Alaa jo

.....ttaa

Rynkky mainostaa kovasti ja enenevässä määrin naisten paljaalla pinnalla. Me naiset emme siitä innostu ja me kuitenkin perheissä/parisuhteissa teemme eniten matkapäätöksiä/varauksia. Jos nyt on pakko seksillä mainostaa, laittakoon Rynkky vaikkapa mieslentäjistä kalenterin ja mainostakoon sitä etusivullaan, voisi vaikka toimia, jos kyllin raamikkaita miehiä tarjolla.

15

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paa-vo

      > Me naiset kuitenkin perheissä/parisuhteissa teemme eniten matkapäätöksiä/varauksia.

      Jaa, meillä ei ole näin. Lentojen valinta kuuluu minulle, olen mies.

      • mailmankuva avartuu

        Sama meilläkin .Vaimo sanoi juuri tänään ,että hän kyllä lähtee minne vaan kunhan matkat buukkaat. Meillä kun minä hoidan perheemme taloutta laskujen maksun muodossa ym. tilien hallinnan.
        Pidämme silti matkustamista tärkeämpänä kuin esim. ajamista uudella autolla ,joka on läpeensä huono sijoitus.Katson että rahaa järjestyy vähintään kahteen ulkomaan matkaan joka vuosi. Ja vähintään yksi tehdään vaimon kanssa kaksin.
        Ja tarkoitan tällä uutta kohdetta.Jotain Tallinnaa ei siis lasketa.Perhematkat ovat yleensä vähän pidempiä ,kalliita,hauskoja ja välttämättömiä.


    • misä nitro

      Namin näköisiä beibejä ovat, Rynkky tietää miten herättää huomio asiakkaissa. Hyvässä ja pahassa.

    • Tytöt on parempii

      Jostain kumman syystä yleensä ottaen tyttökalenterit kuitenkin myy paremmin kuin vastaavat poikakalenterit. Joten syytä kannattaa hakea kysynnän ja tarjonnan laeista.

    • Lisää naisnäkökulmaa

      Olen jo pitkään ihmetellyt, että miksi niin moni nainen vetää tuollaisista mainoksista herneen nenäänsä. Itselleni on aivan sama, että onko mainoksissa mies vai nainen, alasti tai vaatteet päällä. Se ei vaikkuta mitenkään ostokäyttäytymiseeni, ostan sieltä mistä edullisesti saa. Toisaalta nuo vähäpukeiset naiset mainoksissa, hieman myös imartelee minua. Nostaahan se omaa mielialaa, jos tietää miesten meiitä vilkuileman vähän "sillä silmällä" ;)

      • Yksi Mies

        Eihän tuo sinun ajatusmaailma vaadi muuta kuin tervettä itsetuntoa :)


    • Yksi Mies

      Taidat kuulua siihen pieneen vähemmistöön, joka on onnistunut saamaan miehekseen jonkun uskomattoman kynnysmaton ja "kyllä rakas"-toistelijan :)

      Meillä matkapäätökset tehdään yhdessä, kuten muutkin päätökset.

    • Se itsetunnosta.

      Kynnysmatosta en tiedä, mutta mieheni tekee yrittäjänä pitkää päivää. Minulla on yksinkertaisesti aikaa enemmän tehdä matkavarauksia ja miehelleni tämä sopii hyvin. Tietenkin me keskustelemme asiasta ja teemme päätökset yhdessä. Ja kyllä minulla on hyvä itsetunto eikä minun tarvitse kadehtia näitä bikinimisuja. Tasa-arvon nimissä vain olisi mukava nähdä komeita miehiä kalsareissaan. Ja kyllähän tämä asia on laajempi, seksillähän myydään kaikkea ja alusvaatemainoksia on teiden varsilla. Ei siitä mihinkään pääse. Minussa on lukeneena naisena sen verran feministiä, etten oikein purematta tätä niele. Mutta tämä tuskin on oikea paikka käsitellä tätä ongelmaa enempää. Ps. Kyllä minä lennän Raikulla kun sopivan lennon löydän...

      • ne kun osaa

        Jos siellä olisi mies- ja naiskalenterit, eikä homma herättäisi lainkaan närää seksistisyydellään, koko tempauksen mainosarvo painuisi lähelle nollaa.

        Tarkoitus on ollut ärsyttää, tarkoitus on ollut trollata ja provosoida seksistisyydellä, jotta jälleen kaikki maailman lehdet päivittelisivät Ryanairin tekosia ja saataisiin paljon ilmaista julkisuutta.

        Voisin veikata, että Ryanair on tempauksillaan onnistunut saamaan satojen miljoonien arvosta ilmaista julkisuutta vuosien varrella. Ryanair on yhtiö, joka pyrkii aivan tahallaan pysymään otsikoissa.


    • Heh heh :)

      Ja yrittäjien rouvat feminismipuuskassa tarttuvat syöttiin ja tarjoavat sen ilmaisen julkisuuden :)

    • Hmmmmmm....

      Kyllä minä olen huomannut miehenä että kun me miehet saamme katsella kauniita vähäpukeisia naisia niin siinä sivussa omakin nainen on innostunut;) Ja miehiä nyt ei kantsi oikein kalentereihin alkaa painamaan kun kuitenkin kysyntä niin vähäistä ja ainahan on kautta-aikojen tehty vain ja ainoastaa kauniiden ja hoikkien naisten upeita kalentereita meille miehille.

    • Ei onnistu.

      Voi voi aloittajaparkaa! Taisitpa nyt kirjoittaa väärälle areenalle. Ryanair-fanit/uskovaiset on sitä tyypillistä ABC-kansaa, jolta on turva odottaa mitään älyllistä pohdintaa.

    • Aloittajan premissit

      olivat väärät.

      Ryanair (aloittajalla tuttavallisesti Rynkky) ei mainosta kovasti ja enenevässä määrin juuri missään eikä millään. En ole nähnyt missään suomalaisessa lehdessä ainakaan kolmeen neljään vuoteen ainoatakaan Ryanairin mainosta.

      Sen sijaan Ryanairin nettisivuilla kyllä on mainostettu hyväntekeväisyyskalenteria, jossa lentoemännät ovat silmänilona. Tilasin muutama päivä sitten ja sain juuri tänään ko. kalenterin postitse. Oli pakko tilata, kun pari viikkoa sitten tekemilläni lennoilla ei ollut kalentereita myynnissä.

    • Rahaa takonut

      Ryanairin käyttäjät osaavat hallita talouttaan ja siinä tarvitaan järkeä! Kuka järkevä paasaisi rahojaa muihin lentoyhtiöihin? Säästäminen kannattaa aina ja itsekkin olen sillä toiminnalla luonut melkoisen omaisuuden ja ainut lentoyhtiöni tässä lähimaastossa on siis Ryanair. Kaukokohteisiin joudun turvautumaan muihin halpisyhtiöihin.

    • PK

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe