Mikä lapsenne nimeksi tuli? Meille tuli Nella Tinja Alexandra.
Ristiäiset =)
13
324
Vastaukset
- t
harvinaisen ihmeellinen nimi.onko isä kenties kreikkalainen tai turkkilainen?
- diie...
Nellan isän vanhemmat ovat saksalaisia mutta itse on syntynyt suomessa. Harvinainen nimi? Nella on suomalainen Tinja on suomalainen Alexandra ei mutta Aleksandra on.
- Adele Alexsia
Adele Alexsia
Kiva nimi teijän tytöllä Alexandra melkein kuin Alexsia )
- jukebox1
jos eka on poika annan nimeksi jukebox:)
- Seppo Heino
Minä annan pojalleni nimen Konsta Seppo Savela Heino
- joo no
Onko tuo Savela etunimi? Aika erikoinen.
- aa äl äm
Amanda Lilja-Maaria (6 kk)
Annika Lilli-Mari (2 v)
Auroora Leea-Meri (7 v)
Anton Leo-Mika (9 v)
Atte Leevi-Matti (14)
- noniih
Nella on koiran nimi.
- En jymmarrä, en...
Koiran nimi? :D Nella?
- Isla.ö
Minun lapsen (tyttö) nimeksi tulee Mira Christiina ja sit pojan Daniel Alexsander:)
- vieraannuttajalle
tuli narsisti "äidin-" vieraannuttaja Raision sossu
- Cucanna-Cuomalainen
Roskasakki antaa lapsilleen näitä juntteja C-kirjaimella höysttetyjä mukahienoja nimiä. Koska onhan se minun kännissä ja teini-ikäisenä alulle roiskittu sinappikoneeni aivan uniikki lumihiutale ja princecca. Niih!
- meillätuli
lapsen "äidin-" narsisti vieraannuttaja Raision sossu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391