TANSSIPAINOTTEISET LUKIOT

lukiomielessä

TARVITSEN APUA ! osaisiko joku kertoa vaikka kaikki Suomen tanssipainotteiset lukiot? itse haaveilen semmoiseen pääsystä, mutta kun en vielä edes tiedä niistä mitään.. :DD joten apu on tarpeeessa

8

5311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dancing queen

Kuopiossa on yksi ja Helsingissä musiikkipainotteisessa Sibelius-lukiossa on kuulemma myös tanssiin keskittyneitä oppilaita. Sitten Oopperan balettikoulun lukioikäiset suorittavat siellä lukiokurssit, ilmeisesti hallinnollisesti Eiran lukioon...? Tietääkö joku.

Yleisesti liikuntapainotteinen lukio on Helsingin Mäkelänrinteen lukio.

• iuhiouh

Ite kävin Sibiksen tanssilinjan. Lukio-opetus eroaa normaalista käytännössä siten, että valinnaisia aineita voi skipata, mikäli käy koulun tanssitunneilla tietyn määrän.

Ite olin HTO:n erityiskoulutusluokalla, joten noista koulun tarjoamista tanssitunneista ei ollut mitään iloa. Opetuksen taso oli huono ja oppilaiden taso kirjava.

Oopperan balettikoululaiset suorittavat lukionsa Eiran aikuislukiossa.

• lukiomielessä

En haluaisi Helsinkiin asti lähteä, paitsi jos on pakko. Asun Sastamalassa, joten olisikohan tässä lähempänä jotain..?

mutta paljon kiitoksia kuitenkin avuista

• dancing queen

Ei niitä käytännössä ole muita kuin Kuopio.

• dance is my passion

Turussa on ainaki Juhana Herttuan lukio (: Ite oon menos sinne.

• Pernille

Tampereellakin on kai joku ?

Ja Vantaalla Vaskivuoren lukion tanssilinja (tosi hyvä, mutta vaan muutama pääsee joka vuosi)

• oijjj

en tiä yhtää koulua joka olis tanssipainotteien

• Anonyymi

Tampereen yhteiskoulun lukio TYK

Voi ottaa aineeksi tanssi-ilmaisun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe