Miks mä edes synnyin?

ujo mies

Mä en tapaa koskaan ketään naista. Olen sen verran ujo et aloitteen tekeminen tuottaa tuskaa. eikää on jo yli 30 reilusti. Kyllä kai se on todettava et olen yksin loppu elämäni.

24

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blahh

      Älä menetä toivoas! Kyllä sä vielä jonkun löydät ja itse ainakin pidän enemmän ujoista, koska itse olen hirveä papupata, enkä usko kovinkaan monen naisen pitävän mistään kova äänisistä miehistä... Kannattaa ruveta harrastamaan jotain, niin löydät saman kaltaisia ihmisiä kuin sinä.

      Onnea sulle ja muista oot vaa oma ihana itsesi, etkä anna toisten loukata sua! kyl sä vie jonku ihanan löydät rinnalles!

      • Anonyymi

        Ei puoliso tuo onnea.


    • ujo mies

      Lässyn lässyn. Miksi kaikki jankkaa samaa et kyllä sä vielä jonkun löydät. Jos ei 5 vuoteen ole ketään löytynyt niin ei se löydy lainkaan. Mä en edes etsi ketään enään, koska se on turhaa

      • jfgbidfjn

        Niinpä! Ujous pilasi ainakin oman elämäni naisten suhteen. Tilanteita oli, mutta ujoudellani karkoitin kaikki. Nyt sitten rohkeampi kyllä, mutta ikää jo 35v ja mahdollisuudet todella vähissä.


    • uskoisin niin, N

      Ei pidä luulla ettei.. Toivotaan, että kohtaat hänet.. jokupäivä.. jossakin :)

    • mokaaja

      Miksi et hae apua itsellesi? Onko sittenkin ok rypeä itsesäälisså? sulla on sos.tilanteiden pelkoa?ujoiletko kaikkien seurassa vaiko vain naisten? Psykologi t lääkäkäri voisi auttaa..joku lääkehoito ok jos sen tukemana uskaltautuisit lähestymään--Tämä ei ole ilkeilyä vaan toivon minäkin että saisit apua ja mahdollisuuksia löytää joku..ujoudesta huolimatta..

    • hohhoijaa

      Ei et syö jotain pillereitä niin saa naisen. Taidat olla vi.tun idiootti. ja et joku perkeleen lääkäri niinku hoitelee ujouden tosta vaan pois. En ole tollastakaan pas..kanjauhantaa ennen kuullut.
      jos mies saa pelkkiä pakkeja niin onkai selvää että rohkeemmastakin miehestä tulee arka pupu joka ei uskalla ketään enään lähestyä

      • voimaaf

        Minua ainakin lääkehoito on auttanut. Jännitän niin etten voisi mennä tiettyihin tilanteisiin ilman lääkitystä. Ne on auttanut mut myös ujoudesta rohkeempaan suuntaan. En ennen uskaltanu liikkua missään, sit uskalsin kun söin lääkkeeni. Pian sit totuin liikkumaan ja puhumaan niin et selvisin jo ilman lääkettä. Ärsyttää kun jotkut on niin lääke vastaisia. Ihminen jonka sosiaalinen elämä on olematonta kärsii siitä sitä helvettiäkö ei sais mitenkään helpottaa!!?. Jos se ei muutoin pysty, pitäskö olla vain sisällä kun ei hohhoijaan mielestä lääkkeitä sovi käyttää? Naista nyt ei pillereillä saa mut ne voi auttaa pääseen sosiaalisesta jännityksestä, mikä yksinäisillä useimmiten estää sosiaalisen kanssakäymisen opettelun kokonaan. Miten sit voi oppia ihmisten, naistenkaan kans ees jutteleen mitään?! On eri asia huumata jatkuvaan ihtensä sekopäiseksi tai turraksi. Miks pitää olla niin htin negatiivinen, laukoa jotain teilaavaa. Siitä kai oma itsetunto nousee. Hatuttaa.


    • semmostasoppaa

      Ujous ei ole suhteen syntymisen este. Se on, että asiasta tulee sinun maailmasi keskipiste. Itse etsin introverttia, sisäänpäin kääntynyttä, mutta ei se ole ainoa kriteeri. Kokonaisuus ratkaisee, ja siihen kokonaisuuteen liittyy paljon, paljon muuta kuin tietyt ominaisuudet. Asenne johonkin omaa ominaisuuteen on tärkeämpi. Oletko ujo vain naisten seurassa? Milloin et tunne ujoutesi haittaavan? Onko sinussa ehkä jokin muu piirre tai ominaisuus, joka vaikeuttaa suhteen syntymistä, mutta et ole huomannut, kun ajattelet että ongelma on ujous?

      Jos ujoudesta paisuu sinun elämäsi napa, niin se vääristää elämääsi, ja sitten sinun kanssasi ei ole mukava elää. Kerron omakohtaisen esimerkin. Tapailin miestä, joka oli 90-luvulla tehnyt konkurssin ja on nyt velkasaneerauksessa. En ole eurokeskeinen enkä käy kenenkään toisen rahapussilla, joten nämä asiat eivät haitanneet. Mutta se alkoi haitata, että mies oli ottanut uhrin elämänasenteen, vinkui ja vetosi, Se kuului jo tavassa, jolla hän pyysi minua tulemaan ruokapöytään. Niinkuin jokin hiton palvelija. Se nyppi. Ja se mies varmaan ajattelee, että voi kun minä olen velkasaneerauksessa, kukaan ei huoli minua. Hemmetin uikuttaja. Semmoinen sinustakin tulee, jos jatkat uikuttamista. Keskity myönteisiin asioihin, niin tulet nähdyksi niiden kautta.

    • ihansama789654

      Toiset vaan on yksin, loppuelämänsä. Niin uskon itsenikin olevan, olenkin jo hyväksynyt asian.

    • Toinen ujo

      Viestin aloittajalle: Et ole yksin... Itse olen kärsinyt ujoudesta pitkään (ikää itselläni 40v)... Viimeisestä parisuhteesta aikaa 15v (en kyllä ole aktiivisesti seuraa etsinytkään, mm. ujoudesta johtuen)....

      Mutta itse olen hieman erakkoluontoinen, yksinäisyydessä toimeentuleva; en välttämättä kaipaa toisten ihmisten seuraa... Työt/harrastukset saavat ajan kulumaan... Kieltämättä ajoittain kaipaan läheisyyttä ja toisen ihmisen seuraa, mutta nyt on jo niin pitkään tullut yksin oltua, että on jo vaikea kuvitella ottavansa kahletta jalkaan (tottunut touhuamaan omia touhuja omalla aikataululla)... Tällä hetkellä itse koen vaikeaksi edes ajatella parisuhdetta, kun menisi elämänjärjestys täysin uuteen uskoon...

      Ei se yksin eläminen aina todellakaan herkkua ole, mutta löytyy siitä hyviäkin puolia....

    • lkjlkjlkj

      Hyi helvetti ite en ainakaan pystyis edes kuvitella seurustelevani jonkun papupata miehen kanssa. Itseäni miellyttää miehet jotka on rauhallisia ja hiljaisia. Kuule älä missään nimessä luovuta, ootko esim. kokeillu netistä etsiä naisia? Netissä on helppo tutustua ja sitten on helpompi sopia tapaaminenkin. Ei tarvitse yhtään HÄVETÄ sitä ujoutta, koska jos itseään häpeää, ei varmasti saa aikaan kovin hyvää ensivaikutelmaa. Oot nyt vaan reilusti sellanen kun oot, älä edes ajattele että sun pitäis olla erilainen.

      • ujo mies

        olet väärässä. Netisssa ei ole helppo tutustua kenekään. Mulla on ollut suomi 24 treffeissä ja muissakin treffi ilmoitus pari vuotta ja yhtään vastausta en ole saanut vaikka olen itse kirjoitellut varmaan 200 naiselle. Netissä on tottakai helppo kirjoietella kenelle vaan. Ei tuota mulle ongelmia. sit kun ei ole vielä kovin hyvännäköinen niin vastauksia on turha edes odottaa. Olen kyllä aina oma itseni enkä esitä mitään mut se nyt ei vaan auta mitään kun on ujo niin ei keksi mitään sanottavaa edes.


      • neiti43
        ujo mies kirjoitti:

        olet väärässä. Netisssa ei ole helppo tutustua kenekään. Mulla on ollut suomi 24 treffeissä ja muissakin treffi ilmoitus pari vuotta ja yhtään vastausta en ole saanut vaikka olen itse kirjoitellut varmaan 200 naiselle. Netissä on tottakai helppo kirjoietella kenelle vaan. Ei tuota mulle ongelmia. sit kun ei ole vielä kovin hyvännäköinen niin vastauksia on turha edes odottaa. Olen kyllä aina oma itseni enkä esitä mitään mut se nyt ei vaan auta mitään kun on ujo niin ei keksi mitään sanottavaa edes.

        Pitää osoittaa et on kiinnostunut toisesta. Kysellä asioita, mitä vaan, mielipiteitä. Näyttää että on oikeesti kiinnostunut mitä muija ajattelee ja tuntee. Mulla oli joskus ilmotus ja jotkut kiltin oloset vastas, mut ei ne multa mitään kyselly. Sellane Vaikuttaa sille et toinen on hällä väliä kun ei vaikuta kiinnostuneelle. Yheltäkin kyselin kaikkee sen elämästä, niin laitto vastauksia ja lisäs sitte et kysele vaan mitä haluat niin vastailen. Siis itsekeskeistä, ei kiinnostanu meikäläinen mut itestään ois kertonu. Siis tyyppihän saatto olla vain taitamaton ujo mies mutta juuri se että on ujo voi antaa vaikutelman et on itsekäs tai ylpe tai joku sekopää vaarallinen ku ei puhu eikä mitään. Ite mieluiten ottasin ujomman tyypin kun jonkin papupadan, mutta 2:n ujon suhteen alkaminen taitaa olla epätodennäköistä.


    • ujo mies

      No jos vastailen jonkun treffi ilmoitukseen niin yleensä kerron itsestäni totuuden mukaisen kuvan ja ehkä jotain 5 kysymystä heitän sille toiselle. ihan simppeliä kysymystä et mitä harrastaa, mitä musaa kuuntelee, tykkääkö käydä konserteissa, tykkääkö kävellä luonnossa ja tollasta. Ei mun mielestä voi ekalla kerralla mitään henk. kohtaista kysellä kun muutenkin varmaan pelästyy jo et joku vastaa.

      • Vittu !!!

        Oon 14v tyttö ja oon menettäny elämisen halun, haluisin kuolla!


    • miekkonenXYYYY

      Itse en netistä etsi, koska se tuntuu jotenkin säälittävältä... Ikäänkuin viimeinen oljenkorsi. Lisäksi iskee ahdistus siinä vaiheessa kun pitäisi henkilö tavata oikeasti ja aloittaa tapailu. En ole tekopirteä niinkuin jotkut vaan aidosti iloinen jos aihetta on, jotenka hyvä ensivaikutelma jäisi laihaksi. Näihin ja moniin muihin syihin vedoten en tiedä haluanko edes aloittaa kenenkään tutustumista.
      Eikä kukaan muukaan ole halukas minuun tutustumaan vaikka viihteellä tulee oltua.

    • piapiap

      mitä nää ihmiset oikee vinkuu?? menkää baariin ja nostakaa vähä kuppia, ni kyllä se siittä!

      • rgerdgsregsr

        On tullut nostettua, mutta eipä se ujouteen auta. Ei kehtais kokoaikaa kännissä olla :)


    • :-)

      ujot miehet on söpöjä ;) ja monesti paaaljon huomaavaisempia ja kohteliaampia ku jotku ylisosiaaliset....

      • sdlfkjsdofkmsd

        Juu onhan se mukava olla ujo jos haluaa naisilta halveksuntaa ja "homoksi" sekä "itserakkaaksi hintiksi" nimittelyä! Itte en tykkää yhtään tästä ujoudesta!


    • 666criminal666

      mä kyllästyin tohon touhuun jo ennen ku se pääs ees alkuunsa. sano ihmisille: "haistakaa vittu ja kuolkaa" nii kyllä se elämä taas paremmalta näyttää

    • Anonyymi

      Elämä on paskoo.

    • Anonyymi

      okei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe