Olisiko käyttökokemuksia kertoa malleista 118i tai 120D? Hinnat tuntuvat olevan aika hurjat, kyseessä on kuitenkin ns. pikkuauto. Ovatko hintansa (tai tehojensa) väärti, vai saako pienemmällä rahalla parempaa ajonautintoa?
Uusi 1 sarja
4
155
Vastaukset
- Bimmer-
Tuskin kenelläkään on kummempaa kokemusta uudesta 1-sarjasta.
Mielenkiintoinen pelihän se on, varsinkin noilla dieseleillä. - Selvää säästöä
1-sarjan bensamoottorit ovat tismalleen samat kuin mitä esim. Pösö 308:ssa ja 207 RC:ssä on. Pösöllä saat saman tekniikan huomattavasti halvemmalla. RC on lisäksi paljon makeampi auto ajaa kuin 118i.
- Töyöman
Joo, ja Ferrarissa on oikeasti sama moottori kuin Toyotan avensiksessa, kuhan vain huijaavat että Ferrari kulkisi kovempaa.
Sitä paitsi Avensis on paljon parempi ajaa, ja sinne sopii perhekin kyytiin - 234543
Töyöman kirjoitti:
Joo, ja Ferrarissa on oikeasti sama moottori kuin Toyotan avensiksessa, kuhan vain huijaavat että Ferrari kulkisi kovempaa.
Sitä paitsi Avensis on paljon parempi ajaa, ja sinne sopii perhekin kyytiinMitä yrität sanoa? Pösö, Citroen, Mini ja BMW käyttää samoja pikkuturboja, tämä on faktaa. Se voi olla BMW-fanaatikolle rankka paikka, mutta näin se nyt vain on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371419Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455