Toivottavasti saan täältä jotain apuja. :)
Lopetin pillerit kesken liuskan (siksi, että pillerilaattani katosi eikä minulla ollut enempää laattoja, koska en ollut uusinut reseptiä vielä). Kerkesin syömään laatasta muistaakseni 4 pilleriä. Tyhjennysvuoto tuli lopettamisen jälkeen kahden päivän päästä, ja kesti kaksi päivää.
Nyt kp40 eikä menkkoja kuulu. Olen ollut yhdynnässä pillereiden lopettamisen jälkeen useasti, mutta kondomi on pettänyt parikin kertaa.. :-/ Tein raskaustestin reilu viikko sitten (kp 31) ja se näytti negaa.
Olen googlettanut raskausoireita, ja aika moni on täsmännyt. Saattaahan ne olla kuviteltuja raskausoireita; pahoinvointia, palelua, nenän tukkoisuutta jatkuvasti (taitaa olla normaali flunssa :-D), ja nyt jo yli viikon kestäneitä menkkamaisia kipuja. Sattuu lähes päivittäin alavatsaan ja välillä alaselkään. Mutta jos raskaudesta olisi kyse, oireet ei luultavasti alkaisi näin äkkiä, vai?
Pitäisikö tehdä uusi raskaustesti? Onko normaalia että menkat on myöhässä näin paljon, kun on lopettanut pillerit kesken liuskan?
Kiitos jos vaivaudutte auttamaan avutonta!
E-pillereiden lopetus kesken liuskan, menkat myöhässä
Ade1
2
355
Vastaukset
- fh
1. Pitää tehdä uusi raskaustesti, kun kerran ilman ehkäisyä olet touhunnut kondomin hajotessa.
2. On ihan normaalia, että pillereiden lopettamisen jälkeen keho on ihan sekaisin eikä menkkoja kuulu jopa useisiin kuukausiin.- ade1
Okei kiitos. Teen uuden testin mahd. pian :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006