nielu kipee, joskus limaköntin tunnetta hengitystorvessa. ei kuumetta, ootteko tälläsis käyny lääkäris`? ilmeisesti kestää 2-3vk, auttasko antibioottit mitää`?
Vastaukset 3
- Tyrmistynyt äiti
Ei auta,kun kyseessä virusperäinen tauti.Itsekin nyt viikon kuumeessa ollut,jumalaton päänsärky alkaa heti aamusta jyskyttämään.Ei auta kuin aika,sano lääkäri! Ja olikin muuten kallis lausuma.Käytin itseäni ja poikaani yksityisellä lekurilla,kun meni hermot tähän kuumeeseen ja huonoon oloon.Pikaserppi poitsulta ja kehkojen kuuntelux2,korvien tsekkausx2,multa tarkisti nenäontelon ultralla..Ja se lysti verotti 185 ekeä! 1 8 5 euroa!! Jumankekka,meinasin tukehtua laskun maksuun!! Siinpä meni joulurahat,että terveisiä vaan kaikille:)
- meitä kynitään
Oho! Itse kävin saman rumban Diacorin yksityisellä niin veloitti minusta 43 eur. Sekin tuntui kipeästi kun loppujen lopuksi ei edes antanut mitään diagnoosia, määräsi vaan antibiootit.
- meitä kynitään
Nii joo, mulle ei kyllä tehty tota crp-testiä. Se varmaan sit makso. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811203- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77540- 45538
- 23498
- 36494
- 26482