Mä ostin eläinkaupasta kaksi seeprapeippoa ja ne kuoli melkein heti =( Sillä toisella oli joku sairaus ku sen höyhenet oli hirveessä kunnossa ja ne näyttikin ihan sairaalta. Mä soitin eläinlääkärille mutta se sano, että kattokaa ny viel pari päivää! Se oli liikaa! =( VAROTAN siis älkää ikänä ostako eläinkaupasta, mielummin kasvattajilta. Toinen peipoista oli arka ja pelokas... se kuoli lentäessään häkkiä päin! Häkki oli kyllä aika iso, koska halusin antaa linnuille hyvän kodin! Mun tekis mieli hirveesti edelleen seeprapeippoja mutta mä en haluu ottaa enään lintuja! Surullista =(
Toivottavasti kellekkään muulle ei oo käyny näin...
Varotus!
Vaaleanpunainen hattara
0
372
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022172- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471556Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096