HP fanituotteet

hpfani

Olen jo pitkää katsellut HP elokuvista tuttuja esineitä ja tavaroita Noble Collectionista ja WBshopista.
Ja haluaisin tietää voiko sieltä tilata tänne suomeen, onko siellä halvempaa, miten se oikein tapahtuu ja ennenkaikkea, onko se turvallista?

kiitos jo etukäteen, jos vastaatte.

11

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Letsgarius

      Kysy kaupasta sähköpostilla.

    • ____________________

      Hewlett-Packard?

      • ........

        Kastike?


      • ____________________
        ........ kirjoitti:

        Kastike?

        "Hewlett-Packard Company, yleisesti tunnettu lyhenteellä HP, on maailmanlaajuinen yhtiö, jonka päätoimipaikka on Palo Altossa Yhdysvaltojen Kaliforniassa. Sen tuotteet ovat keskittyneet tietotekniikan, tulostuksen ja digitaalisen kuvankäsittelyn aloille. Se myy myös ohjelmistoja ja palveluja."


    • Euro ES

      ai, esiintyykö HP eli Hewlett Packard monessakin elokuvassa????? HP:N tietokoneita myy suomessa suurimmat elektroniikkakaupat sun muut, eikä sun tarvi tilata niita jastain hemmetin Noblecollectionista tai wbshopista. kay hakees tietokonees,tablettis,läppäris,tulostimes ja faksit gigantista. Heheeeee

      Hp on myös kastikemerkki, jota saa niin citumarketista tai alepasta, eikä niillä oo mitään fanituotteita. citymarketista ja alepasta saa ES:SÄÄÄ hae sitä ja laita perjantaipärinät kehiin..


      HHEEEEEEeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!HEEE

      • ES

        Kyllähän monessa elokuvassa on HP:N tietokone.

        Mutta missä on ES-Elokuvat???????????????????????????????????????????????????????????????????????????


    • Avuton aatu

      Mikä on HP???? Kertokaa minulle avuttomalle.

    • avuton aatu

      Mikä on HP???? Kertokaa minulle avuttomalle.

    • Kastikemies

      Wikipedia kertoo:

      Hewlett-Packard Company, yleisesti tunnettu lyhenteellä HP, on maailmanlaajuinen yhtiö, jonka päätoimipaikka on Palo Altossa Yhdysvaltojen Kaliforniassa. Sen tuotteet ovat keskittyneet tietotekniikan, tulostuksen ja digitaalisen kuvankäsittelyn aloille. Se myy myös ohjelmistoja ja palveluja.
      ______________________________________________________________
      HP-kastike on Britanniassa Birminghamissa valmistettu ruskea maustekastike. Se tehdään mallasviinietikasta sekä hedelmistä ja mausteista ja sitä käytetään ruokien lisäkkeenä tai patojen ja keittojen mausteena.

      "HP Sauce" on rekisteröity tavaramerkki, ja muiden valmistajien vastaavat tuotteet tunnetaan Britanniassa ja muualla nimellä brown sauce.

    • 34567890

      HARRY POTTER PERKELE.

    • fann222

      Luulen että kysyjä tarkoittaa kuitenkin Harry Potteria, eikä mitään tietokonenörttien välineistöä.
      Jos te vastaajat ette ole bvarmoja mitä kysytään, voisitte käydä katsastamassa nuo sivut mitä kysyjä mainitsee....selviää teillekkin että HP- fabnituotteet eivät tarkoita mitään hemmetin tietokoneita (kuka terve ihminen niitä voi edes fanittaa??!?!)En osaa paremmin auttaa, mutta kannattaa lähettää viestiä noihin mainitsemiisi paikkoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe