Kaikista eniten vituttaa ihmistet, jotka haukkuvat liian nopeaksi tai kärsimättömäksi,
eivät vain ymmärrä, että oinaat ovat myös usein nopeampia prosessoimaan asioita, kuin muut merkit.
Äitini on vesimies ja isäni leijona, mummu oli skorpioni, äidin äiti leijona ja äidin isä neitsyt, johan minussa on piirteitä vähän joka lähtöön :D
Älykäs, nopea, tarkka, ym. ja ehkä joskus vähän liian nopea.
Onko muita haukuttu kärsimättömäksi pelkän nopean toiminnan
vuoksi? Ei aina tunnu kivalta, kun ei tunnuta ymmärtävän sitä, että
olen sekä nopea, että kuitenkin tarkka.
Kaikkia ei voi miellyttää, eikä edes kannata
yrittää :(
1
165
Vastaukset
- Nopsajalka-oikku
No kyllä tuosta nopeudesta olen kuullut elämäni varrella useammankin kerran.
Itse olen myös siitä huolimatta tarkka esim.työt teen joutuisaan mutta hyvin!
Tanssilattialla taas liiasta nopeudesta on haittaa ja siitä saankin kuulla aina sillöin tällöini, mihis sul on kiire:))Tätä piirrettä yritän kyl karsia pois koko ajan..
Kärsimätön myös olen,asiat pitäis tapahtua nyt eikä ens kesän keskiviikkona:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741