Mikä lapsenne nimeksi tuli? Meille tuli Nella Tinja Alexandra.
Ristiäiset =)
13
302
Vastaukset
- t
harvinaisen ihmeellinen nimi.onko isä kenties kreikkalainen tai turkkilainen?
- diie...
Nellan isän vanhemmat ovat saksalaisia mutta itse on syntynyt suomessa. Harvinainen nimi? Nella on suomalainen Tinja on suomalainen Alexandra ei mutta Aleksandra on.
- Adele Alexsia
Adele Alexsia
Kiva nimi teijän tytöllä Alexandra melkein kuin Alexsia )
- jukebox1
jos eka on poika annan nimeksi jukebox:)
- Seppo Heino
Minä annan pojalleni nimen Konsta Seppo Savela Heino
- joo no
Onko tuo Savela etunimi? Aika erikoinen.
- aa äl äm
Amanda Lilja-Maaria (6 kk)
Annika Lilli-Mari (2 v)
Auroora Leea-Meri (7 v)
Anton Leo-Mika (9 v)
Atte Leevi-Matti (14)
- noniih
Nella on koiran nimi.
- En jymmarrä, en...
Koiran nimi? :D Nella?
- Isla.ö
Minun lapsen (tyttö) nimeksi tulee Mira Christiina ja sit pojan Daniel Alexsander:)
- vieraannuttajalle
tuli narsisti "äidin-" vieraannuttaja Raision sossu
- Cucanna-Cuomalainen
Roskasakki antaa lapsilleen näitä juntteja C-kirjaimella höysttetyjä mukahienoja nimiä. Koska onhan se minun kännissä ja teini-ikäisenä alulle roiskittu sinappikoneeni aivan uniikki lumihiutale ja princecca. Niih!
- meillätuli
lapsen "äidin-" narsisti vieraannuttaja Raision sossu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956