Tapsan englantilainen tulkinta

Lorujaje

13

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      WAU!!! Upea tulkinta. Englannin kielellä sanojen lausumisessa vielä petrattavaa, mutta ääni soi komeesti. Tuli ihan Tapsan taannoinen kirkkokonsertti mieleen.

    • Upee esitys ja ääni soi ihanasti

    • Annu.

      Voi ei! Olisit säästänyt ihmiset tältä! Tarpeeksi kamalaa kuultavaa jo suomenkielellä ja sit vielä tuo mongertaminen englanniksi. Järkyttävää tankerous-kieltä. Uhhhh, hirveetä!

      • Eipä tollanen Annun kaltanen umpiluupää näemmä mitään laulamisesta tajua. Todella ihanasti Tapsa tuon laulaa. Vautsivau!!!!


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Eipä tollanen Annun kaltanen umpiluupää näemmä mitään laulamisesta tajua. Todella ihanasti Tapsa tuon laulaa. Vautsivau!!!!

        Tällainen Annu kuitenkin kuulee miten englannin kieltä äännetään joten älä vikise. Ja piipittää niinkuin olisi ****** puristuksissa.


    • OK.

      Kyllä on hieno tulkinta. taidokasta äänenkäyttöä ja turha väittää ettei varttuneemmalla Tapsalla ole tunnetta tulkinnoissaan. Kyllä on ja jopa enemmän kuin aikaisemmin.

    • musafani

      Kyllä Tapsalla upeasti soiva ääni on vaikka tuo englanninkieli hänen suussaan aika kankeasti taipuukin.

      • jepulis.

        Ihan kuin olis golfpallo suussa :D Molomolopolo...


      • jepulis. kirjoitti:

        Ihan kuin olis golfpallo suussa :D Molomolopolo...

        Lausuitsitkos muka itse englantia kovinkin täydellisesti jos et olisi sitä juuri ollenkaan opiskellut ? Sen seikan huomioonottan Tapsan suussa ääntyy tuo englanti ihan kohtuuhyvin sentään.


      • silonaama
        Justiinax kirjoitti:

        Lausuitsitkos muka itse englantia kovinkin täydellisesti jos et olisi sitä juuri ollenkaan opiskellut ? Sen seikan huomioonottan Tapsan suussa ääntyy tuo englanti ihan kohtuuhyvin sentään.

        Taas kerran loistava esimerkki siitä, ettei kyseisellä herralla itsekritiikki pelaa pätkääkään. Mutta kun hän OMASTA mielestään on niin hyvä. Huh huh!!


      • JepJep
        silonaama kirjoitti:

        Taas kerran loistava esimerkki siitä, ettei kyseisellä herralla itsekritiikki pelaa pätkääkään. Mutta kun hän OMASTA mielestään on niin hyvä. Huh huh!!

        Hän on niin hyvä. Tässä sinullekin hieman valoa http://www.youtube.com/watch?v=4-PYCu3BqhI&feature=related


    • Gilla*

      Kaunista !

    • Hyh hyh ja hyh

      Suurta sontaa. Tankerokielellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe