Oon muuttamassa pois nyk. Kämpästä, niin tarviiko mun ilmottaa nykyselle ja uudelle isännöitsijälle muutosta vai ilmoittaako vuokraantaja?
Ja kesällä kun muutin vanhaan kämppään tuli isännöitsijän kesäharjottelija laittamaan kirjaimet siihen postiluukun lasi osaan. No sehän tietysti rikko sen lasi osan. Mitään ilmotusta en saanut paitsi lasinsiruja postiluukusta :) nyt pelottaa että joutuisin korvaamaan sen vuokraantajalle?
Isännöitsijälle ilmoitus?
jebeb
2
320
Vastaukset
- Ilmoitellehan vaan
Ei vuokranantaja ilmoita muuttoilmoitus lomakkeitahan on rapuissa yleensä jossai ilmoitustaulun luona.
- Vuokramaja
Uuteen paikkaan ilmoitat huoltoyhtiölle, vanhaan ei tarvitse mitään ilmoittaa (paitsi tietysti vuokranantajalle).
Jotta joutuisit sen postiluukun korvaamaan, niin heidän pitäisi pystyä todistamaan, että sinä sen olet rikkonut. Jos se on siinä yleisessä käytävässä, niin senhän olisi voinut rikkoa kuka vaan. Ja koska tiedät miten se on mennyt rikki ja ettet ole itse sitä rikkonut, niin huolta ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110