Astrani on vajaat kaksi vuotta vanha eco dieseli, jolla on ajettu hieman alle 30 000 km.
Siinä on kaksi kertaa syttynyt varoitusvalo ja molemmilla kerroilla mennyt, hehkutulppia.
Takuu on kyllä korvannut, mutta jos tällaista jatkuu tulee kalliiksi, kun takuu loppuu.
Onko tämä tyyppivika vai mikä?
Huoltojen hinnatkin ovat ihan poskettomia, hälyytykset iskee vajaan vuoden välein.
Teetätin toisen määräaiaishuollon hehkutulpparemontin yhteydessä, 420 euroa,, on kyllä mielestäni posketon hinta huollolle noilla kilometreillä!
Ekahuollon sain tingittyä oston yhteydessä ilmaiseksi.
Oli muuten viimeinen huolto merkkikorjaamossa, kun takuuaikakin loppuu.
Alkaa pikkuhiljaa kaduttaan , kun olisin saanut Toyota Corollan paljon pienemmällä välirahalla.
Ne kestää.
Onko muilla mennyt hehkutulppia?
7
161
Vastaukset
- 1.9 cdti
Ja liike missä huollatit on?
Taisi liike maksattaa tulpan sulla.- Pirskatin kallista
Se oli Metroauto Tampereen Hatanpäällä.
Ihan varmasti maksatti.
Tulossa pikkujout, pitäähän niihin kerätä hieman kaljarahaa, epäilen.
- 1.9 cdti
Ikävä homma, kyseleppä muistakin Opel-merkkiliikkeistä lähiseudulta huoltotarjouksia kuin Metro-autosta, joka on iso konserni ja siten yleensä kalliiimpi kuin pienemmät.
Eli soitto tutuille missä he huollattavat omat Opelinsa tai mene opelin keskustelupalstalle www.ocf.fi ja kysele heiltä.
Sivustolta löytyy paljon tietoa opeleista ja vinkkejä ongelma tilanteisiin.- ....................
Autollani on ajettu nyt noin 80tkm, myös kaksi vuotias 1.7 ecoflex Astra. Mutta ei ole hehkutulppia kylläkään mennyt. Eikö takuu korvannut?
- Pirskatinkallista
Kyllä takuun sanottiin korvanneen, mutta oli huollon hinta posketon joten mahdettiinko veloittaa toiseen kertaan.
420 € uroa, se on kyllä melkoinen hinta kilometrilukemalla hieman vajaat kolmekymmentä tuhatta.
Takuu loppuu lähiaikoina ja jos noita hehkutulppia alkaa mennä tuohon malliin, tulee sekin kalliiksi jos vielä yksitellen menevät.
On ainakin viimeinen huolto ko. putiikissa, enkä suosittele muillekaan.- hehkut kunnossa
Minulla on 1,7 cdti ecoflex ja täysin huoleton peli. Huollotkin paljon halvemmat kuin muihin merkkeihin. Alle 200 e/kerta ja huollettu 30 000 välein merkkiliikkeessä. Nyt mittarissa on 71 tkm.
- Pirskatinkallista
Tämä minun kärry on samanlainen kuin sinun H malli
Jos tuo on totta mitä kerroit hinnasta, kyllä Metroauto rokotti sitten tuplahinnan minulta.
Älkää huollattako autoanne Tampereen Hatanpäällä Metroautossa!
Härskiä peliä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279