Varastettu isohko uros!!

Karttsi

Ylivieskassa Pistotieltä varastettu berni/borderi mixaus uros la 26.11. Koira oli takapihalla vaijerissa, ja kun menin sitä hakemaan niin ei ollut kuin pelkkä vaijeri jäljellä!

Koira on isohko, n. 66cm korkea (kotimittaus), luppakorvainen ja väritykseltään musta valkein ja ruskein merkein, tottelee nimeä Otto. Kaulassaan Otolla oli kuristava ketjupanta.

Kaikki havainnot ovat tärkeitä, ja poika halutaan pian takaisin kotiin! :( Yht. otot sähköpostilla, jota kautta saa puhnron: [email protected]

Kuvan pojusta löytää seuraavasta linkistä:
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=176269&s=images&img=21357492&setid=113389

9

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manna

      Hirveää! Mitä enemmän aikaa kuluu, sen huonompi ennuste saada koira takaisin. Kai ilmoitit heti poliisille?! Ja löytöeläinkotiin varmaan kannattaa myös olla yhteydessä. Minä en koskaan jätä koiraani mihinkään pois silmieni alta, en autoon, kaupan eteen tai edes omalle pihalle.

      • Karttsi

        Huomenna soitetaan poliisille, koska oli käynyt ilmi että myös naapurin autossa oli käyty penkomassa, ja pihalla olevaa skootteria oli väännelty ja käännelty. Myös koko rivarin ympäri oli käveleskelty jälkien perusteella.

        Meillä pakko jättää poju aina poissaolon ajaksi ulos, jottei tuhoa paikkoja sisällä kun ei kuonokopatkaan pysy päässä. :( Huoli on valtava!! Silmät on kohta kirjaimellisesti itketty päästä...


    • -

      Onneksi koira on uniikki seropi ja näin ollen helppo tunnistaa kadonneeksi koiraksi mikäli joku näkee sen. Turkin puolesta koira ei ainakaan kylmety ulkona jos jossain vaeltaa. Ilmeisesti jotkut varkaat ovat ajatelleet myyvänsä sen. Toivottavasti koira löytyy!

      • Karttsi

        Itseasiassa Oton velipoika on erehdyttävästi samannäköinen, tosin valkoinen viiru otsalla on kapeampi kuin Otolla! Karvakaan ei loppupeleissä ole kamalan paksu, mutta hyvin se on tarennut päivisin pihalla olla.


    • annika p.

      Voisiko varkaus liittyä kuukausi sitten aloittamaasi keskusteluketjuun? Tuli vaan mieleen kun huomasin äsken.

      • Karttsi

        En kyllä osaa aavistaa, miksi se siihen liittyisi, jos siis tarkoitat keskustelua jossa koitin hakea Oton sisaruksia?


    • Karttsi

      KOIRA ON LÖYTYNYT!

      • voi hitsi

        Ja nyt heti olet koiraa apulassa myymässä!


    • Manna

      Loistavaa, että löytyi! Miten löytyi ja mitä oli tapahtunut? Myymässä?

      Älkää hyvät ihmiset jättäkö koiria vartioimatta. tässä maailmassa on kaikenlaisia hulluja eikä koskaan tiedä minkälaisen kohtalon koira saa osakseen. Ei ne koirat tuhoa tee, jos viitsi nähdä vaivaa ja kouluttaa eikä siihenkään mahdottomia vaadita. Telkkarista tulee parikin erinomaisen hyvää koirankoulutusohjelmaa, joita jokaisen koiranomistajan kannattaisi katsoa. Harvoin se vika oikeesti koirassa on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe