Miten ilmenee partkinsonintauti? Voiko ko.taudin omaava juoda alkoholia ja käyttää voimakkaita särkylääkkeitä,unilääkkeitä ja rauhoittavia? Minulla on tuttava joka sairastaa parkinsonia, mutta epäilen että olisi joku muu tauti, osaa nimittäin näytellä lääkärille oireet. Lukee ensin lääkärinkirjaa ja sitten lääkäriin kertomaan tarinaa.
parkinson
4
4632
Vastaukset
- omainen
Tuossa sinulle vähän tietoa parkinsonin taudista. Tiedä häntä pystyykö tuota nyt esittämään kyseistä sairautta.
Kyllähän noilla käyttämillään aineilla jo tietysti saa vaikka minkälaisia oireita aikaiseksi. Jopa äkkikuoleman ainakin pidempään käytettynä.
Jos sairastaa parkinsonin tautia niin luultavasti välttää käyttämästä turhan paljon mitään noista mainitsemasistasi aineista vaikkeivät ne tietenkään kiellettyjä ole jos on tarve niille. Asia on ihan toinen jos kyseessä on alkoholisti tai lääkkeiden väärinkäyttäjä. Hän ei varmaankaan paljon perusta omasta hyvinvoinnistaan eikä noudata annettujakaan ohjeita. - parka
katso kun tulee loppukouristukset ja ihmettele sitten kuinka hyvin näyttelee....
- Anonyymi
Miksi ei puhuta sairaaloisesta pelihimosta
- Anonyymi
Vapina hitaus ilkeäkäytös pelihimo jota potilas itse tiedosta ja kukaan ei voi auttaa visaluotolla rahoitetaan pelaamista velkaa saa todella helposti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 771237
- 501056
- 61782
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196731- 29704
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole58690Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610