Moi! Miten kyseiset valot toimii. Minulla syttyy valot ajovalot päälle matkaan lähtiessä , mutta ei matkan loppuessa. Valokatkaisin on auto- asennossa. Luulin, että toimivat sekä coming että leaving home. Osaisko joku neuvoa,miten saisi toimimaan.
coming home viivevalot ibiza st copa plus
5
345
Vastaukset
- petrol
Itsellä Altea XL ja minulla toimii niin että kun kauko-ohjaimella avaan oven niin valot syttyy ja pois lähtiessä jää palamaan 10:sekunniksi. Huollossa kytkevät tietokoneeseen ja pääsevät säätövalikoihin. Samalla voit esittää toivomuksen ajanpituudesta etc..
- säälittävää uikutust
josko lukaisisit ohjekirjaa.
- tuiravelj
No sullahan on "säälittävää uikutust"- nimimerkki paljon annettavaa tähän keskusteluun! Kiitoksia paljon neuvosta, sanoisinko vitun idiootti!
- 41694
Onko sulla valojen korkeus säädön vieressä toinen samanmoinen namista josta säädät valot? Jos, niin sitä kääntämällä...
- Leonisti
kun sammutat auton niin samutuksen jälkeen ennen kuin otat virta-avaimen pois niin väläytäpä ikään kuin pitkiä ja ota virta avain pois vasta tämän jälkeen. omassa seatissa toimii näin (muistaakseni). ja itselläni saa kyllä auton oman ajotietokoneen kautta (ratin/viiksen näppäimiä käyttämällä) säädettyä valojen päällä oloa ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232