Äiti uhkailee myydä koirani pois.

koirta

Koirani on 11 kuukautinen saksanpaimenkoira narttu.Äiti 'ns' uhkailee myydä sen pois,koska en kuulemma lenkitä sitä tarpeeksi.Käytämme koiria yhdessä,äiti käyttää vanhempaa koiraa ja minä minun koiraa.Sunnuntaisin käymme aina 5,6 kilometrin lenkin ja koirani saa juosta metsässä vapaana.Tänään emme voineet tehdä sitä lenkkiä,koska minulla oli kurkku kipeänä.Sitten käytimme 1 kilsan lenkin,jossa koirani sain juosta myös metsässä,eli koirani saa hyvää liikuntaa,kun se hyppii ja pomppii metsässä.
Mitä minun pitäisi tehdä? Minula on 'ns' B Taktiikka,jos koirani myydään pois,sillä minulla ei ole muuta menetettävää.
Antakaa apuja.

6

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirta
      • mutta sitten´

Entä jos aloittaja käyttää saksanpaimenkoiraansa ajokoirana ?

• Pidän koirista

koira hyvin hoidettuna on paras ystäväsi.ellei maailmassa olisi lainkaan eläimiä,joutuisimme katsomaan vain toistemme naamoja aina.olisiko sekään hyvä? Ei sitä kukaan kestäisi.Käy taluttamassa vain koiraasi,ettei äitisi toteuta joskus ajatustaan?Sinulle jäisi huono omatunto.

• tulis unohdus

aloittaja. Näytä tämä äidillesi. On törkeää kiristystä uhata myydä lapsen paras kaveri, jos lapsi ei tottele, tee sitä tai tätä. Muistan asian omasta lapsuudestani. Isä ukasi myydä koiran, jos en hoida pikkuveljeäni, jos en kitke kasvimaata, tiskaa astioita yms. Ja se synnytti jatkuvan pelon ieleen. Enkoskaan voinut olla koulusta tullessa varma, onko koira kotona1. JA VIHAN, JOKA KALVAA EDELLEEN, vaikka isäkin on kuollut.,eikä koiraa ei koskaan myyty, eli 15 vuotta. Sen sijaan mulle nimikoksi sanottu lehmä myytiin parin vuoden hoitamisen jölkeen., kun on 8v. (vasta vanhempana olen ymmärtämyt syyt, olisivat selittäneet eikä vain sanoneet että suu kiinni.)
      siis aloittajan äidille: LAPSEN LEMMIKILLÄ KIRISTYS on asia joka haavoittaa vuosikymmeniksi. olen 54 v, ja muistan! Enkä vieläkään pysty luottamaan kenenkään lupauksiin.

• Tyrmistynyt ajokoira

Miksi kirjoitatte ajokoirakeskusteluun jostain saksanpaimenkoirista kun paimenkoirille on omat keksustelunsa?!

• anteeksiantamatonta?

Mitä järkeä kommentissasi on? Aloittajahan pyysi anteeksi ja myönsi eksyneensä väärälle palstalle heti ekassa kommentissa. Etkö suvaitse tai ymmärrä anteeksipyyntöä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      7482
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3370
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1500
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      29
      1417
    5. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      1401
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      182
      1398
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      146
      1285
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      51
      1173
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      174
      1040
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      986
    Aihe