Mä ostin eläinkaupasta kaksi seeprapeippoa ja ne kuoli melkein heti =( Sillä toisella oli joku sairaus ku sen höyhenet oli hirveessä kunnossa ja ne näyttikin ihan sairaalta. Mä soitin eläinlääkärille mutta se sano, että kattokaa ny viel pari päivää! Se oli liikaa! =( VAROTAN siis älkää ikänä ostako eläinkaupasta, mielummin kasvattajilta. Toinen peipoista oli arka ja pelokas... se kuoli lentäessään häkkiä päin! Häkki oli kyllä aika iso, koska halusin antaa linnuille hyvän kodin! Mun tekis mieli hirveesti edelleen seeprapeippoja mutta mä en haluu ottaa enään lintuja! Surullista =(
Toivottavasti kellekkään muulle ei oo käyny näin...
Varotus!
Vaaleanpunainen hattara
0
410
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594