Eli etsin hyvää valmennuskurssia kauppatieteiden opiskeluun. Asun sen verran kaukana, että en pääse itse luennoille mukaan. Haluaisin siis kuulla kokemuksia näistä verkkokursseista. Olen katsonut winnerin ja valmennuskeskuksen koti kurssia, jossa siis näytettäisiin luennot videoina. Tuo kuulostaisi mukavalta, mutta tuo winnerin paketti näyttää myös aika kattavalta.
Eli onko teillä kokemuksia tuosta winneristä? Sieltä kuulemma tulisi postissa jo joulukuusta alkaen jotain materiaalia, kun taas valmennuskeskuksen kurssista tulee vasta helmikuussa.
Mikä on hyvä ja kattava valmennuskurssi?
tietämätön
1
190
Vastaukset
- kp
Suosittelen tutustumaan Supervalmennuksen opiskelumateriaalipakettiin. Voit kokeilla materiaaleja ilmaiseksi, ja tämän vuoden opiskelumateriaalipaketti on tutustumistarjouksessa alle satasen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165