Erikoista peppuseksiä

Tämä tapahtui muutama kuukausi sitten. Oli minusta sen verran erikoinen tapaus että ajattelin kertoa sen täällä, vaikken mikään kirjoittaja olekaan.

Olen vähän reilu 40 v mies ja olen aina tykännyt itseäni iäkkäämistä naisista. Hauskaa on tullut pidettyä jopa yli 70-vuotiaiden rouvien kanssa ja kivaa on ollut. ;) Tämän tarinan rouva (leskirouva) on vähän yli 60 v, sellainen klassisen tyylikkäästi pukeutuva ja huolitellusti meikattu, kaunis ja hoikka leidi. Tutustuin häneen suomi24:n treffeillä, jossa juteltiin muutama päivä ja sitten sovittiin iltateetapaaminen rouvan kotiin.

Menin sovittuun aikaan rouvan luo, juotiin teet ja konjaktit ja juteltiin niitä näitä. Teen jälkeen siirryttiin olohuoneen sohvalle juttelemaan, kosketeltiin siinä vähän ja suudeltiin. Hyväilin rouvaa vaatteiden päältä ja vähän altakin :) ja meno alkoi olla jo aika kiihkeää. Ajattelin, että on parempi käydä tyhjentämässä rakko ennen kuin mennään pidemmälle, joten tuumasta toimeen ja vessaa kohti. Tehtävästä suoriuduttuani palasin takaisin olohuoneeseen, mutta rouva ei ollutkaan enää siellä. Ihmettelin vähän aikaa ja kurkkasin keittiöön, turhaan. Jäljellä ei ollut enää kuin makuuhuone, joten suuntasin sinne, ja jossain määrin hämmästyin kun leidi oli sängyllä kontallaan, ilkosen alasti. Peppu ovea kohti eli "tuijotti" suoraan minua kohti. Ensihämmenystä ei monta sekuntia kestänyt :) ja pikkuveitikkani jysähti saman tien kovaksi. Rouva ei puhunut mitään, joten minäkään en ryhtynyt mitään puheita pitämään :) vaan riisuuduin nopeasti ja menin sängylle rouvan taakse polvillani.

Hyväilin rouvan selkää, kylkiä, peppua, ja kurottauduin sormeilemaan rintoja. Rouva tuntui vähän välttelevän kosketuksiani, mitä hieman ihmettelin. No, ajattelin kokeilla tavaran valmiutta ja kosteustilannetta. En ehtinyt kuin hipaista rouvan pillua, kun hän nopeasti vetäytyi kosketuksestani pois. Hän kurotti kättään vieressä olevalle yöpöydälle ja otti sieltä liukuvoidetuubin, jonka hän asetti notkolla olevalle selälleen, edelleen mitään sanomatta, ja kurotti sormellaan osoittamaan peppureikäänsä. Ymmärsin kyllä yskän :) joten otin tuubin käteeni, puristin siitä liukkaria käteeni ja voitelin sillä sekä rouvan peppureiän että pikkuveitikkani, ja aloin hitaasti työntyä leidin suklaaosastolle. Rouva ei tosiaankaan ollut ensimmäistä kertaa asialla, hän osasi rentouttaa supistajalihaksia jotta pääsin hyvin uppoutumaan peppureikään ja peräsuoleen. Kun olin työntynyt pohjaan, hän tiukensi otettaan ja puristi kullini vartta. Tätä tapahtui aina jonkun aikaa: aina kun työnnyin pohjaan, ryppynaru kiristyi ja kohta taas löystyi, jotta pääsin suorittamaan eestaas-liikettä. Puristus tuntui niin hyvältä, että en hommaa kauan kestänyt vaan laukesin rouvan suoleen. Tällä hetkellä kuulin ainoan äännähdyksen rouvan suusta koko aktin aikana, nimittäin vaimean, tyytyväisen oloisen "uuhh..."

Minä lysähdin äkillisen väsymyksen :) kourissa sängylle rouvan viereen, ja melkein saman tien rouva lähti vessaan. Äänistä päätellen hän tuntui peseytyvän siellä, tuli takaisin makkariin ja alkoi pukeutua samalla jatkaen jutustelua siitä mihin se oli jäänyt olohuoneen sohvalla, kuin välissä ei olisi mitään tapahtunutkaan. Olin taas vähän ihmeissäni, mutta rouva antoi minulle pyyhkeen vihjaisten, että mun olisi aika mennä pesulle. Niin teinkin, pukeuduin ja palasin takaisin olohuoneen sohvalle, missä rouva olikin jo odottelemassa.

Myöhemmin, rouvan asunnolta poistuessani, olin hämmentynyt mutta onnellinen. :) Rouvasta en ole sen koommin kuullut mitään.

5

16600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • barebackingisso80's

      Joskus ne naisetkin osaavat yllättää. Mutta kumia olisi kyllä kannattanut käyttää. Jos jommallakummalla on joku sukupuolitauti, niin barebacking on kyllä varma tapa tartuttaa se toiseen.

    • Jorma-Täti 60 v

      entäpäs jos tätillä olikin munat - tarkistitko edes ??

    • Ihan tosi

      Kannattaisko vaikka runoilla noita unia vaikka Jalluun tai Rattoon.....

    • toiveuni ry

      Kaverit kertoneet kun ovat lukeneet jallua ja tämä otti todesta

    • Anonyymi

      Tulin hotellille illalla, menin alakertaan noin 20.30, ovella odottelikin jo noin 6-70v rouva, sanoin tulen syömään onkohan täällä hyvät ruuat kehui paikkaa kysyi mistä olen sanoin Oulusta. Sanoi myös tulevansa syömään hovi käveli viereen kahdellekko, nainen nauroi kyllä hovi vei ikkunan viereen, annoin tuolin rouvalle istuttiin nauroi Mirja ja kätteli sanoin Esa. Hymyili sanoi että ei halunnut syödä yksin ja hovi jo ehdotteli, sanoin hyvä näin iskit minut. Katsoi ruskeilla silmillä Esa Esa.
      Katseltiin listaa sanoi mulle syödäänkö pitkän kaavan mukaan , otettiin alkuruoka sitten kalaa ja lopuksi jäätelöt, Syönnin aikana juotiin kasi pulloa viiniä.
      Mirja oli kiva keskustelija, sanoin olet tyylikäs rouva kiva asu katsoi jotenkin surullisesti, sanoin et saa päättää aina asioistasi, kohautti kulmiaan, Oletko ruutinien orja teet mikä on turvallista, Nauroi eihän ole turvallista iskeä outo mies ovelta ja naurettiin. Sanoin jos olisit iskenyt veisin sinut huoneeseen saisit kävellä alusvaatteissa, suuteliasin kysymättä rintojasi ja vatsaa sanoisit varmaan sietä ei kkaan ole suudellut mutta antaisit suudella huomaisit se on kiihottavaa, epäillen imisit kalua mutta kukaan ei näe imisit halusta. Mirja katsoi johan oli selostus otetaan sen kunniaksi ja tilasi konjakit. Pyysin anteeksi, Mirja sanoi tuo oli osaksi totta en saa aina kaikkea mitä haluan, saat vähän anteeksi ja hymyili kuiskas olet oikeasti mukava. Sanoin sinä olet nätti, Mirja nousi ja kävi vessassa tuli pöytää kohti käveli kuin nuori hymyilin kysyi mitä hullua nyt no sano. sanoin lantiosi keinuu kuin tytöillä tekis mieli suudella pyllyä ja rinnat nännit kutsuu hymyili niin taitaa ja vähän punasteli. Katseli kelloa onko sinulla kiire sanoin ei tilasi toiset konjakit. Mirja mietti sanoi lähdetän. Käveltiin tiskin ohi tyttö kysyi oliko hyvää ruokaa Mirja sanoi erikoisen hyvää. Odoteltiin hissiä hyväiln vähän pyllyä Mirja katsoi seisoin kuin ei mitään nauroi ja noustiin hissiin avasin oven otin takin naulakkoon Mirja mweni vessaan tulija kääntyi laski iltapuvun hymyili tätähän sinä halusit,sanoin sinä ja sievästi laskin ohuet okaimet rinnat paljastui suutelin niitä en ole viiteenkymmeneen vuoteen näyttänyt niitä vieraalle joku on humalassa puristellut suutelin lisää nämä haluaa nännit koveni pitkiksi hyväilin pikkuhousuista laski itse ne alas suutelin häpyä kuiskas ei mihenikään istui sängylle suukotin jalkoja jalevitin jalkoja meni seljälleen kun koskin huulilla vapisi sanoin anna mun ja jatkoin kuiska miksi vasta nyt hyväili päästä kusikas nouse jatkoin ja kohta vapisi kunnolla antoi orgasmin tulla äännähteli ja huokaili. Mirja nousi ja avasi housut katsoi kalu ja kski siihen sanoi kaunis ja kova meni lähelle kosketti suulla sanoi viimmeksi tyttönä ja otti suuhun imi hellästi silmät kiinni kuiskas tule työnnyin sisään halasi ja levitti jalat sanoi miksi olet odottanut näin pitkään sievästi huusi korvaan sanoin elä anna tulla, alkoi huokailemaan kunnolla kiljahteli suuteli ja sanoi et usko kuinka haluan ja painoi pakaroista kun pidin pohjassa ulisi hiljaa ja jalat vapisi rakasteltiin hiljaa Mirja rutisti Esa minä saan taas ja sätki nyt kunnolla en jaksanut pitkään vaan pidin pohjassa ja laukesin piti jaloilla ja kuului oi joi oi joi suutelin kysyin oliko se miä halusit sanoi enemmäm paljon enemmän tiedätk mikä parasta voin olla yön. Yöllä mirja sai imeä kokonaan sanoi katso työnsi hitaasti tosi pitkälle suuhun ja uudestaan syvään kun tunsi että kovenee ottisuuhun koko ajan ja laukesin nieli kaikki nousi viereen hak´lusin kaikki itselle muistoksi.
      Aamu yöstä rakasteltiin halusi myös takaa sanoi tunnen itseni hutsuksi kun haluan näin ammulla Mirja lähti pitkän suukon jälkeen. kun menin noin 13.00 alas, tiskillä tyttö sanoi tämä on maksettu, menin autolle ajoin jonkin matkaa puhelin piipasi kun luin siinä luki Olit ihana jäi jännä tunne haluan jo lisää mutta miten ?? sain laskusta nimesi ja tiedustelin numerosi, kun tulet soita syön vain jäätelön.
      soitteli joskus kerran yöllä vastasin kuiksas heti on ikävä kuuletko kuului surinaa, sanoin mulla on yksi käsi puhelimessa toinen sano sano kovaala kalulla, huokaili sain jo kerran sanoin pane toiseen huokasi en kai sanoin pane en sin kiinni siihen kuiskasi puhelimeen ihanasti värisee sanoin työnnä kuului ulinaa sanoi se menee tuntuu kuin pylly turpoaa haluttaa lisää ihanaa kun neuvoit haluan kohta kiljua mutta ukko nukkuu omassa huoneessa puhe loppui kuului vaan surina ja sitten kiljahteli puhelimeen tulen tulen oi ihanaa oli vähän aikaa hiljaa kuiskas tuntuuko ajattele minä imen hurjana imet samalla minua olen päällä si karjahdin ja sitä lensi kuiskas oliko hyvä sanoin lensi kasvoille vatsalle sun ansiosta kun kuvittelin miten haluat imeä sitten pitää lopettaa. Tuli viesti sori ukko tuli lukemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe