nielu kipee, joskus limaköntin tunnetta hengitystorvessa. ei kuumetta, ootteko tälläsis käyny lääkäris`? ilmeisesti kestää 2-3vk, auttasko antibioottit mitää`?
kurkku kipee, vihree keltasia limakönttejä, rintaankin voi sattu
3
166
Vastaukset
- Tyrmistynyt äiti
Ei auta,kun kyseessä virusperäinen tauti.Itsekin nyt viikon kuumeessa ollut,jumalaton päänsärky alkaa heti aamusta jyskyttämään.Ei auta kuin aika,sano lääkäri! Ja olikin muuten kallis lausuma.Käytin itseäni ja poikaani yksityisellä lekurilla,kun meni hermot tähän kuumeeseen ja huonoon oloon.Pikaserppi poitsulta ja kehkojen kuuntelux2,korvien tsekkausx2,multa tarkisti nenäontelon ultralla..Ja se lysti verotti 185 ekeä! 1 8 5 euroa!! Jumankekka,meinasin tukehtua laskun maksuun!! Siinpä meni joulurahat,että terveisiä vaan kaikille:)
- meitä kynitään
Oho! Itse kävin saman rumban Diacorin yksityisellä niin veloitti minusta 43 eur. Sekin tuntui kipeästi kun loppujen lopuksi ei edes antanut mitään diagnoosia, määräsi vaan antibiootit.
- meitä kynitään
Nii joo, mulle ei kyllä tehty tota crp-testiä. Se varmaan sit makso. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485