Olen jo pitkää katsellut HP elokuvista tuttuja esineitä ja tavaroita Noble Collectionista ja WBshopista.
Ja haluaisin tietää voiko sieltä tilata tänne suomeen, onko siellä halvempaa, miten se oikein tapahtuu ja ennenkaikkea, onko se turvallista?
kiitos jo etukäteen, jos vastaatte.
HP fanituotteet
11
101
Vastaukset
- Letsgarius
Kysy kaupasta sähköpostilla.
- ____________________
Hewlett-Packard?
- ........
Kastike?
- ____________________
........ kirjoitti:
Kastike?
"Hewlett-Packard Company, yleisesti tunnettu lyhenteellä HP, on maailmanlaajuinen yhtiö, jonka päätoimipaikka on Palo Altossa Yhdysvaltojen Kaliforniassa. Sen tuotteet ovat keskittyneet tietotekniikan, tulostuksen ja digitaalisen kuvankäsittelyn aloille. Se myy myös ohjelmistoja ja palveluja."
- Euro ES
ai, esiintyykö HP eli Hewlett Packard monessakin elokuvassa????? HP:N tietokoneita myy suomessa suurimmat elektroniikkakaupat sun muut, eikä sun tarvi tilata niita jastain hemmetin Noblecollectionista tai wbshopista. kay hakees tietokonees,tablettis,läppäris,tulostimes ja faksit gigantista. Heheeeee
Hp on myös kastikemerkki, jota saa niin citumarketista tai alepasta, eikä niillä oo mitään fanituotteita. citymarketista ja alepasta saa ES:SÄÄÄ hae sitä ja laita perjantaipärinät kehiin..
HHEEEEEEeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!HEEE- ES
Kyllähän monessa elokuvassa on HP:N tietokone.
Mutta missä on ES-Elokuvat???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- Avuton aatu
Mikä on HP???? Kertokaa minulle avuttomalle.
- avuton aatu
Mikä on HP???? Kertokaa minulle avuttomalle.
- Kastikemies
Wikipedia kertoo:
Hewlett-Packard Company, yleisesti tunnettu lyhenteellä HP, on maailmanlaajuinen yhtiö, jonka päätoimipaikka on Palo Altossa Yhdysvaltojen Kaliforniassa. Sen tuotteet ovat keskittyneet tietotekniikan, tulostuksen ja digitaalisen kuvankäsittelyn aloille. Se myy myös ohjelmistoja ja palveluja.
HP-kastike on Britanniassa Birminghamissa valmistettu ruskea maustekastike. Se tehdään mallasviinietikasta sekä hedelmistä ja mausteista ja sitä käytetään ruokien lisäkkeenä tai patojen ja keittojen mausteena.
"HP Sauce" on rekisteröity tavaramerkki, ja muiden valmistajien vastaavat tuotteet tunnetaan Britanniassa ja muualla nimellä brown sauce. - 34567890
HARRY POTTER PERKELE.
- fann222
Luulen että kysyjä tarkoittaa kuitenkin Harry Potteria, eikä mitään tietokonenörttien välineistöä.
Jos te vastaajat ette ole bvarmoja mitä kysytään, voisitte käydä katsastamassa nuo sivut mitä kysyjä mainitsee....selviää teillekkin että HP- fabnituotteet eivät tarkoita mitään hemmetin tietokoneita (kuka terve ihminen niitä voi edes fanittaa??!?!)En osaa paremmin auttaa, mutta kannattaa lähettää viestiä noihin mainitsemiisi paikkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402