Jos oon tuntikausia päivässä netin ääressä vain sen takia että voin jutella poikaystäväni kanssa joka asuu todella kaukana? joka päivä tehnyt sitä jo noin 5 kk. oon huomannu että mun elämä on muuttunu epäsosiaaliseksi. oon miltei masentunut kun en enää muuta tee kun koneen ääressä. onko tämä nettiriippuvuutta myös? :/
kuuluuko tämä nettiriippuvuuteen?
2
1264
Vastaukset
- Leidi
Se on rakkautta vain.
Rakkaudesta me ollaan kaikki riippuvaisia. - Nikkari
Jos poikaystäväsi asuu edelleen kauankin kaukana sinusta, niin teidän kummankin kannalta olisi parempi, että hiukan rajottaisitte nettitapaamisianne, kohta olette molemmat yksinäisiä erakkoja jotka pelkäävät astua ulos ihmisten ilmoille ja siitä voi teille kehkeytyä ties mitä paniikkihäiriöitä tms. jollei ole muuta sosiaalista elämää kuin tietokoneen kautta tuleva.
Sopikaa, vaikka että esim. iltaisin juttelette tunnin pari netissä päivän kuulumisianne, siinähän ajassa kerkiää jo vaikka mitä ja jos teille päivän mittaan tapahtuu asioita on enemmän puheenaiheitakin, sillä eikös ne puheenaiheet lopu kesken jossain vaiheessa jos kaiket päivät vain istuu koneen ääressä juttelemassa vain ja ainoastaan yhden henkilön kanssa =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818