Timo Soinin presidentinvaalikampanjan tunnuskappaleena soi Olen suomalainen, Kari Tapion laulamana. Ei liene mahdollista ilman perikunnan lupaa.
Nyt kyseiselle legendaariselle kappaleelle muotoutuu poliittinen leima, joka ei lähde kulumallakaan.
Perikunta persuja?
13
236
Vastaukset
- 31+32
...ja vielä... kuinka uskottavaa se sitten on, tämä italialainen kappale, olen suomalainen
- itse nähnyt
Tietääkseni Kari Tapion sanoittama, mutta en 100%. Karin mielestä siitä hitti olisi tullut joka tapauksessa, vaikka olen toista mieltä, näin pitkäksi aikaa.
- Rauli...
itse nähnyt kirjoitti:
Tietääkseni Kari Tapion sanoittama, mutta en 100%. Karin mielestä siitä hitti olisi tullut joka tapauksessa, vaikka olen toista mieltä, näin pitkäksi aikaa.
Se on Raul Reimanin sanoittama.
- jj
vai ¨niin
- no just niin
hehh heh kaikkea ne yrittää.manageri varmaan sekoillu.
- Lasciatemi cantare
no just niin kirjoitti:
hehh heh kaikkea ne yrittää.manageri varmaan sekoillu.
Eikös Kari ennen kuolemaansa lupautunut eduskuntavaaliehdokkaaksi demarien riveihin? Joten tuskin olisi persuille ääntään antanut, edes lauluääntään.
- itsenähnyt
Lasciatemi cantare kirjoitti:
Eikös Kari ennen kuolemaansa lupautunut eduskuntavaaliehdokkaaksi demarien riveihin? Joten tuskin olisi persuille ääntään antanut, edes lauluääntään.
Ei ollut, ja siitä oli puoliso vihainen, joten Jungner pyyteli anteeksi. Pia vaimo vielä korosti sanaa sinivalkoinen.
- Itse nähnyt.
Ei ole oikein. Kari Tapion puoliso puhui sinivalkoisesta äänestä, ja Kari Tapio on vuosia sitten ollut erään persidenttiehdokkaan tilaisuudessa laulamassa tämän kappaleen. Olen sen itse nähnyt ja kuullut, sekä koko salillinen. Valkoinen puku ja sininen solmio. Anteeksi läheiset, mutta minusta tämä oli pakko korjata.
Toinen sinivslkoinen on Katri-Helena joka taas on ollut Halosen tapaamisissa. Soini kunnioittakoon puolison tahtoa, sillä se on selvästi tullut ilmi. - Mitä pahaa?
Perikunta on perussuomalaisia - kuten 99% meistä Karin faneista!
- pööhi
Taitaa joku pojista olla vihreitä,kun viljelevät kotona.
- Vihreäkö
Tiedä nyt vihreydestä mutta omavarainen ainakin! Puhdas luonnontuote,kasvaa mullassa kuten perunakin!
- Plastiina
Puolue on maksanut Jalkasille laulun käytöstä, eihän se muuten siellä soisi.
- Hänen €-orkesterinsa
Ja sille porukallehan tunnetusti raha kelpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708