Uskallanko luottaa enään?

PETETTY!!!

Minulla ja avomiehelläni nyt tälläinen ongelma. Lyhyesti selitettynä:
Asumme pienessä maalaiskylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa ja kylässä baari, jossa käymme yhessä ja erikseen mieheni kanssa vapaailtoina. Baarin lähellä "suosittu" jatkopaikka, jossa asuu kaksi naista, jotka tunnen kohtalaisen hyvin ja ovat mielestäni todellisia miestennielijöitä (jos noin nyt voi kenestäkään sanoa). Useampi nainen (myös minä) on jo kieltänyt miehiään menemästä kyseiseen asuntoon, ettei tulisi sitä turhaa mielipahaa. Tämä meidän "ongelmamme" tapahtui eilen yöllä. Olimme viettämässä yhdessä kivaa vapaa iltaa paikallisessa baarissa, kunnes tunsit, että olen juonut tarpeeksi ja halusin lähteä kotiin nukkumaan. En ole ikinä käskenyt miestäni tulemaan samaan aikaan kotiin kun itse menen, koska en ole mikään kyttääjäluonne vaikka hieman mustasukkainen olenkin (pieni mustasukkaisuus on aina hyvästä!). Kuitenkin olin jo nukkumassa kun mieheni tulee aamun pikkutunneilla kotiin. Kuitenkin paljon myöhemmin kun baari on mennyt jo kiinni. Mies lähti jostain syystä uudestaan ja esitin nukkuvaa ja ei mennyt kuin n.10min niin yksi tuttu toi paljon juovuksissa olevan mieheni kotiin nukkumaan. Mies tunnustaa saman tien, että meni käymään kyseisillä naisilla, vaikka olen kieltänyt todella jyrkästi sinne menemisen (ainoa paikka mihin mieheni ei saa mennä). Kysyin sinne menemisen syytä ja vastaukseksi sain lapsellisimman kommentin mitä voi vaan saada: "no kun kaveritkin meni". Tähän kommenttiin en reagoinut mitenkään vaan annoin miehen tulla nukkumaan viereeni. Onko mitään vinkkejä miten tälläisessa tilanteessa kannattaisi järkevästi toimia, ettei sama meneminen toistu jos vain katson asiaa sormien läpi.
Kiitos vaan jo vastanneille!

1

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potkut ukolle

yritätkö mustamaalata jotain tiettyä naista, keksimällä juttuja suositusta jatkopaikasta, ettei vaan miehesi olisi rakastunut johonkin naiseen ja kärähti suhteesta. mutta voihan toisaalta olla tottakin. jokainen tekee valintansa, painostaminen vaan lisää uhmakkuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      52
      9270
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      103
      6568
    3. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      125
      6293
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      158
      4855
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      169
      4668
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      94
      3253
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      169
      2371
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      65
      2238
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      160
      2190
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      57
      2017
    Aihe