PARHAAT RAKETIT

tonijuntunen

ELI,saa kertoa oman mielipiteensä parhaimmista uudenvuoden pommeista....TÄRKEÄÄ.....kerro hinta mistä sait yms. voit myös liittää videon tekstiin!!

35

10759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakettimies

      Parhaimpien patojen lista näyttää tällä hetkellä seuraavalta:


      Rytkettä ja Rätinää Tähtiraketti, 12-20e
      Rodeosirkus Tähtiraketti, 8-15e
      Trio Tulitemestarit, 7e
      Jukeboxi Citymarket 14,95e
      Tähtipata/Pärinäpoika/Blue Ballet Ilotulitus Oy, 8-10e
      Kranaatti-isku Ilotulitus Oy, 10-12e
      Poppamies Ilotulitus Oy, 10e
      Iso Patakassi Rakettitukku 29,5e, kolme pataa
      Palmupata/Kanuunakeskitys Pyrostar Oy, 5-12e
      Wasabi Cake Rakettikeiu, 10e, kolme pataa
      Maestro, Lidl 13e

      Listan perusteella voitaneen päätellä, että tosiharrastajien mielestä parhaimpia paikkoja hakea raketteja ovat Lidl, Prisma, Ilotulitus Oy:n raketteja myyvät paikat sekä Rakettitukku. Ilotulitus Oy:n raketteja myydään ainakin Hämeenlinnassa K-Raudassa

      • !!""##¤¤

        Rakettikeiju... ! :D


      • Anonyymi

        Vain idiootit ampuu raketteja. Metsän ja koti eläimet kärsii aivan valtavasti mutta idiootit tykkää. Toivottavadti sattuu paljon onnettomuuksia idiooteille


    • kakkapylly13

      JES.tälläistä keskustelua olen kaivannu erittäin pitkään.noniin aiheeseen,mus tosi hyviä pienpommei on, saturnus- ohjuspatter,i munakranaatit, kiinarit, etna tulivuoret.

      • ne on hyviä mutta et kertonu mistä saa.


    • tällastavaan

      keisari 15€

      leijonanlaukaus 3:en paketti 1.5-3€

    • JK

      15 EUROA

    • sdsa

      Kyllä se power box on paras !150 e

    • karvakorva1

      Rakettitukkuun on menny eniten rahaa
      :X

      • se on paras eniten valikoimaa tai no ei eniten mut kuitenki.


    • Keiu nou tukku jees

      Tänään ostin seuraavia;: Rakettikeiun pommit; Mauri myrsky4x, ufo af graham, Super hyper roomalaisia, exocet 2x, Power racer ja jtn muuta ja keiu on ihan puosta!! Sitte tukun pommit; Kiinareita paljon eko muna kranuja aarrearkun metsästäjät isokatti xxl Thunder king termiitin paukkumatto Ja apache rakettipaketti sitte jtn muita jota en muista

      • Anonyymi

        Saitkos sossusta rahat


    • Tulittaja90

      Legends on näyttävä pata hintaa silläon 95e

      • rakettitukku

        Samaa mieltä


    • aiettäpiapaukkuu

      Turbo thunder 2€ rakettitukku
      Sumotykki 4,5€? Rakettikeiu
      Leijonanlaukaus 3€ rakettikeiu
      Äkäinen anoppi 6-7 € rakettikeiu (2kpl 8,95 VELJEKSET KESKINEN!!!!)
      Siinä mun lemppareita:)

    • loputtava

      Paras raketti on ostamatta jäänyt raketti. Ääliöt, ifiootit, jotka paukuttelette raketteja. Kiellettävä!

      • otaihanrauhas

        Onko hiekkaa päässyt pilluun kenties???


      • ifiootti

        Ifiootti on minulle ihan uusi sana :DDDDDDDD


      • hankielämä_kuule

        Hanki elämä!


      • Lumihanki
        hankielämä_kuule kirjoitti:

        Hanki elämä!

        Talven etuja on juuri hankielämä.. kunhan vain on lunta


      • neutraalirakettimies

        Itse en erityisemmin raketeista välitä mutta kyllähän niitä muut paukutella savat jos se kivaa heille on :)


    • perheennuorin14v

      Me ei räjäytelty ollenkaan tänä vuonna. mentiin ihan vaan yhteisellä peli-illalla.

    • Kivistön festivaalilla on parhaat raketit tullu mutta ne myy vain Porissa Isolinnankatu7

      • Livisti festivaali ei Kivistö


    • 325325235se

      Parhaat saa kun tilaa netistä. Esim pyrofire.eu tai pyromarket.pl , posti tuo kotiovelle ja on tehoa!

      • Reikäperse

        No ei onnistu pölö. Posti ei kuljeta räjähteitä. Tulliin jäävät. Ainoa paikka mistä voi tilata moneen noutopisteeseen on Rakettikauppa. com


    • nbguhjklm
    • Lwidpd

      Mitkä on parhaita ilmapommeja?

      • Anonyymi

        kunkkutykki big/leijonanlaukaus3.0 tai jotain sinneppäin/tykäri


      • Anonyymi

        Paras ilma pommi on kun kunnolla pieraset


    • Anonyymi

      Kaikki mikä ei sano hau hau.

    • Anonyymi

      Teslapommi (30 kg dynamiittia)

    • Anonyymi

      Saako salesta parhaat paukut ja herkut räiskyvään juhlaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe