Mikä lapsenne nimeksi tuli? Meille tuli Nella Tinja Alexandra.
Ristiäiset =)
13
291
Vastaukset
- t
harvinaisen ihmeellinen nimi.onko isä kenties kreikkalainen tai turkkilainen?
- diie...
Nellan isän vanhemmat ovat saksalaisia mutta itse on syntynyt suomessa. Harvinainen nimi? Nella on suomalainen Tinja on suomalainen Alexandra ei mutta Aleksandra on.
- Adele Alexsia
Adele Alexsia
Kiva nimi teijän tytöllä Alexandra melkein kuin Alexsia )
- jukebox1
jos eka on poika annan nimeksi jukebox:)
- Seppo Heino
Minä annan pojalleni nimen Konsta Seppo Savela Heino
- joo no
Onko tuo Savela etunimi? Aika erikoinen.
- aa äl äm
Amanda Lilja-Maaria (6 kk)
Annika Lilli-Mari (2 v)
Auroora Leea-Meri (7 v)
Anton Leo-Mika (9 v)
Atte Leevi-Matti (14)
- noniih
Nella on koiran nimi.
- En jymmarrä, en...
Koiran nimi? :D Nella?
- Isla.ö
Minun lapsen (tyttö) nimeksi tulee Mira Christiina ja sit pojan Daniel Alexsander:)
- vieraannuttajalle
tuli narsisti "äidin-" vieraannuttaja Raision sossu
- Cucanna-Cuomalainen
Roskasakki antaa lapsilleen näitä juntteja C-kirjaimella höysttetyjä mukahienoja nimiä. Koska onhan se minun kännissä ja teini-ikäisenä alulle roiskittu sinappikoneeni aivan uniikki lumihiutale ja princecca. Niih!
- meillätuli
lapsen "äidin-" narsisti vieraannuttaja Raision sossu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062