näen ens viikonloppuna mun ihastusta, mutta oon niin ujo että jännittää iha sika paljon enkä oo varma uskallanko nähä sitä!! oon muutenki kauheen itsekriitttinen enkä oo tyytyväine mun ulkonäköön... mut haluaisin nii tutustuu siihen :)
pliis auttakaa mua miten saan tän ahdistuksen ja ujouden ees vähän heltymään:=
kiitos niille jotka jaksaa lukea ja auttaa :))
treffit :) mutta ujous pilaa kaiken..
5
507
Vastaukset
- 45457475
No jos on treffeille lähtenyt niin eiköhän se ulkonäkö kelpaa. Älä ota turhaa stressiä.
- Kaiiijjja
Taidat olla nuorempi kuin minä mutta mulla on sama ongelma. Nykyisin ujous ei hirveästi enää muulloin haittaa, mutta just treffeillä ja vain silloin kun on itse kiinnostunut. Yöunet ja ruokahalukin menevät.
Ajattele niin että jos treffikumppani on fiksu ja sopiva sulle kumppaniksi, niin silloin hänestä ujoutesi ja mahdolliset mokat ovat vain herttaisia ja imartelevat häntä.
Jos treffikumppani katsoo sen sijaan ujoutta tai muuten sinua nenän vartta pitkin, niin sellainen ihminen ei kyllä ole parisuhteen arvoinen. - Jaska_
Minulla oli aivan sama juttu! Ja olen muuten mies.
Ehdotin leffaan menemistä sen takia että olen ujo. Ajattelin että en kuitenkaan keksi mitään sanottavaa ja leffassahan ei tarvitse kauheammin jutella.
Vähän siitä miten treffeillä meni:
Tapasimme, haimme liput ja menimme penkille istumaan ja odottelemaan että pääsisimme leffateatteriin sisälle.
Molemmat olivat vähän hermostuneita eikä keskustelumme ollut kauhean luontevaa. Kun pääsimme katsomaan leffaa, kaikki muuttui. Nojattiin toisiimme, pidettiin kädestä kiinni ja pussattiinkin. Silloin kaiki tuntui jotenkin niin luontevalta ja rennolta.
Treffit jatkuivatkin luontevissa merkeissä.
Eli kyllä ujokin ihminen voi käydä treffeillä!
Tsemppiä!- Miess
Itse ihastun aina ujoihin tyttöihin, jokin se mystisyys ja salaperäisyys kiehtoo minua, itse pidän ujoja söpöinä ^^ Ja mitä tuohon treffijuttuun tulee niin itteäni kans jännittää aivan pirusti. Jokin aika sitten kävin ihastukseni kanssa elokuvissa ja olin ihan lukossa xP jotain kokeilin muka siinä sepittää ja olin ihan punasena sillä punastun tosi helposti, sai hävetä silmät päästä ;DD oe voe olihan se kyllä... xP Tuttujen seurassa olen tosi puhelias mutta jos on vähänkin "ei niin tuttu" (varsinkin jos kyse on naispuolisesta henkilöstä) niin olen kyllä aika lukossa ja olo on aika epämukava :P
- ennen ujo mies
kun menee treffeile ja jos jännitää niin kannattaa halata ja olla mahdollisimman lähellä sitä toista niin seuraava kerta on sitten helpompi. kyllä se ujous siitä karisee pikku hiljaa. Ja kannattaa miettii juttu aiheita etukäteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456