Perikunta persuja?

Rahasta?

Timo Soinin presidentinvaalikampanjan tunnuskappaleena soi Olen suomalainen, Kari Tapion laulamana. Ei liene mahdollista ilman perikunnan lupaa.
Nyt kyseiselle legendaariselle kappaleelle muotoutuu poliittinen leima, joka ei lähde kulumallakaan.

13

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31+32

...ja vielä... kuinka uskottavaa se sitten on, tämä italialainen kappale, olen suomalainen

• itse nähnyt

Tietääkseni Kari Tapion sanoittama, mutta en 100%. Karin mielestä siitä hitti olisi tullut joka tapauksessa, vaikka olen toista mieltä, näin pitkäksi aikaa.

• Rauli...
        itse nähnyt kirjoitti:

Tietääkseni Kari Tapion sanoittama, mutta en 100%. Karin mielestä siitä hitti olisi tullut joka tapauksessa, vaikka olen toista mieltä, näin pitkäksi aikaa.

Se on Raul Reimanin sanoittama.

• jj

vai ¨niin

• no just niin

hehh heh kaikkea ne yrittää.manageri varmaan sekoillu.

• Lasciatemi cantare
        no just niin kirjoitti:

hehh heh kaikkea ne yrittää.manageri varmaan sekoillu.

Eikös Kari ennen kuolemaansa lupautunut eduskuntavaaliehdokkaaksi demarien riveihin? Joten tuskin olisi persuille ääntään antanut, edes lauluääntään.

• itsenähnyt
        Lasciatemi cantare kirjoitti:

Eikös Kari ennen kuolemaansa lupautunut eduskuntavaaliehdokkaaksi demarien riveihin? Joten tuskin olisi persuille ääntään antanut, edes lauluääntään.

Ei ollut, ja siitä oli puoliso vihainen, joten Jungner pyyteli anteeksi. Pia vaimo vielä korosti sanaa sinivalkoinen.

• Itse nähnyt.

Ei ole oikein. Kari Tapion puoliso puhui sinivalkoisesta äänestä, ja Kari Tapio on vuosia sitten ollut erään persidenttiehdokkaan tilaisuudessa laulamassa tämän kappaleen. Olen sen itse nähnyt ja kuullut, sekä koko salillinen. Valkoinen puku ja sininen solmio. Anteeksi läheiset, mutta minusta tämä oli pakko korjata.
      Toinen sinivslkoinen on Katri-Helena joka taas on ollut Halosen tapaamisissa. Soini kunnioittakoon puolison tahtoa, sillä se on selvästi tullut ilmi.

• Mitä pahaa?

Perikunta on perussuomalaisia - kuten 99% meistä Karin faneista!

• pööhi

Taitaa joku pojista olla vihreitä,kun viljelevät kotona.

• Vihreäkö

Tiedä nyt vihreydestä mutta omavarainen ainakin! Puhdas luonnontuote,kasvaa mullassa kuten perunakin!

• Plastiina

Puolue on maksanut Jalkasille laulun käytöstä, eihän se muuten siellä soisi.

• Hänen €-orkesterinsa

Ja sille porukallehan tunnetusti raha kelpaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe