekset kuivuis pahasti kasaan, koska valtio luultavasti ois aika kärkidiilerinä.

en tue laillistusta, mutta en näe siinä haittoja.

9

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilven Veikko

      No se nyt on vähän yhdentekevää onko se laillista vai ei. Menee sitä kukkaa joka tapauksessa pari kertaa vuodessa, että aika harvakseltaan. Jos on tarjolla niin ostetaan.

      Jos olisi laillista niin saattaisi sitä pitää yhden pajautteluillan 1-2 viikon välein. Ei makeaa mahan täydeltä eli kohtuus kaikessa.

    • jooohhgg

      Enköhän. Sillonhan sitä sais varmaankin yhtä helposti kuin tupakkaa ja alkoholiakin. Tosin mulla on tällä hetkellä semmoset lääkkeet, että olen ns. kännissä kokoajan. Joten tuskimpa tarvis usein hiisailla.

      Ja veikkaampa, että jos se olis laillista, harvempi sitä käyttäis. Tai niinku nuoret.

      • vicious

        Eihän pajauttelu toki vastaa kännissä olemista, vai? Onhan se varsin mietoa tavaraa alkoon ja rauhoittaviin lääkkeisiin verrattuna. Tosin saattaisi vähentää edellä mainittuja, jolloin olo voisi olla vähemmän sekavampi.


    • neiti xxx

      kokeilin ekan kerran kukkaa pari viikkoa sitten ja vaikutus samanlainen kun olis ottanu diapamia...

    • sata-nisti

      ^ mitä ihmettä? ei kyllä noit voi mitenkää verrata kunno budii.

    • karvamutteri

      kyllä rupeisin! mutta ei jaksa nytten koska ei jaksa ottaa riskiä että tulisi H merikintä mukavaa tavaraa verrattuna alkoholii

    • Satunnainen tyyppi

      Aloin käyttää kannabista vaikka se on laitonta. Laittomuus kuitenkin hankaloittaa sen saamista, mutta tämä ei ole kohdallani johtanut päihteiden vähäisempään käyttöön, vaan siihen, että kun kannabista ei ole saatavilla, käytän sen tilalla muita päihteitä, joita saan helpommin käsiini, mutta jotka ovat valitettavasti haitallisempia kuin kannabis. Jos kannabista olisi helpommin saatavilla, käyttäisin sitä luultavasti enemmän, mutta sitä haitallisempia päihteitä vastaavasti vähemmän. Sekaisin esim. alkoholin kanssa en tykkää kannabista käyttää (olen kokeillut sitäkin), koska ne vaikuttavat mielestäni paljon miellyttävämmin erikseen kuin yhdessä.

      Ne tuttuni, joilta olen kysynyt, kokeilisivatko he kannabista jos saisivat ja ovat vastanneet tähän kieltävästi, eivät tietenkään kokeilisi sitä, vaikka se olisi laillista. Miksi kokeilisivat? Jos sitä on laittomana mahdollisuus käyttää ilman, että mitään kiinnijäämisen riskiä tms. on näköpiirissä, mutta ei silti käytetä, niin miksi lain muuttuminen tilannetta muuttaisi?

    • weeeiiirrrd

      Jos kannabis laillistettaisiin niin varmasti polttelisin aluksi hieman enemmän kuin nykyään, mutta uutuudenviehätyksen jälkeen käyttö varmasti vähentyisi.
      Sama homma oli aikanaan alkoholin kanssa. Heti kun täytin 18v. ja bisseä sai ostaa ja juoda laillisesti, niin join aina kun mahollista ja niin paljon kun pystyin.
      Nyt olen 25v ja en juo lähellekkään niin usein kuin ennen.

      Pajauttelen nykyään n.3 kertaa vuodessa pääsääntöisesti kesällä.
      Vedän kännit n.2 kertaa kuukaudessa.

    • riuttala76

      No mua kiinnostaa kaikki huumeet ja erektiolääkkeet jos ne olisivat laillisia. Eri asia ois sit et mihin rahat riittää. Näin joskus nuorena dokumentin jossa ilotyttö sanoi et heroiini on parempaa kuin seksi. Siitä lähtien on tehnyt mieli koittaa. Tilaisuutta ei vielä ole tullut. No joo kyl mä varmaan myös jotain steroideja popsisin myös jos vapaasti sais. Nostavat mielestäni seksuaalisia haluja ja kykyjä ja antavat muutenkin energiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe