HOMESAIRAAT BARRIKADEILLE!

Kaarlo Kramsun (1855–1895) Ilkka-runo sopii homesairaille oikein hyvin.

Ote runosta:

Kyll’ itki moni huokaillen,
Ett’ oikeus on pilkka;
Mut itkiessä toisien,
Niin itkenyt ei Ilkka.

Vaan koska kansa valittaa,
Hän neuvon sille antaa:
”Niin kauan huolta nähdä saa,
Kun tahtoo sitä kantaa.”

”Ken vaivojansa vaikertaa,
On vaivojensa vanki,
Ei oikeutta maassa saa
Ken itse sit’ ei hanki.”

- Vain vääryyttä vastaan taistelemalla asiat saadaan muuttumaan.

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vau, seuraavassa on oikeaa asennetta ja periksiantamattomuutta:

- Lukekaapa Hilkan tarina. Lainaus:

Saan työkyvyttömyyseläkettä, joka on paljon pienempi kuin lakisääteinen tapaturmaeläke. Työpaikka vei terveyteni, joten lakisääteinen tapaturmaeläke kuuluu minulle.

Pyysin Korkeimman Oikeuden valituslupaa ja Korkein Oikeus ei anna lupaa.

Onko oikein että työpaikka vie terveyden ja terveytensä menettänyt joutuu taistelemaan byrokratiaa (ja korruptiota???) vastaan Suomessa? Sain ammattitautidiagnoosin 2003 ja vieläkään en saa lakisääteistä tapaturmaeläkettä.

Onneksi nuo Työterveyslaitoksen tekemät, terveyttä vaarantavat altistukset edes lopetettiin. Näyttöä olisi minullakin löytynyt jo työterveyslääkärin, foniatrin, keuhkolääkärin, silmälääkärin, korva-nenä ja kurkkutautien erikoislääkäreiden ja oman kertomani mukaan sekä työkokeilujen lausunnoista (työkokeilun työnantaja) ja opiskelujen aikana sairastumisesta koulunlääkärin lausunnosta niin ettei koko vaarallisia altistuksia olisi edes tarvinnut tehdä.

Kaikki oireeni ja sairauteni on lääketieteellisesti mitattavissa ja näkyy ja kuuluu sivullisellekin. En voi mitenkään itse "keksiä" näitä sairauksia. Vakuutusyhtiön lääkäri kyllä voi näköjään minua näkemättä ja käheää ääntäni ja yskimistäni kuulematta noin vain kumota erikoislääkäreiden lausunnot.

Otin vihdoin tänä syksynä juristin ajamaan asiaani. Olen tapellut vakuutusyhtiö IF:n kanssa vuodesta 2003. Vien asiani myös EIT:lle (Euroopan Ihmisoikeus Tuomioistuin). Suomen vakuutusjärjestemä pitäisi laittaa uusiksi ja kaikki vakuutusyhtiöiden ketkut ja "ilkeysassistentit" (ne jotka keksivät miten voi kumota hoitavan lääkärin lausunnon) pitäisi laittaa pois vakuutusyhtiöistä.

http://homepakolaiset.fi/tarinat_5.html

• "Pyysin Korkeimman Oikeuden valituslupaa ja Korkein Oikeus ei anna lupaa."

"Otin vihdoin tänä syksynä juristin ajamaan asiaani. Olen tapellut vakuutusyhtiö IF:n kanssa vuodesta 2003. Vien asiani myös EIT:lle (Euroopan Ihmisoikeus Tuomioistuin)."

- Muistakaa ihmiset, että kun kaikki oikeusasteet on käyty Suomessa läpi, sen jälkeen on mahdollisuus valittaa vielä EIT:hen eli Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen, jossa Suomi saa erittäin paljon langettavia päätöksiä verrattuna muihin Pohjoismaihin:

http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2498#2498

Ks. myös:

Suomen viranomaiset kätkevät tietoa

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomen viranomaiset kätkevät tietoa/1135262485920

• Mellakoitsija

Ehdotan että me kaikki homeista sairastuneet nousemme kapinaan! Järjestetään mielenosoitus, ei sellainen että yksi sairastunut menee seisomaan käsillään alasti eduskuntatalon ovea vasten vaan kunnon mellakka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe