Saako panna, kun on 16 v. ?

Niina kysyy.

Naapurin poika kinuaa seksiä... mutta mä en tiedä voinko panna sitä, kun se on 16 v. ja mä 20 v. ? Mitä laki sanoo, onko hän alaikäinen ?

27

3665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna mennä nyt

No ei ole. 15 v on alaikäraja joten saat panna sitä hyvillä mielin

• Poika maalta

Ei muuta kun heinälatoon vaan ja haarat auki!

• on 16 v. ?

Saa jos kumpikin on normaali ja haluaa ihan aikuisten oikeasti.

• Naimaan vaan

Voit ihan vapaasti. Sen kun alat soitella sen persettä.

• sdfsdfsdfsd

se olis normimpaa, jos kumpikin olis reilusti yli 20v... vaikka 26 ja 22 jne...

Mut toi että aikuinen nainen mietti tollasta 16v poikaa, nii kertoo jotain... kyllä mä tiedän että poika voi kysyy vanhemmalta tytöltä, niin minäkin tein.... mutta taisin kyllä olla jo ainakin 19 ja se tyttö 23?

Aikuiset ei yleensä papereita kysele, mut kuitkin

• pannaan menemään

Mä paneskelin jo kun olin 15 vuotias ja yks tyttö oli 17 vuotias.

• Nainen 40v.

Minä olen nainut kahta 16 v. kaveria, eikä kukaan ole tullut viemään linnaan. Joten anna palaa vain.

• Nelivitonen M.

Voi jee, minä panisin heti, jos joku nuori poitsu ehdottais. Ja vaikka kahden kanssa. Iloisella mielellä ja ilman tunnontuskia. Mistähän noita vain löytäisi ?

• HeTero Tero
        Nelivitonen M. kirjoitti:

Voi jee, minä panisin heti, jos joku nuori poitsu ehdottais. Ja vaikka kahden kanssa. Iloisella mielellä ja ilman tunnontuskia. Mistähän noita vain löytäisi ?

Sä oot varmaan homo...

• Nelivitonen M.
        HeTero Tero kirjoitti:

Sä oot varmaan homo...

Haista ... mä olen Nainen, ja myös hetero.

• bahq45

Haista ... mä olen Nainen, ja myös hetero.

olet siis nelivitonen ämmä :)

• kuusitoist

Täälläpä olis 16v kundi ;) Oletkos hyvässä kunnossa ja missä asut?

• Anonyymi

Sama itsellä. Panin kolmea nuorta tyttöä jäähallin takana reenin jälkeen. Kolmas pano oli jo melko hakemista ja ottikin sitte suun siihe.

• kolmetoist nussija

oon 13.v ja panin eile 15.v pojan kans

• Ebin

Havaitsen kusetuksen makua… jonnet!!!!

• Anonyymi

Niin. Ei 13 ja 15 v kesken mitään ongelmaa ole jos kumpikin ymmärtää asian. 13v tytön aivot on 16v pojan tasolla. 15v pojan aivot taas 12v tytön tasolla.

• 1231322

Tää on ihan saakelin häiriintyny keskustelu ! D=

• taicuri

mitä trollausta.. :D

• ööööööööööö

ei saa! ikäero oltava alle 2 v

• Täysi tohina

Niin täysillä voit naida kuin paikat kestää...että siitä vain kun lusimaan ei joudu.

• ajomies ei kiirehdi

armeijaassa ollesani minulla oli tyttöystävät joiden ikä oli 14v sit 17 v ja sit 21v
      pe ilta alkoi siten että painoin jompaa kumpaa alaikäistä alkuillasta koska ne oli kotiutettava ennen klo 10 kotia. siitä siirryin ravintelin puolelle jossa oli töissä tämä 21v tyttöystävä, aina ennen valomerkkiä olusen kanssa tuli abloy avain kämpille. tiedät varmaan mitä mä tarkoitan.
      sit lauantaina jos halusin oikein äkkitiukkaa otin sen 14v lähempään tarkasteluun ja ilta taas normi tavalla, kyläse nuoruus on ihanaa. muistan vieläkin sen tunteen kun mälli lähti kohti kitarisoja pienet tissit väristen tytöllä

• Naisten mafia

Teoriassa saat panna, mutta Suomessa on ns. naisten mafia, joka koittaa vääntää väkisin kaikesta seksuaalisesta jotain rikollista.

Eli tässä tapauksessa he koittaisivat kaikin keinoin todistaa että 16v naapurin poika myi sinulle seksiä, jolloin se olisi rikos.

Todisteeksi seksin myynnistä riittää se että olet antanut jotain (ihan mitä tahansa) taloudellista etua pojalle. Esim. autokyydin, ruokaa, vaikka vain 1 euron arvosta.

Ei auta vaikka poika koittaisi sanoa ettei ole myynyt seksiä ja sinä sanoisit ettet ole ostanut seksiä. Siveyspoliisi päättää että kyseessä on kuitenkin seksin osto alaikäiseltä rikos. Näin poliisi pystyy kiertämään suojaikärajan ja lain määräykset siitä että 16-vuotiaalla on seksuaalinen itsemääräämisoikeus.

Vastaava tapaus kuin Italiassa: 17-vuotias nuori nainen ja Berlusconi. Kumpikin kielsi seksin oston ja myynnin, mutta siitä huolimatta he joutuvat oikeuteen.

Tämä naisten mafia, joka koostuu naissossuista, naispoliiseista, naissyyttäjistä, naisasianajajista sekä naistuomareista pitää jatkuvasti seminaareja jossa he miettivät miten kaikilla mahdollisilla tavoilla voitaisiin seksuaalisesta kanssakäymisestä tehdä rikollista.

"ILMOITTAUDU SEMINAARIIN (16.12.2011 Finlandia-talo)
      Digitaaliseen mediaan liittyvä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
      SEMINAARIN 300 PAIKKAA OVAT TÄYTTYNEET."

• Saana123

Totta helvetissä se on alaikäinen, lapsi vielä.

• Anonyymi

Pane aivot pihalle

• Anonyymi

Ai sä haluut saman kohtalon kun sulla on.

• Anonyymi

Vaikka 2011 suojaikäraja oli 16 niinkuin 2025, niin 15 ja 22 ikäisten välinen seksi ei ole kielletty jos kumpikin ymmärtää asian. 22 ja 15 v väliset jutut eivät ole välttämättä edes kovin tavattomia. Jos nainen olisi esim. 21 ja poika 14, niin asia voisi olla jo enempi kyseenalainen. Toisaalta jos aikuinen nainen ei itse tiedä tälläistä asiaa, niin ai ai.. Oikeastaan se 15v poika on siinä vaiheessa omaa elämäänsä, että ei vielä ole malttia ja haluaa kokeilla jos vaikka onnistuisi. Niin se oli 40v sitten kun itse olin samanikäinen. 15v iässä seitsemän vuoden ikäero on paljon ja 22v iässä vähemmän. Nykyään yli 50v iässä se ei ole mitään, mutta merkitsee kuitenkin jotain.

• Anonyymi

Ei naiset mitään pane, naisia pannaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      28
      5365
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      13
      3964
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3207
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1332
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1203
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe