Beagle ajamaan?

Kunnon beagle

Minulla on Beaglen pentu (13 vko). Olen kiinnostunut ajattamaan sitä. Minua kuitenkin huolestuttaa sen tottuminen myöhemmin jälleen kotioloihin.

Voiko beagle siis olla sekä metsäkoira, että sisäkoira. Asun kerrostalossa, joten tarhakoiraa ei tästä beaglestä saa.

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakkarainen

vittu, beaglen paikka on tarhaharralla!!!!!! miksi otit BEAGLEN KERROSTALOON????? mistä näitä vatipäitä oikein tulee??????? asun itse maalla, koira tarhassa, aina metsällä(siis vkl) ei biikeli sovi mihinkään kaupunkiin.

• hakkarainen

hakkaraista EI SENSUROSIDA!!!!!!1

• johnsonsons

Kielenkäytöstään huolimatta Hakkarainen on oikeassa. Beagle ei osaa olla siivosti kerrostalossa, ei ainakaan metsästyskauden aikana. Tämä on fakta.

• totta kai voi"

Minä tunnen ainakin 3 beaglea, jotka asuvat kerrostaloissa. Niistä yhden kanssa harrastetaan metsästystä. Kaikki ne ovat kilttejä ja mukavia. Beagle ei edes ole mikään tarhakoira, vaan stressaantuu pihalle pitkäksi aikaa yksin jätettynä.

• Kunnon beagle

No kiva kuulla. Haluaisin käydä sen kanssa aktiivisesti metsällä (vklo), mutta alkoi mietityttää josko beaglen mieli jää sinne pysyvästi. Kiva juttu!

• edellinen"´
        Kunnon beagle kirjoitti:

No kiva kuulla. Haluaisin käydä sen kanssa aktiivisesti metsällä (vklo), mutta alkoi mietityttää josko beaglen mieli jää sinne pysyvästi. Kiva juttu!

Kyllä. Asunto ei ratkaise koiran viihtyisyyttä ja käyttäytymistä, vaan ulkoilun, liikunnan ja aktivoinnin määrä sekä sopiva koulutus, ruokinta ja sosiaalistaminen. Viereisessäni kerrostalossa asuu leppoisa suomenajokoirakin, jonka kanssa metsästetään. Jotkut metsästäjät luulevat, etteivät koirat sen perusteella sopeudu kerrostaloihin, kun he eivät itse sopeudu, mutta koira ei katso asunnon laatua samalla tavoin kuin ihminen, vaan on yhtä lailla kotonaan niin omakoti- kuin kerrostalon sisätiloissa ja nauttii parhaiten ulkoilusta silloin kun ihmisiä on mukana.

• aivan näin

Edelliseltä hieno kirjoitus, kertakaikkiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 512
      7677
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2676
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1930
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1778
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      4
      1495
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1193
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1168
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe