Seksitön raskausaika

Torjuttu nainen

Nonii. Meillä on aina ollut hieman hiljainen tuo seksielämä. Mutta nyt on kyllä kaiken huippu. Olen raskausviikolla 35 ja ei olla kertaakan siis KERTAAKAAN harrastettu seksiä sen jälkeen kun tulin raskaaksi. Eli 33 viikkoa ilman seksiä. Tunnen itseni niin hylätyksi ja torjutuksi.(yksi lapsi jo ennestään) Katsottiin leffaa äsken ja yritin taas kerran turhaan, taas tuli torjunta. mä en oikeesti tiedä mitä mun kuuluis tehä? tekis vaan mieli sanoo ukolle et painuu v*ttuun mä en tarvii ittelleni kämppistä. oon asiasta sanonut, mut tulee vaan "täytyy joku kerta harrastaa"...
minust oikeesti vaan tuntuu että asun kämppiksen kaa, ei mitään kosketusta.
ja mies ei käy vieraissa. kotona on kiltisti aina töiden jälkeen.
mitä mä teen?

6

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nmjkuiop

Odotat kiltisti jälkitarkastukseen asti.
      Saatko hellyyttä? Suukkoja? Halauksia? Muuta huomiota?

• Torjuttu nainen

suukkoja ja halauksia ja kyllähän se kiltisti silittelee jalkoja kun pyytää.
      mut kyl se perkules loukkaa ku ei heru. :(

• M 46

Miten teillä ekan raskauden aikaan, oliko mies silloin kiinnostunut seksistä ?
      Minulle ei raskaus vaikuttanut seksihaluihin, tietysti vauvan jo synnyttyä seksi jää pakosti vähemmälle.
      Edellisenä päivänä touhuttiin sängyssä kun seuraavana lähdettiin laitokselle !

• toruttu mies

Itseäni miehenä ei erityisesti sytytä ajatus oman pojan tai tyttären perään ronkkimisesta. Toisaalta en myöskään muutenkaan halua lapsia eli tuo ei taida teillä olla ongelmana.

• masaaaaa

Ajattele lastasi äläkä pilluasi... seksihän altistaa raskausaikana tulehduksille. Jos mies ei halua niin sitten ei halua, mutta tuskin hän ilman seksiä on ollut tuota aikaa = *Käsi käy*. Voit hoidella ihan hyvin itse itsesi, ei mies ole mikään panomasiina. Toivottavasti vaan ei ole käynyt niin että mies on alkanut karttaa seksiä koska raskaus ei ollut hänelle mieluinen. Mielleyhtymä: seksi = uusi lapsi.

• äiti30

Joskun joutuu olemaan myös lääketieteellisistä syistä ilman seksiä ja orgasmeja.

Ensimmäisessä ei saatu harrastaa seksiä 22 viikkoon orgasmitkin oli kieletty.

Meillä oli vastaava tilanne toisen raskauden aikana. Silloin kun saatiin lupa harrastaa seksiä miestä ei huvittanut yhtään. Syy oli se että alapääni ei tuntunut samalle kuin ennen. Toisin sanoen ei miltään.

Nyt ei synnytyksen jälkeenkään enää tunnu miltään.

Kysy suoraa mieheltä missä vika? Ehkä hän kertoo jos siltä tuntuu. Keskusteleminen voi auttaa tilannetta. Mutta älä painosta!

Jos et saa seksiä mieheltäsi voit aina tyydyttää itseäsi. Näin minä tein ja teen. Ei ole mitään syytä miksei voisi. (ellei siis lääkäri kiellä)

Jaksamista sinne,tiedän liiankin hyvin tilanteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81