Etsinnässä olisi pieni maatila vuokralle kokemäen alueelta..maatilla saisi olla hevosen pito mahdollisuus koska meillä on yksi hevonen jonka haluaisimme saada omaan pihaan..asunto saisi olla 3-4h,keittiö,sauna(ulko tai sisäsauna)ja vuokra saisi olla maksimissaan 570e/kk...jos osittain puulämmitteinen talo niin se iso plussa...elikkä siis jos joku sattuu tietämään,että ois tällanen etsimämme tila vuokrattavana niin ottakaapa yhteyttä sähköpostilla: [email protected]
maatilaa vuokralle
maalle(02)
5
548
Vastaukset
- maalle(02)
maatilalla saisi olla siis hevosen pito mahdollisuus...kiitos kaikille jo tiedoista etukäteen:)
- Kaupungiin(03)
Eikö Harjavallasta löytynyt mitään?
- Anonyymi
Ei siellä mitään ole
- aviopari(02)
eihän sieltä mitään löydy muutakuin huijari matti koskiselta...ja siltä en vuokraa koska siitä on niin moni lakipuolen ihminenkin varoittanut ja moni tuttuni joutunut hankaluuksiin sen miehen kanssa ym...mut eipä sen puoleen löydy kyllä kokemäeltäkään...
- Anonyymi
Täällä olis tarjota! Sovitaan käytännön asiat kuntoon! Soittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847