Toinen ylläpitäjä kopiointisivuille

Lumikettu

Elikkäs, haluaisin perustaa layoutteihin painottuvan kopiointisivun (sivuja ei siis ole vielä olemassa), joka toki sisältäisi myös bannereita ja kuvia yms. En kuitenkaan yksin jaksaisi päivitellä sivuja, koska omistan kahdet muutkin, joista toinen on tällä hetkellä pitkäkestoisella tauolla. Eli löytyisikös teistä innokasta ylläpitäjää kopiointisivuille? :)

Itse en ole ennen pitänyt kopiointisivuja tai tehnyt layoutteja muuta kuin omille sivuille, enkä omista mitään photoshoppeja, vaan teen leiskat gimp 2:lla. Joten en ole siis mitenkään kokenut layouttien tekijä, eli mitään ylihienoja teoksia ei olisi minun osaltani luvassa, koodaus on kuitenkin hallussa ja olen pitänyt mm. virtuaalikennua, improa ja taidesivuja. Sinun ei siis tarvitsisi olla ammattilainen, mutta oletan että perusasiat (koodaus, kuvanmuokkaus) ovat hallussa.

Sivut tulisivat webs.com:iin ja ne olisivat html-kielellä, eli mielellään käyttäisit websiä ja html-koodien ymmärtäminen on siis ehdoton asia. Lisäksi toivoisin sinun olevan 14 - 15 vuotias ja että päivittelisit sivuja väh. 2 kertaa viikossa (ei tietenkään tarvitse jos olet kipeä tai matkoilla yms.) :)

Hakemuksia voi lähettää tähän osoitteeseen: lumikettu_97[at]hotmail.com
Vastailen niille jotka kuulostavat rehellisiltä, aktiivisilta ja siltä että on edes jonkun verran kokemusta asiasta :) Plussaa on jos omistat mesen tai skypen, jonka kautta olisi helppoa päättää ja keskustella sivujen asioista. Eli koita kirjoittaa mahdollisimman vaikuttava hakemus :)

Hakemukseen voi kirjoittaa esim. kokemuksesi layouttien teosta, onko omia nettisivuja, koodaustaidot, käyttämäsi kuvankäsittelyohjelma, ikä yms.
Ikä, meseosoite ym. henk.koht. tiedot eivät ole pakollisia tietoja, mutta plussaa! Iästä haluaisin kuitenkin tietää sen verran että olet 14-15v.

Kiitos.

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v poika

Hmmm... Ihan mielen kiinnostava...
      Olen 16v ja opiskelen datanomiksi ja viellä ohjelmointi puolelle eli viestintä- ja tietotekniikkaa. Osaan Javascriptiä ja css ja vähän php opiskelen juuri sitä lisää.

Mutta tässä on pieni ongelma minulla meni just kone rikki ... mutta olen hankimassa uutta mahdollisiman pian. Että pääsen taas koodamaan sivuja.

Ota yhteyttä niin kirjoitan lisää kun nyt ei ole aikaa kirjoittaa...
      [email protected]

• 16v poikaa

plus että minulla on koulussa juuri suuri projekti meneillään kun tehdään näyttö tehtävää kotisivujen teosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73